Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג איך אתה מסתדר איתו בכלל. הגודל הנ"ל טוב רק לבדיקת מייל.

אישית, הייתי משקיע ב-thinkpad קטן (גם אם יקר לפחות פי שניים) אבל מקבל באמת נייד ראוי.

Veni Vidi Vici

פורסם

כאמור - רק פתרון זמני עד שטלדור סוף סוף יואילו בטובם לתקן את האייסר (נוטבוק בגודל מלא).

 

אגב, עבור ה- thinkpad שלי (מהעבודה) - T60, לא הייתי משלם כפול, וגם לא חצי.

:turn-l:
פורסם

מצאת דגם לרדת עליו... אם כבר, זה נחשב אחד האחרונים הבאמת עמידים וטובים.

 

אערוך כאן כבר: על T60 אתה מדבר אבל קנית ACER ? למה לסבול כל כך (טוב, אתה כבר סובל, לא נציק:wink:)

* הכל בידידות.:-)

Veni Vidi Vici

פורסם

אני עכשיו מקליד מנטבוק של סמסונג NF210.קיבלתי מהיבואן להערכה.

אין לי שמץ של מושג מי צריך את המחשב המיותר הזה.

 

אפילו סרט HD אי אפשר להריץ עליו.

פורסם

יש לי נטבוק מה כשנתיים (מהדור הראשון, עם Atom N270) והוא משמש ל-3 מטרות:

1. נסיעות - (סקייפ ואינטרנט במחיר סחיבת קילו וקצת).

2. תחליף זמני במקרה של מחשב שמתקלקל.

3. אחד הבנים לוקח לתורנויות בצבא כדי לשחק משחקים קלים.

בסה"כ אני מרוצה שקניתי כזה. בהחלט לא מיותר, אבל רק כמחשב משני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נטבוק זה דבר מיותר.

 

אני העדפתי להוסיף עוד אלפייה ולקנות מחשב אמיתי (אסוס U31 עם מעבד 3I וסוללה שמחזיקה כ 8 שעות אמיתיות) למרות שהוא משרת את אשתי שלא צריכה יותר מישומי אופיס. לדעתי שווה את ההשקעה כי זה כבר מחשב אמיתי שישרת אותה כמה שנים.

 

ד"א השירות הוא של רונלייט שמניסיון עם MIO נותנים שירות טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מצאת דגם לרדת עליו... אם כבר, זה נחשב אחד האחרונים הבאמת עמידים וטובים.

 

אערוך כאן כבר: על T60 אתה מדבר אבל קנית ACER

 

ה- T60 הוא מהעבודה. הוא ה- T60 השני שלי, ולפניו היו T43 ו- T40. דוקא T43 היה המחשב האחרון שתוכנן לפני מכירת חטיבת ה-PC ללנובו. ה-T60 הוא פשוט ח*א - האייסר של אשתי (5720) עולה עליו בכל פרמטר (כולל אמינות :evil:).

 

ד"א השירות הוא של רונלייט שמניסיון עם MIO נותנים שירות טוב.

רונלייט אינם נותנים שירות לאסוס - מעבדת סרב פרו עושה את זה עבורם.

:turn-l:
פורסם

הניסיון שלי עם מעבדות חיצוניות הוא כזה שאם הגוף המזמין הוא מספיק גדול וחזק המוצרים שלו יקבלו שירות אחר לחלוטין מאשר לקוח שולי. אין לי ניסיון איתם בניידים (ואני מקווה שגם לא אזדקק) אבל אם רונלייט בחרה בהם אני מניח שהם יהיו סבירים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין שירות מעולה למוצר צרכני שעולה אלפייה, לא חשוב מי היצרן.

אם מישהו מקבל שירות טוב, זה הלקוחות שיש להם הרבה יחידות. בצרכן הבודד לא שווה להשקיע.

 

למה המוצרים היום פחות עמידים?

כי עמידות זה לא משהו שניתן לבחון במעמד הקנייה, והצרכן, לכן, לא מוכן לשם עבור עמידות מחיר פרימיום.

יכול להיות שבצדק, בהתחשב באורך החיים של המכשיר.

 

למה השירות לא משהו?

