Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

704MB זה מספר מוזר, יותר סביר 768 (3 סטיקים של 256MB).

מכל מקום - אולי תפרט איזה לוח אם יש לך? אם מדובר בלוח התומך ב-DDR II הרי שתוכל להתקין שני סטיקים של 1 ג"ב כל אחד (ביחד יעלו 150-200 ש"ח, וההתקנה לוקחת 5 דקות)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לו 768MB זכרון, כרטיס המסך המובנה בלוח לוקח לו 64MB ולכן המערכת הפעלה מראה 704.

יש לך 4 חריצי זכרון, אתה יכול להתקין מקל של 1GB/512MB או אחד נוסף של 256MB כדי להשלים ל1GB.

נסה לעבוד קצת עם הכרום אשר מהיר משמעותית מעבודה עם הIE, אתרים אשר אתה לא יכול לצפות בהם כמו שצריך בכרום תפעיל בIE.

לפי התמונות מסך דווקא נראה שהמערכת במצב טוב ואין יותר מדי JUNK שפועל ברקע.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה לוח של חברת foxconn במידע מערכת כתוב לי שהמחשב הוא פנטיום 4 על 704 RAM

יש מקום רק ל2 סטיקים של זיכרון אבל לפי מה שאני זוכר שיש סטיק אחד של זיכרון 256 והשני 512 זיכרון.

 

עריכה עכשיו שמתי לב להודעה שלך ארז, תודה על התשובות.

לגבי הלוח יש מקום רק ל2 כרטיסי זיכרון אז אני צריך להחליף אחד של ה256 ולקחת 512 ואז יהיה ביחד לפחות 1G נכון?

שוב תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

סטיק של 1GB עולה בין 80-100 ש"ח. אם אתה מסוגל לעמוד בהוצאה קנה שניים כאה והתקן אותם. תרויח מחשב יותר מהיר ופחות טחינה של הדיסק הקשיח.

לגבי בחירת דפדפן - אם אתה עובד עם XP נסה לשדרג את ה-IE לגרסה 8. בחירה בכרום תהיה מצויינת (השתמשתי בו לפני שהשתדרגתי ל-Win 7). אפשר לנסות גם אופרה שדי מהיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

וואו, עשיתי סלט בין שתי שרשורים, סורי, אם יש לך 2 חריצים אז תוציא את ה256 ותוסיף של 512 או 1.

איזה כונן קשיח יש לך? מה הדגם אם יש לך אפשרות לשלוף מהביוס וכמה מקום פנוי על כונן C?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לגבי הדיסק קשיח אני אבדוק יותר מאוחר ואכתוב על גבי הפורום.

אני באמת אחליף סטיק אחד של זיכרון אפילו ל1G ואז באמת יהיה לי יותר זיכרון במחשב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני את האמת לא יודע אם עשיתי נכון פשוט לא כול כך יודע לבדוק BIOS וכאלה.

אבל כתוב בכונן C שיש לי 140 GB פנוים במחשב.

שנכנסתי בהתחלה למערכת היה כתוב שהדיסק קשיח WDC wd1600aajb 00j3a0

CPU 39c system 38C האם המעלות של המעבד לא יותר מדי גבוהות?

sector 255 landing zone 65534 cylinder 65535 זה בנתיים מה שהצלחתי להוציא מהנתוני מערכת שלי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

טמפרטורת מעבד 39 מעלות סבירה מאוד בקיץ הישראלי.

בהזדמנות שבה אתה מגדיל את הזכרון קנה מיכל אויר דחוס ונקה את המערכת מאבק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה אעשה זאת.

בזמן שהתקנתי את הדיסק קשיח ניקתי קצת מסביב עם מברשת קטנה והוצאתי די הרבה אבק.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

עדכון קטן הורדתי גוגל כרום ועדיין המעבד עובד על 100 אחוז. כנראה שאין מנוס מלהחליף זכרונות ולקוות לטוב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שאלה למומחי המחשבים בפורום (ולארז):

 

פותח האשכול מתלונן על 100% CPU, האם אין קשר בין מריחת

משחה טרמית לבין התלונה של פותח האשכול? זה יכול לעזור, או שלא?

 

אני זוכר שקראתי פעם כי מריחת משחה טרמית פעם ב - X זמן,

מסייעת להורדת הטמפרטורה במעבד, ועוזרת לביצועים תקינים.

 

אם זה קשור, תחליטו אתם.

אני רק זוכר שקראתי את זה.

 

מעבר לזה שפותח האשכול צריך לקנות ראם נוסף (לא חובה, אבל לא יזיק עוד קצת ראם למחשב).

פורסם

הבחור מתלונן על שומוש אינטנסיבי במעבד, לא על התחממותו. למעשה מדווח על טמפרטורת מעבד סבירה מאוד.

יש להביא בחשבון שמדובר במחשב בן 6 לערך, כמובן חלש במונחים עכשויים. זה לא פוסל אותו, אבל המחשב מצריך תחזוקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קשה לי לראות את הקשר בין מעבד חם לבין שימוש 100% במעבד ע"י תוכנה.

אני די חושב שזה קשור לעניין הזכרון מכיוון שהמחשב עבר פרמוט ממש בפתיחת השרשור :) והותקן עליו XP.

שאלה לפותח השרשור:

 

הכבל אליו הכונן הקשיח מחובר ללוח האם הוא 40 גידים או 80 גידים? (אתה יכול להעלות תמונה אם אתה לא בטוח)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הסתכלתי על הדיסק קשיח הישן ועל החיבור שלו יש 39 גידים לפי הספירה האם לזה אתה מתכון?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

לא החיבור של הכונן הקשיח, הכבל שמתחבר אליו, הוא 40 או 80 גידים?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...