Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפחתה נוספת של מחירי BMW בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבדלי אבזור והבדלי אחריות!

 

לא יודע לגבי BMW, יונדאי למשל מציעים 10 שנות אחריות בארה"ב.

 

לא יודע מה קורה בארץ אבל בחו"ל ניתן בגמר תקופת האחריות של BMW להאריך בעוד כמה שנים בתשלום יחסית נמוך (בחלק מהמדינות ניתן להאריך גם ב-5 עד 7 שנים) את האחריות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המיסוי באיחוד האירופי בין 10 ל40 אחוז תלוי ברמת הפליטה. 325 ברמת הפליטה שלה בעלת מיסוי של 12.2 אחוז.

30 אלף יורו פחות 12.2 אחוז, כ27 אלף יורו. דומה? דומה.

 

אני לא הייתי תומך בשום אכיפה עקב תנודות המטבע. אתה יודע איפה זה מתחיל ולא יודע איפה זה יגמר, כמו גם ההגדרה של "בסיסי". למה קוטג' זה בסיסי? מישהו אמר שצריך לממן גושים בגבינה? שיקנו גבינה רגילה.

 

לגבי יצרני החלב זה כבר סיפור מורכב אחר שקשור גם לחוק משק החלב ודווקה בו מתנגדים לפתיחת התחרות ליבוא (כדי "לא לפגוע ברפתנים").

פורסם
הכתב החתום הוא דניאל שמיל.

 

רגע.

איזה חתול אמרת :?: :headscratch:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
המיסוי באיחוד האירופי בין 10 ל40 אחוז תלוי ברמת הפליטה. 325 ברמת הפליטה שלה בעלת מיסוי של 12.2 אחוז.

30 אלף יורו פחות 12.2 אחוז, כ27 אלף יורו. דומה? דומה.

 

אני לא הייתי תומך בשום אכיפה עקב תנודות המטבע. אתה יודע איפה זה מתחיל ולא יודע איפה זה יגמר, כמו גם ההגדרה של "בסיסי". למה קוטג' זה בסיסי? מישהו אמר שצריך לממן גושים בגבינה? שיקנו גבינה רגילה.

 

לגבי יצרני החלב זה כבר סיפור מורכב אחר שקשור גם לחוק משק החלב ודווקה בו מתנגדים לפתיחת התחרות ליבוא (כדי "לא לפגוע ברפתנים").

 

בהחלט צודק, מה פתאום צריכים גושים בגבינה ? נראה לי שאתה ומארי אנטואנט, עליה השלום, הייתם יכולים למצוא לא מעט נושאים משותפים.

פורסם

תגיד אתה רציני ,z4 אתה באמת חושב שאין פה מצב של קרטל אז אתה טועה ,מי שרוצה BMW רוצה BMW ולא משהו אחר אבל שיש רק יבואן אחד לרכב הזה בארץ והיבוא המקביל נמצא תחת בירוקרטיה איומה שהניבואנים שמים לה רגל אז איך אתה אומר שלא גוזרים עלינו קופנים ענקיים,מעניין פתאום הX5 ירד המחיר והגיפ צארקי ירד וכל המכוניות שיש בהם הרבה בשר ,חובה לפתוח את השוק לרכבים עד גיל 5 מאיפה שאנשים רוצים כל עוד יש להם יבואן מקומי ובנוסף לפרק את היבואנים ללא יותר מרכב אחד ליבואן - תראה מה עשו באופל מרגע שעבר ליד פרטית - איזה מחיר ואיזה מבצעים .

אנשים התרגלו שירוקים אליהם והם אומרים שזה גשם .

העם לא טיפש העם פשוט שבוי בבירוקרטיה שמשרתת אינטריסים צולבים שמשתלמים למקורבים בסופו של דבר ,אנשי משרד התחבורה אחר כך עוברים לעבוד אצל אחד היבואנים,תראה דוחות של יבואנים כמה כסף עושים ,מאות מליונים בשנה רווח ,למה כי נותנים להם אז שלא יעשו

 

 

 

פורסם
לא נראה לי שאתה מבין מה אתה אומר בעצמך, בוא תסביר לי מה זה בחסות הממשלה.