כי שירות משו-משו עולה הרבה כסף. מוקדנים זמינים ומביני עניין, טכנאים ברמה גבוהה.

כי שירות זה עוד משהו שהצרכן לא יודע למדוד במעמד הקנייה.

אז לללקוחות שהם חברות, שקונים בכמויות, שצריכים שירות שוטף, יש אפשרות לבחון את הסוגייה וגם לנהל אותה.

הצרכן הבודד הוא חסר משמעות בהקשר הזה. זה לא שלא מנסים, אבל יש גבול כמה שווה להשקיע בכל לקוח שהרווחת עליו 200 ש"ח במעמד הקנייה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
נטבוק זה דבר מיותר.

 

אני העדפתי להוסיף עוד אלפייה ולקנות מחשב אמיתי (אסוס U31 עם מעבד 3I וסוללה שמחזיקה כ 8 שעות אמיתיות) למרות שהוא משרת את אשתי שלא צריכה יותר מישומי אופיס. לדעתי שווה את ההשקעה כי זה כבר מחשב אמיתי שישרת אותה כמה שנים.

אתה מדבר מניסיון?

אני מסכים איתך שמחשב קצת יותר גדול וקצת יותר חזק (ויקר) הוא קנייה טובה יותר, אבל קיבלתי לפני שנתיים במתנה נטבוק של דל ואני ממש מרוצה ממנו -- הרבה יותר ממה שציפיתי שאהיה. המקלדת מאוד נוחה לי, המסך קטן אבל מספיק לרוב השימושים, והביצועים סבירים ברוב המכריע של השימושים שאני עושה במחשב.

אז המחשב הנייד הבא שלי לא יהיה נטבוק, אבל בהחלט הייתי מגדיר נטבוקים כמחשבים אמיתיים.

פורסם

הספיקו לי 3 ימים עם N215 שנחשב עוד לנטבוק חזק.

 

לקחתי איתי אחד כזה לחו"ל כדי לא להיסחב עם הנייד שלי (גדול, כבד וחזק הרבה יותר) ופשוט סבלתי ממנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ה- T60 הוא מהעבודה. הוא ה- T60 השני שלי, ולפניו היו T43 ו- T40. דוקא T43 היה המחשב האחרון שתוכנן לפני מכירת חטיבת ה-PC ללנובו. ה-T60 הוא פשוט ח*א - האייסר של אשתי (5720) עולה עליו בכל פרמטר (כולל אמינות :evil:).

איך הוא עולה בכל פרמטר אם אתה צריך לקחת נטבוק עד שיתוקן ?:roll:

אני מסכים ויודע טוב מאוד ש-thinkpads בתקופת IBM היו אמת מידה לעמידות אבל להגיד ש-T60 חרא ממש לא נכון.

Veni Vidi Vici

פורסם

האייסר התקלקל בדיוק חודש לפני סיום האחריות שלו (3 שנים). עד אז היו 0 תקלות. הקלקול - לפעמים אין מסך. טלדור עדיין מנסים לפצח את חידת הגרעין לשורש התקלה (לדעתי כרטיס המסך הידוע של nVidia. בינתיים הם החליפו שני לוחות אם והבעייה עדין לא נפתרה, באורח פלא.).

 

ה- T60 שלי, שקיבלתי חדש מהניילונים, התקלקל הרבה קודם. כבר מהיום הראשון הכנסה שלו ל- DOCKING היתה מרסטת אותו (באג בתכון ש"נפתר" על מין "קונדומים" שמלבישים על הפינים ב DOCKING). מהר מאוד, כל ה - LEDים הפסיקו לעבוד,

ה-BT עובד יום כן יומיים לא, הצורב הוא כבר מתאים למשטרה (קורא, לא כותב), ה LID SWITCH בשביתה, וזהו. אחרי שנתיים בערך הלכה תאורת הרקע של ה- LCD וקיבלתי T60 אחר במקומו, משומש מאותה סדרה. באופן מדהים למדי, כל התקלות שפירטתי, למעט המסך שעדיין עובד, קיימות גם בו. מיותר לציין ששמרתי על שניהם היטב.

 

בקיצור, האייסר ניצח בגדול.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...