Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפתח עם שבב כמובן.

 

ב 250 שקל ישכפלו לך את המפתח, הוא יניע את האוטו אבל לא יפעיל את הנעילה המרכזית.

 

אם אתה מעוניין במפתח שגם יפעיל את הנעילה המרכזית - לדעתי ניתן לשכפל אותו רק דרך מוסך מורשה, בעלות של 600-700 שקל, אולי יותר.

 

 

פורסם

או שאפשר לשכפל את המפתח+שבב ולהתקין מערכת שלטי נוחות בנפרד (לא מקורית)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואז מגיעים בערך למחיר של מפתח מקורי מיבואן (שלטי נוחות עולים כ 200-300 ש"ח) + מרכיבים ברכב מוצר סיני מאיכות מפוקפקת + חירבוש במערכת חשמל + עוד משקל על צרור מפתחות.

 

לדעתי לא כדאי.

 

 

פורסם

או שאפשר לעבור על השרשורים בתחתית הדף, איפה שכתוב "נושאים דומים", ולקבל את כל התשובות + תמונות של התהליך.

על חיפוש מראש אני כבר בכלל לא מדבר...

פורסם
ואז מגיעים בערך למחיר של מפתח מקורי מיבואן (שלטי נוחות עולים כ 200-300 ש"ח) + מרכיבים ברכב מוצר סיני מאיכות מפוקפקת + חירבוש במערכת חשמל + עוד משקל על צרור מפתחות.

 

לדעתי לא כדאי.

 

 

זה במידה והמחיר במורשה 600-700 ש"ח.

בזמנו ביררתי לגבי קנגו 2007, ורצו 1500 ש"ח לפני הקידוד.

לכן שכפלתי מפתח +שבב, ונשארתי עם שלט אחד.

אגב, יש רכבים שבאים במקור עם שלט אחד בלבד, המפתח הרזרבי ללא שלט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא אמרת פעם שאתה כותב רק ב OFF TOPIC ? :lol:

 

לאחרונה נמחק שרשור כלשהו שהיו לי בו הרבה תגובות (מסתבר).

זה הוריד לי 12 הודעות מהמונה, ועכשיו אני מנסה להשלים אותן בחזרה בשביל לקבל מספר יפה. :turn-l:

 

חוץ מזה, צריך לרדת לעם לפעמים, לא?

×
×
  • תוכן חדש...