 

סליחה שאני מתערב, אבל בוא ואני אסביר לך מה זה נקרא "בחסות הממשלה". זוכר שאנשים ייבאו מכוניות אירופאיות מארה"ב וחסכו המון כסף בזכות שער המטבע הנמוך? זוכר שמשרד התחבורה אסר את זה בשביל לא להרוג את היבואנים הרשמיים של מותגי היוקרה? אז זה נקרא בחסות הממשלה. ואתה מכיר את זה גם שהמכס לא מוכן להכיר בחשבונית שלך אלא רק במחירונים שלהם? אז גם זה בחסות הממשלה. וזה שרודפים את המתווכים ביבוא האישי? גם זה בחסות הממשלה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
בהחלט צודק, מה פתאום צריכים גושים בגבינה ? נראה לי שאתה ומארי אנטואנט, עליה השלום, הייתם יכולים למצוא לא מעט נושאים משותפים.

 

אכיפה ישירה של מחירים זה דבר פסול לחלוטין אלא בשוק קרטליסטי באופן מוצהר (נגיד תחומים בהם מקבלים רשיון מהמדינה; כביש שש וסלולר כדוגמא). בשוק תחרותי-לכאורה סטנדרטי אכיפת מחירים היא צעד מגוחך והרסני. זה לא יותר מפלסטר על בעיה גדולה בהרבה של חוסר תחרותיות ותיאום מחירים בין השחקנים השונים. מי יהיה זה שיקבע אילו מוצרים יכנסו לפיקוח ומה יהיה מחירם? איזשהו פקיד, כמו בכל כלכלה מתוכננת אחרת?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
המיסוי באיחוד האירופי בין 10 ל40 אחוז תלוי ברמת הפליטה. 325 ברמת הפליטה שלה בעלת מיסוי של 12.2 אחוז.

30 אלף יורו פחות 12.2 אחוז, כ27 אלף יורו. דומה? דומה.

 

אני לא הייתי תומך בשום אכיפה עקב תנודות המטבע. אתה יודע איפה זה מתחיל ולא יודע איפה זה יגמר, כמו גם ההגדרה של "בסיסי". למה קוטג' זה בסיסי? מישהו אמר שצריך לממן גושים בגבינה? שיקנו גבינה רגילה.

 

לגבי יצרני החלב זה כבר סיפור מורכב אחר שקשור גם לחוק משק החלב ודווקה בו מתנגדים לפתיחת התחרות ליבוא (כדי "לא לפגוע ברפתנים").

 

 

אפילו אם ניקח את החשבון העקום שלך נראה שליבואן ישראלי יש שולי רווח של 2X מהאירופי. בא וניקח דוגמא:

במוו 27 אלף יורו לצרכן לפי חישובך (כולל רווח), בא נוסיף מיסוי של 98% לפי שער חליפין של 5 יורו\שקל אנחנו מקבלים 267 אלף ש"ח. אבל זהו מחיר לצרכן עם מיסוי של 98% על גבי הרווח של המוכר האירופי.. דהיינו הכפלנו את שולי הרווח ב פי 2 בקירוב.

 

אתה מבין? ונכון את העובדה שכל האחריות לרכבים חדשים בישראל הן המינימום הנדרש לא הוספנו לחישוב הרווח. אפילו אם קיצור האחריות לא עובר לכיסו של היבואן (ישירות), ונישאר בשורת הרווח של היצרן, אני בטוח שהיצרן מיטיב עם היבואן ע"י הורדת מחיר הרכב החדש, שכן עלות מכירת הרכב פחתה כתוצאה מעלויות אחריות פחותות בהרבה . עוד מישחק על גב הצרכן. אל תמעיטו בערך האחריות יצרן המקוצרת בישראל. שנתיים בצמפיון במקום 5 בחו"ל וכוליי... כסף גדול.

 

אלעד

פורסם
אכיפה ישירה של מחירים זה דבר פסול לחלוטין אלא בשוק קרטליסטי באופן מוצהר (נגיד תחומים בהם מקבלים רשיון מהמדינה; כביש שש וסלולר כדוגמא). בשוק תחרותי-לכאורה סטנדרטי אכיפת מחירים היא צעד מגוחך והרסני. זה לא יותר מפלסטר על בעיה גדולה בהרבה של חוסר תחרותיות ותיאום מחירים בין השחקנים השונים. מי יהיה זה שיקבע אילו מוצרים יכנסו לפיקוח ומה יהיה מחירם? איזשהו פקיד, כמו בכל כלכלה מתוכננת אחרת?

