Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני גר ברחוב דו סיטרי וחד סיטרי לסירוגין, והבניין שלי ספציפית בקטע החד סיטרי, ממש ליד התמרור אין כניסה שנמצא בצומת קטנה.

 

הרבה פעמים, ואני מניח שזה קורה בכל מקום, אנשים מרשים לעצמם להכנס באין כניסה, למרות שהדבר כשלעצמו אסור ומסכן את נהגי הרכבים, והתושבים הגרים באיזור שיודעים שהמכוניות אמורות לבוא רק מכיוון אחד (לילדים למשל, יש נטייה להסתכל רק לצד אחד ברחוב חד סיטרי).

 

לא פעם גם אותם אנשים שנכנסים "הפוך" גם חונים ברחוב בצורה הפוכה מה שמפליל אותם בעצם. האם יש אפשרות להתקשר למשטרה או לעירייה בקשר לזה?

 

עוד דבר,

 

יש לנו ברחוב מקומות חניה מוגבלים, ולא פעם אנשים בעלי רכבים גדולים ועם אגו בשמיים ואהבה לזולת ברצפה חונים את מכוניתם בצורה חסרת כל התחשבות (כמו למשל רכב גדול שנכנס בחניה שמספיקה לשני רכבים ובעצם חונה ב"אמצע" שלה), וגם רחוק מהמדרכה, יותר מ - 40 ס"מ, בצורה שמקשה על חניה מאחוריו במידה ויש.

 

האם פנייה לעירייה בהקשר לנושא הזה תיענה?

 

אגב, אני לא בן אדם רע או מניאק שמנסה לדפוק את השכנים שלו, פשוט גם ככה אין הרבה חניה באיזור, ואנשים שמים זין על כולם וחונים איך שבא להם במקום לחסוך במקום חניה על מנת שעוד בן אדם יוכל לחנות.

פורסם
שלום,

 

אני גר ברחוב דו סיטרי וחד סיטרי לסירוגין, והבניין שלי ספציפית בקטע החד סיטרי, ממש ליד התמרור אין כניסה שנמצא בצומת קטנה.

 

הרבה פעמים, ואני מניח שזה קורה בכל מקום, אנשים מרשים לעצמם להכנס באין כניסה, למרות שהדבר כשלעצמו אסור ומסכן את נהגי הרכבים, והתושבים הגרים באיזור שיודעים שהמכוניות אמורות לבוא רק מכיוון אחד (לילדים למשל, יש נטייה להסתכל רק לצד אחד ברחוב חד סיטרי).

 

לא פעם גם אותם אנשים שנכנסים "הפוך" גם חונים ברחוב בצורה הפוכה מה שמפליל אותם בעצם. האם יש אפשרות להתקשר למשטרה או לעירייה בקשר לזה? כן, כמה יעזור שאלה אחרת

 

עוד דבר,

 

יש לנו ברחוב מקומות חניה מוגבלים, ולא פעם אנשים בעלי רכבים גדולים ועם אגו בשמיים ואהבה לזולת ברצפה חונים את מכוניתם בצורה חסרת כל התחשבות (כמו למשל רכב גדול שנכנס בחניה שמספיקה לשני רכבים ובעצם חונה ב"אמצע" שלה), וגם רחוק מהמדרכה, יותר מ - 40 ס"מ, בצורה שמקשה על חניה מאחוריו במידה ויש.

 

האם פנייה לעירייה בהקשר לנושא הזה תיענה?כן, כמה יעזור שאלה אחרת

 

אגב, אני לא בן אדם רע או מניאק שמנסה לדפוק את השכנים שלו, פשוט גם ככה אין הרבה חניה באיזור, ואנשים שמים זין על כולם וחונים איך שבא להם במקום לחסוך במקום חניה על מנת שעוד בן אדם יוכל לחנות.

תשובה בכחול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התשובה שקיבלת רצינית. אתה יכול להתקשר לעיריה ולהתלונן אבל אי אפשר לדעת איך יתייחסו ויטפלו בתלונה שלך.

כנ"ל למשטרה. כנראה זה לא יעניין אותם יותר מדי, אבל לפחות תנסה.

 

אם לא מתייחסים אליך לך לדבר עם כל הדיירים ברחוב ותתלוננו ביחד. אולי אם יתלוננו ציבור גדול המקרה יטופל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לצערי התשובות רציניות רק טיפול הרשויות לא כל כך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אני לא טועה אסור לחנות רכב נגד כיוון התנועה, אם תקרא לפקח הרכב יקבל דוח.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אתה לא טועה ואכן ישנה תקנה האוסרת חניה בניגוד לכיוון התנועה.

יש כאן מספר משתמשים בפורום אשר קיבלו את הדוח הנ"ל.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...