Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

באודי שלי יש בעיה קלה עם מערכת הסאונד -

יש השראות בין מערכת החשמל ומערכת הסטראו, כבילת הRCA עוברת מימין אחורה אל המגברים, כל פעם שזורם מתח למנורות האחוריות יש בזזזז מעצבן (כשאני מאותת (ימינה, איתות שמאלה לא עושה כלום) זה חזק מאוד, אור רוורס קצת פחות חזר ואורות אחורים רגילים מייצרים בזז חלש יותר)

במידה והמערכת בווליום סביר לא שומעים כלום, אבל בווליום נמוך זה ממש מטריד.

 

אז -

 

א. האם מישהו נתקל בדבר כזה אי פעם?

ב. האם החלפת חיווט לכבלי RCA טובים ומסוככים יותר תפתור את הבעיה?

ג. שאלה המליון דולר (איך לא...) - איזה? כמה? איפה?

 

נורא עצוב יהיה לי לראות את הA3 נפתחת ע"י מתקין, אני מעדיף לשלם עוד כמה זוזים ולהיות בטוח שהכל יחזור למקום בשלום...

 

תודה מראש לעונים!

פורסם

כפי שזה נראה, אכן הזרם שעובר למנורות בצד ימין משפיע על ה RCA,

לכן, RCA מסוכך עשוי לפתור את הבעיה.

 

לפני שאתה הולך להתקנה (החלפת RCA) בתשלום, הייתי מציע שתבצע את הדבר הבא (במידה ורמת הידע שלך מתאימה לביצוע, ואינך חושש):

תנסה להשיג כבל RCA ארוך אחר (חברים, השאלה מהמתקין שהתקין לך את המערכת, חיבור פיראטי של RCA קצרים), תעביר את ה RCA הזה מהמערכת, מחוץ לאוטו (או אפילו במרכז האוטודרך המגש האחורי), וחבר אותו למגבר במקום ה RCA הקיים.

בשל העובדה שה RCA הזה יעבור באמצע (או מחוץ לאוטו), תוכל לדעת בוודאות האם מדובר בבעיית השראות על ה RCA הקיים. אם לא יהיו בעיות עם RCA זה (החיבור הפיראטי) אזי עליך לסלול RCA חדש במקום הקיים ושיהיה מסוכך, או לחילופין לסלול במרכז הרכב במקום בצד (שבו בד"כ יש את התעלות של כל החשמל).

 

אופציה נוספת - להשתמש באותו RCA, רק להחליף את הצדדים של ה RCA והמתח למגבר (ז"א להפוך ביניהם), אבל אופציה זו תקפה רק במידה ואין חיווט של אורות גם בצד השני של הרכב (לא מכיר את הרכב, צריך לבדוק את זה...)

פורסם

תודה לשניכם על התשובה - מצטער שלא הגבתי מוקדם יותר ונאלצתי להעלות את הthread מן האוב -

 

בקשר להשראת האלטרנטור - אני רוצה לחדד את העובדה שהרעש נשמע אך ורק כאשר אני מאותת ימינה (או מפעיל כל אור שנמצא מימין).

כבילת הRCA עוברת גם כן מימין ולכן חשבתי שמדובר בהשראה של כבילת החשמל על הRCA היחסית זולים שעוברים שם.

 

בכל מקרה - אני אברר לגבי רעש אלטרנטור.

 

תודה.

פורסם

אחי

רעשי אלטרנטור זה לא מפסיק וזה לא רק כאשר אתה מפעיל וינקר!

זה לפי הטורים של האוטו מהרגע שאתה מניע עד הרגע שאתה מכבה את המנוע!

 

אתה צריך להחליף RCA או שתעביר אותם במרכז הרכב....(בסיכוי שלא יהיו השראות מרכיבים אחרים) אבל שווה לנסות ואם לא עוזר קנה חדש

:lol:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
לדעתי יעזור לאנשים פה לענות לך עם תגיד איזה רכיבים יש לך מערכת..

 

יכול להיות בעיה בהם..

 

לא נראה לי שזה רכיבים...

חוץ מזה, שעדיף קודם לשחק עם חיווט כי זה פשוט יותר וזול יותר.

לאחר מכן, נבדוק את השאר.

קודם באמת תבדוק את ה rca, ואם לא, תשנה את המינוס של ה h/u וכו'.

פורסם

גל פשוט אצלי הייתה בעיה פעם ברכיבים...

 

 

זה קרה בHU מתי שחיברתי ליציאת הRCA של הסאב היו רעשי אלטרנטור ברמקולים האחוריים בהתחלה שברתי את הראש ואחרי זה גילית שעם אני מחר ליציאה של FRONT אז הרעשים נעלמים...

פורסם
גל פשוט אצלי הייתה בעיה פעם ברכיבים...

 

 

זה קרה בHU מתי שחיברתי ליציאת הRCA של הסאב היו רעשי אלטרנטור ברמקולים האחוריים בהתחלה שברתי את הראש ואחרי זה גילית שעם אני מחר ליציאה של FRONT אז הרעשים נעלמים...

 

מתאר לעצמי... הכל יכול להיות, זה מה ש"כיף" בזה :twisted:

אבל עדיף להתחיל מבדיקה קלה ו"שטחית" לכאורה, ולהמשיך למעלה בסולם

של החיווט, רכיבים, מערכת חשמל וכו'.

סה"כ, רוב הבעיות דווקא מגיעות מחיווט בעייתי. (לפחות מנסיוני... )

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...