Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלאי ברכב בן 10 שנסע 2000 ק״מ בשנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא טיפל ברכב כל שנה, או שרק פעמים בכל ה10 שנים הללו?

 

אם הוא טיפל כל שנה, הרכב צריך ליהיות במצב טוב.

 

אם הוא לא טיפל, שלא נדע איזה חרא יש לו בתוך המנוע והגיר ומה לא.

 

 

 

הרבה לא מבינים את זה, אבל במשך הזמן השמן מאבד מהסגולות שלו, ואז רק הורס את המנוע, אותו דבר נוזל קירור.

 

אם מטפלים כל שנה ומניעים את הרכב כל שבוע לסיבוב קצר (במידה ומדובר ברכב שבקושי נוסע), הוא יחזיק גם עוד כמה עשרות שנים.

פורסם

דוגמא קלה,

הרכב הקודם שלי (גולף 1.6 מודל 2001 - ג'נריישן)

ממוצע ק"מ 5500 בשנה.

נמכרה אחרי 10 שנים עם 55,000 ק"מ וטיפול כל שנה (גדול/קטן לפי הספר)

הצלחתי למכור ב 16,500 ש"ח מעל המחירון

בבדיקה נאמר לקונה שהרכב במצב "חדש" רק יש לעשות טיפול בלמים וזהו...

Golf 2008 MK5

פורסם

אני קניתי רכב בן 8 ,שעמד 5 שנים עם KM 13,000 וב"ה לא ניתקלתי בבעיות של גומיות או רצועות או חלקי פלסטיק שנפגעו(באמת מפתיע).

 

הבעיה העיקרית הייתה- הצבע, שהייתי מוכרח לעשות פוליש ווקס, ו-4 צמיגים מקוריים שהפכו למרובעים (קונטיננטל 185.55.15) יקרים להחריד, תקרה שצנחה ומצבר גמור.

 

וכמובן שהחלפתי את כל השמנים והנוזלים ברכב ולמרות שהרכב עמד כל כך הרבה זמן , ב"ה ,הרכב נוסע מצויין ואין בעיות!

 

אני עוקב אחרי הרצועות כל הזמן כדי לוודא שאין עליהן סימני התייבשות.

פורסם

הכמה אגורות שלי, לאחר רכישת לא מעט רכבים יד שנייה:

1. גם רכב שנוסע יש לו בלאי על הגומיות/צמיגים/מצבר וכו' - רכב שנוסע פעם פעמיים בשבוע זה לא רכב ש"לא נסע". רכב שעמד שנה בלי לזוז זה רכב "שלא נסע".

 

2. בהתחלה הייתי נוסע גם כן חצי מדינה בשביל לראות רכבים - מהמרכז לחדרה/חיפה וכו' - מהר מאוד הפסקתי עם זה. מה שיש פה יש גם שם. סתם בזבוז זמן.

×
×
  • תוכן חדש...