Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

קודם כל החלטתי להגדיל את הצמיג בגלל חוסר יציבות טוטאלי על הכביש עם הצמיגים האלו האוטו פשוט היה מחליק כמעט מכל פנייה קלה במיוחד בחורף. מדובר בפיג'ו 206 שנת 99 עם מנוע 1.4 שמגיע עם צמיגים 165/75R13 חשבתי להגדיל אותם ל 175/65R14 מה אתם אומרים אני יקבל שיפור ביציבות? או שכדאי לעלות עוד מידה ולהגדיל ל R15 עם חתך נמוך (שמעתי שזה קצת בעייתי להגדיל למידה הזאת באוטו עם מנוע 1.4, אבל ראיתי אחד שהיצליח איך שהוא לאשר מידה 195/55R15. עם מישהו יודע איך אני יכול לאשר את המידה הזאת אני אשמח. ובקשר לצמיגים אצמם מה אתם אומרים על הגווד הייר יש לאח שלי מבצע אליהם באוטו דיפו במקום ב1300 לרבעייה אפשר להביא ב1050 + ג'אנט שאני יקנה זה עוד 1250 בערך.

אשמח לקבל חוות דעת בנושא, תודה וסופ'ש מצוין שיהיה לנו..

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

לא את הג'אנט אני קונה במקום אחר רק את הצמיגים אני מביא מאוטו דיפו בגלל המבצע.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

בתור בעל מקצוע אני ממליץ לך ללכת על 185/60/14

ואם תגיד לי מאיפה אתה בארץ אני יוכל להמליץ לך על עסק אמין, מיקצועי ומחיר טוב.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
בתור בעל מקצוע אני ממליץ לך ללכת על 185/60/14

ואם תגיד לי מאיפה אתה בארץ אני יוכל להמליץ לך על עסק אמין, מיקצועי ומחיר טוב.

 

הבחור מחיפה.

Peugeot 206XS

פורסם

נראליי יהיה לי קצת בעייה לאשר את המידה הזאת במשרד הרישוי, וכן אני מחיפה.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

טוב בעיקרון החלטתי על מידת צמיגים 175/65R14 כי אין בעייה לאשר אותם בכל מכון רישוי ועכשיו השאלה איזה רביעיית צמיגים כדאי לקנות ואיפה באזור חיפה עד 1200שקל.

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

החברות האלוו נכנסים בתקציב שליי? ומאיזה חנות אתם ממליצים לקנות באזור חיפה, איך המאסטרו? היית אצלהם אבל הצמיג היחידי הנורמלים שמתאימים לי זה של דנלופ

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

פורסם

המידה של הצמיג שציינת שאתה רוצה להגדיל גם לא יחזיק לך מי יודע מה מניסיון עם הרכב הזה

אם אתה מחפש נוחות , חיסכון בדלק , אחיזה קצת טובה ולא לאבד את הכוח ביציאה מהמקום כמו שאמרו פה

תקשיב לבחור שאמר עם הרוחב 185 הוא יודע על מה הוא מדבר (את המידה הזאת כן אפשר לאשר ברישיון כי היא קיימת ב206 בנפח של ה1600)

אם אתה מאזור חיפה תקפוץ לצמיגים במצה או בשד' הנשיא ליד תחנת דלק של דלק.

פורסם

אין לי מושג מה שאני כן יודע שאפשר לאשר את המידה הזאת בליי בעייה, הלוואי ויכולתי לאשר 185/60R14 אבל זה סיפור שחבל על הזמן וגם צריך כסף בשביל.. עם כבר אז היה עדיף להגדיל ל195/55R15 אבל האוטו כפיי שהבנתיי לא יסחוב טוב.

בקיצר מה אתם אומרים כדאי לסגור על 175/65R14 של משליין? היום עברתי בין כמה חנויות בלב המפרץ ובקרית אליעזר מול קצין העיר ושם נתנו לי מחיר ל4 צמיגים של משליין 1400 שקל שזה נשמע לא רעה לפיי דעתיי כל צמיג 350שקל. רציתיי להביא טויוו אבל אין צמיג כזה למידה שלי.

בקיצר אשמח לקבל חוות דעת סופית כי מחר נראלי אני נוסע לקנות.. בקשר לג'נט אני עדיין לא סגור אשמח לקבל כמה עצות על איזה ג'נטים שיושבים טוב על האוטו הזה

HU - Pioneer DEHP 5050UB , Front - Morel Tempo 6 , Back - JBL GTO 938 , Amp - JBL GTO 1004 , Sub - Crunch GPV 12D2 , Mono - Crunch p1000.1

×
×
  • תוכן חדש...