 

אני כותב בפורום הזה כי אין לי מושג בכלכלה, אז אנא חסוך ממני.

פורסם

תחומים בהם מקבלים רישיון הם מונופוליסטיים ולא קרטל. שוק הרכב הישראלי נע בין הגדרה של אוליגופול לקרטל, למרות שכל יבואן הוא סוג של מונופול בפני עצמו. הנה - סיבכתי לך עוד יותר ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני כותב בפורום הזה כי אין לי מושג בכלכלה, אז אנא חסוך ממני.

 

מצחיק, כי לא דיברתי על כלכלה, אלא סתם common sense. אם גם בזה אין לך מושג, תנחומיי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
סליחה שאני מתערב, אבל בוא ואני אסביר לך מה זה נקרא "בחסות הממשלה". זוכר שאנשים ייבאו מכוניות אירופאיות מארה"ב וחסכו המון כסף בזכות שער המטבע הנמוך? זוכר שמשרד התחבורה אסר את זה בשביל לא להרוג את היבואנים הרשמיים של מותגי היוקרה? אז זה נקרא בחסות הממשלה. ואתה מכיר את זה גם שהמכס לא מוכן להכיר בחשבונית שלך אלא רק במחירונים שלהם? אז גם זה בחסות הממשלה. וזה שרודפים את המתווכים ביבוא האישי? גם זה בחסות הממשלה.

 

סלחתי, רק שאתה טועה. סה"כ החלו לאכוף תקנה שהייתה שם מזמן לגבי סחר בין לאומי כמקובל ביבוא מסחרי. נשאר רק להעריץ את עורכי הדין שעלו על העניין ועתרו לאכיפה, זאת תחרות במיטבה :) (למרות שזה פגע בכולם, מי לא רוצה איזו מכונית על בדולרים, במיוחד שהם ברצפה). אף אחד לא רודף את המתווכים. עד שהם מביאים פורד ג'יטי ואומרים שזה מוסטנג ג'יטי ומקווים לטוב.

 

תגיד אתה רציני ,z4 אתה באמת חושב שאין פה מצב של קרטל אז אתה טועה ,מי שרוצה BMW רוצה BMW ולא משהו אחר אבל שיש רק יבואן אחד לרכב הזה בארץ והיבוא המקביל נמצא תחת בירוקרטיה איומה שהניבואנים שמים לה רגל אז איך אתה אומר שלא גוזרים עלינו קופנים ענקיים,מעניין פתאום הX5 ירד המחיר והגיפ צארקי ירד וכל המכוניות שיש בהם הרבה בשר ,חובה לפתוח את השוק לרכבים עד גיל 5 מאיפה שאנשים רוצים כל עוד יש להם יבואן מקומי ובנוסף לפרק את היבואנים ללא יותר מרכב אחד ליבואן - תראה מה עשו באופל מרגע שעבר ליד פרטית - איזה מחיר ואיזה מבצעים .

אנשים התרגלו שירוקים אליהם והם אומרים שזה גשם .

העם לא טיפש העם פשוט שבוי בבירוקרטיה שמשרתת אינטריסים צולבים שמשתלמים למקורבים בסופו של דבר ,אנשי משרד התחבורה אחר כך עוברים לעבוד אצל אחד היבואנים,תראה דוחות של יבואנים כמה כסף עושים ,מאות מליונים בשנה רווח ,למה כי נותנים להם אז שלא יעשו

 

לא כל כך הבנתי מה כתבת. אני מניח שהתכוונת לעובדה שהמחירים ירדו עקב היבוא האישי. נכון, רכבים מארה"ב גרמו לירידה במחיר כי אפשר בקלות ליבאם ביבוא אישי ומיבאים מאות כאלה. היבוא פתוח לכל דורש, פשוט זה לא כלכלי מאירופה (בארץ כבר תקבל אותו מחיר) וגם לא כלכלי להביא רכבים "עממיים" (נסה ליבא פג'ו 207 תראה לאיזה מחיר תגיע ותבין שהמחירים בארץ אינם גבוהים יחסית לאירופה). מה הבעיה? אי אפשר לפתוח "איפה שרוצים" ומכוניות בנות 5 אינן באותו השוק של רכבים חדשים זה לא ישפיע על המחיר. זה אולי ישפיע על מחירי רכבי היד שניה, שזה שוק ששיך לכולנו, מי מעוניין? (וגם לקבל בדרך את משה מבת ים על איזו אימפרזה בעלת 1200 כח סוס וNOS שרק הכוכבים יודעים מה עבר עליה, נוסעת במקביל לרכבכם המשפחתי עם הילד מאחור בבוסטר).

