Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האחוריים תמיד יהיו החדשים?

אבוי לאנשים העתידיים לעשות חיפוש על צמיגים ולשאוב מפה את המידע הזה -התקינים יותר/חדשים יותר תמיד יהיו מלפנים!

פורסם

דווקא הרבה אומרים שאת הטובים לשים מאחור,אני גם שמעתי מפנצריה שדווקא צריך לשים את חדשים,יש איזה הוכחה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הצמיגים הטובים מקומם על כל ארבעת הגלגלים. אם יש הבדל בין הקדמיים לאחוריים הוא צריך להיות מספיק זניח בשביל שלא יהיה צורך להתלבט היכן להשים את הצמיגים ה"טובים." אגב, צמיגים שהיו שנה באחסנה סבירה הם בסדר, אם כי כמובן שעדיף חדשים. גיל של שנה נחשב לגבול עליון לגיל הצמיג ביום הרכישה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
החלפתי צמיגים למציגים של דונלופ שהצאתם,יש לי שאלה,על הצמיג היה כתוב 0710 שהבנתי שזה החודש השביעי בשנה ה10-זה נורא? לא ידעתי אם זה בסדר או לא....

 

טעות בידך ובידי אחרים.

זה אומר, השבוע ה-07 של שנת 2010.

הצמיג בן כמעט שנתיים.

השם ירחם.

פורסם
החלפתי צמיגים למציגים של דונלופ שהצאתם,יש לי שאלה,על הצמיג היה כתוב 0710 שהבנתי שזה החודש השביעי בשנה ה10-זה נורא? לא ידעתי אם זה בסדר או לא....

 

 

שתדע להבא - זה השבוע השביעי בשנת 2010 -

 

כלומר לקראת סוף פברואר של שנת 2010 - או משהו באזור. שים לב - זה הבדל של חצי שנה מ"הנחתך"

יואב :arrow:

פורסם

זה לא אסון, וזה טוב מאוד שלפחות רכשת רביעיה, אבל להבא תחפש צמיגים חדשים. כמה טובה היתה האחסנה במקום, להערכתך?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני חושב שהם לא אוכסנו במקום-לא היו במלאי ולכן כשהתקשרתי הוא אמר שהוא מזמין מהיצרן...לא יודע בדיוק איך הם אוכסנו...

פורסם
השאלה אם זה כזה נורא? והחלפתי את ארבעתם אז זה לא משנה איפה שמתי אותם :p

 

בהתחשב בזה שהצמיג הממוצע שנע על כבישי הארץ מצבו בכי רע, זה לא נורא...

אני פשוט תוהה איזה עוד הפתעות הפנצ'רמאכרים המקצועיים משחררים לכביש לכבוד ראש השנה, אולי גרועות פי כמה וכמה מהמקרה הזה.

צמיג חדש שיורכב על רכב לא יהיה בן יותר מ-6 חודשים, כך ממליצים רוב היצרנים ואנשי המקצוע, ושנה - זה רף עליון ביותר.

בהתחשב בכך שיש מספיק פנצ'ריות וצמיגים בשוק, לקוח צריך להיות מספיק צרכן נבון כדי לא לקנות צמיגים שגילם מעל 6 חודשים. מחפשים ומוצאים.

פורסם
האחוריים תמיד יהיו החדשים?

אבוי לאנשים העתידיים לעשות חיפוש על צמיגים ולשאוב מפה את המידע הזה -התקינים יותר/חדשים יותר תמיד יהיו מלפנים!

 

אני מציע שתקרא על זה קצת, ומצדי באתרים מחו"ל ולא מהארץ. לא חסרות דוגמאות ברשת. הצמיגים הטובים יותר תמיד יהיו מאחור, ואם אתה שואל אותי, ובתנאי שאתה קצת מחבב את הרכב שלך ואת עצמך בתחום זה, כל ארבעת הצמיגים יהיו טובים ואיכותיים. כמובן שבאיזשהו שלב הקדמיים ישיגו את האחוריים בבלאי ככה או ככה..

פורסם

נחום,

מודה ועוזב - דימונה!

 

סליחה אני לא יכול לערוך

יצאתי אידיוט כתבתי שטות בלי לשים לב מנהלים לתשומת לבכם

 

בכל מקרה, אני שוב מציע לקרוא חוברת של הנחיות מקצועיות מטעם משרד התחבורה:

http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/TyreHandling.pdf

שטויות לא רשומות שם!

 

בחוברת שורת המלצות: חלקן עצות, וחלקן מחייבות. בעיקר את בעלי המקצוע.

 

אגב, הצמיגים החדשים יותר יורכבו מאחור רק ברכב עם ארבעה גלגלים!

×
×
  • תוכן חדש...