 

אפילו אם ניקח את החשבון העקום שלך נראה שליבואן ישראלי יש שולי רווח של 2X מהאירופי. בא וניקח דוגמא:

במוו 27 אלף יורו לצרכן לפי חישובך (כולל רווח), בא נוסיף מיסוי של 98% לפי שער חליפין של 5 יורו\שקל אנחנו מקבלים 267 אלף ש"ח. אבל זהו מחיר לצרכן עם מיסוי של 98% על גבי הרווח של המוכר האירופי.. דהיינו הכפלנו את שולי הרווח ב פי 2 בקירוב.

 

אתה מבין? ונכון את העובדה שכל האחריות לרכבים חדשים בישראל הן המינימום הנדרש לא הוספנו לחישוב הרווח. אפילו אם קיצור האחריות לא עובר לכיסו של היבואן (ישירות), ונישאר בשורת הרווח של היצרן, אני בטוח שהיצרן מיטיב עם היבואן ע"י הורדת מחיר הרכב החדש, שכן עלות מכירת הרכב פחתה כתוצאה מעלויות אחריות פחותות בהרבה . עוד מישחק על גב הצרכן. אל תמעיטו בערך האחריות יצרן המקוצרת בישראל. שנתיים בצמפיון במקום 5 בחו"ל וכוליי... כסף גדול.

 

אלעד

 

שום דבר לא עקום. אף אחד לא יודע כמה הם באמת מרוויחים כיוון שלא יודעים בכמה הם קונים את המוצר. לכן, הכי טוב שנוכל לעשות, בלי ספקולציות, לקחת את המחירים לפני מיסים כפי שהם מופיעים במחירון החדשות, מעבר לזה אנו לא יודעים.

 

תחומים בהם מקבלים רישיון הם מונופוליסטיים ולא קרטל. שוק הרכב הישראלי נע בין הגדרה של אוליגופול לקרטל, למרות שכל יבואן הוא סוג של מונופול בפני עצמו. הנה - סיבכתי לך עוד יותר ;-)

 

השוק אוליגופוליסטי בעל התאמה אוליגופוליסטית. בעיה עולמית שיש לה גם הצדקות עקב הצורך בתשתיות שירות אחריות וכדומה. פתרונות אפשריים- הגבלים עסקיים ושינוי מיסוי.

להגיד שכל יבואן הוא מונפול זה כמו להגיד שארומה היא מונופול על קפה ארומה..

פורסם

זהו, שכנעת אותי סופית. הכל דבש בארץ הקודש. אנו סתם מתלוננים על מחירי הרכב ועל המחירים בכלל. כל ההגבלות והמגבלות על יבוא אישי וייבוא מקביל ועל חלפים הן לטובתנו. אין קרטלים. אין מונופולים. אין אוליגופולים. לא עושקים אותנו. סתם מינו את ועדת זליכה :-D

 

אגב, מענין מה דעתך על מחירי הדיור. אני מניח שאתה סבור שגם בהיבט הזה סבבה לנו....

פורסם

שום דבר לא עקום. אף אחד לא יודע כמה הם באמת מרוויחים כיוון שלא יודעים בכמה הם קונים את המוצר. לכן, הכי טוב שנוכל לעשות, בלי ספקולציות, לקחת את המחירים לפני מיסים כפי שהם מופיעים במחירון החדשות, מעבר לזה אנו לא יודעים.

 

מה? לא הבנתי חייל מה אתה אומר?

תקרא שוב את הפוסט שלי ורק אז תשיב.

 

הישתמשתי במחירים שלך.

 

בתור חובב ואספן רכב אני מוצא את המצב בישראל אבסורד על גבול העושק. אולי אתה לא וזו זכותך אבל תאמין לי שלא כך חיים עמים אחרים ואין שום סיבה שכך יתנהלו בישראל.

 

אלעד


×
×
  • תוכן חדש...