Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפקת חשמל סולארי מהגג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בטח שמעתם את הפרסומות של החברות שמתעסקות בהתקנת לוחות סולאריים על גגות.

מישהו מכיר קצת את המספרים? עלויות, החזר השקעה, תחזוקה וכו?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

זה אחד האתרים שנותן הערכה למחיר והזמן להחזרת ההשקעה:

http://www.solari.co.il/solar_prices.html.

 

שם רשום שהחזר ההשקעה יוצא בין 4-8 שנים. לפני מה שזכור לי, כשאני ניסית לחשב עלויות, יצא לי בסביבות ה 8 (ואף יותר), אולי מאז המחירים ירדו קצת. זה מבלי לחשב את עלות התחזוקה(בטוח דברים מתקלקלים ב 8 שנים).

 

בנוסף, במדינה שלנו אי אפשר לדעת מה יקרה עוד 8 שנים, הם מסוגלים פתאום לבטל את ההטבה/ להחזיר את השטח שאתה חיי בו/ להטיל מס חדש שירחיק אותך מהחזר ההשקעה או להטיל מס נוסף על שימוש בשמש.

 

קיצר, על פניו נראה שזה משתלם רק למי שיש לו שטח גדול, סכום כסף מיותר שלא באמת רוצים לראות ממנו תשואה, אופטימיות יתרה ורצון עז לתרום לסביבה.

 

עריכה:

לא שמתי לב, האתר שנתתי לך מתייחס למחיר ממוצע בחול ובארץ צריך להוסיף עוד "בישראל יש להוסיף עלות רווח של החברה הקבלנית."

אז לפי אתרים דומים שמצאתי בעבר של חברות ישראליות, יצא שהחזרת השקעה תיקח כ 10 שנים.

פורסם

תלוי בגודל הגג שלך, גודל השטח שיש לך, אבל אני יודע שהשטח הוא גם מוגבל!!

בכל אופן, בן דוד שלי עשה על הגג שלו קרוב ל 12-14 קולטים, עלות של כ 100 אלף ש"ח.

חברת חשמל, גם משלמת לו על זה, וגם יש לו חוזה חשמל ללא כסף 20 שנה!

החזר תוך 4-5 שנים, לפי החישוב שלו.

לא ביררתי יותר מדיי.

 

יש לי חבר שגר במושב ויש לו הרבה שטח, והעלות של הקולטים אצלו נסגרה כמעט במיליון ש"ח לפי מה שאני שמעתי ממנו עם חוזה גם ל 20 שנה של חשמל חינם, והחזר תוך 5-7 שנים.

 

בכל אופן, המידע שננתי לך פה לא הכי מדויק שיש, אלה דברים שרק אני שמעתי.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם

חברת סאנדיי אנרג'י - החברה המובילה בתחום הזה בשוק הם לקוחות שלי (אני מנהל להם את מערך המחשוב)

 

למיטב ידעתי מדובר על השקעה חד פעמית של 90,000 ש"ח (לפרטי - לא לעסק) , אתה מקבל חוזה מול חברת חשמל (מוכר להם ב שקל ו 93 אגורות לקילו-וואט) , ואחריות ל 20 שנה כולל התקנה וכו'.

 

בנסוף יש מימון של 80% ע"י הלוואה מבנק הפועלים.

 

בכלליות אתה לא משלם יותר חשמל ב 20 השנה הקרובות, אתה מרוויח כ 14,000 ש"ח בשנה (לאחר ניכוי עלויות הצריכה של החשמל שלך) ובעקרון תוך 6-7 שנים המערכת משלמת את עצמה. יש לך אחריות לכל חלק (אחריות מלאה) למשך 20 שנה.

 

כאמור אני לא עובד החברה, אבל מבלה שם הרבה (בדיוק עברו משרד) ולכן אני שומע ומבין קצת בנושא.

 

מה שכן יש המון סייגים לנושא הגג, צריך גודל מסויים (מעל 70 מטר) ועדיפות לפונה מזרחה וכו'

 

סה"כ עסק מאוד משתלם, לפחות מבחינת העסק יש לעסק של אבא של חבר את המערכת (8KW) והוא מאוד מרוצה (מותקנת אצלו שנתיים וקצת)

 

אם תרצה, שלח לי ה"פ אפנה אליך את מנהל המכירות האיזורי לפי איפה שאתה גר (כדי שלא תצטרך לעבור אצל המזכירות וכל החרטה הזה)

פורסם
חברת סאנדיי אנרג'י - החברה המובילה בתחום הזה בשוק הם לקוחות שלי (אני מנהל להם את מערך המחשוב)

 

למיטב ידעתי מדובר על השקעה חד פעמית של 90,000 ש"ח (לפרטי - לא לעסק) , אתה מקבל חוזה מול חברת חשמל (מוכר להם ב שקל ו 93 אגורות לקילו-וואט) , ואחריות ל 20 שנה כולל התקנה וכו'.

 

בנסוף יש מימון של 80% ע"י הלוואה מבנק הפועלים.

 

בכלליות אתה לא משלם יותר חשמל ב 20 השנה הקרובות, אתה מרוויח כ 14,000 ש"ח בשנה (לאחר ניכוי עלויות הצריכה של החשמל שלך) ובעקרון תוך 6-7 שנים המערכת משלמת את עצמה. יש לך אחריות לכל חלק (אחריות מלאה) למשך 20 שנה.

 

כאמור אני לא עובד החברה, אבל מבלה שם הרבה (בדיוק עברו משרד) ולכן אני שומע ומבין קצת בנושא.

 

מה שכן יש המון סייגים לנושא הגג, צריך גודל מסויים (מעל 70 מטר) ועדיפות לפונה מזרחה וכו'

 

סה"כ עסק מאוד משתלם, לפחות מבחינת העסק יש לעסק של אבא של חבר את המערכת (8KW) והוא מאוד מרוצה (מותקנת אצלו שנתיים וקצת)

 

אם תרצה, שלח לי ה"פ אפנה אליך את מנהל המכירות האיזורי לפי איפה שאתה גר (כדי שלא תצטרך לעבור אצל המזכירות וכל החרטה הזה)

 

אז דיי צדקתי במה שאמרתי P:, מבחינת המחיר, והזמן =].

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
חברת סאנדיי אנרג'י - החברה המובילה בתחום הזה בשוק הם לקוחות שלי (אני מנהל להם את מערך המחשוב)

 

 

 

אם תרצה, שלח לי ה"פ אפנה אליך את מנהל המכירות האיזורי לפי איפה שאתה גר (כדי שלא תצטרך לעבור אצל המזכירות וכל החרטה הזה)

 

 

אתה יכול להפנות אותי ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
חברת סאנדיי אנרג'י - החברה המובילה בתחום הזה בשוק הם לקוחות שלי (אני מנהל להם את מערך המחשוב)

 

למיטב ידעתי מדובר על השקעה חד פעמית של 90,000 ש"ח (לפרטי - לא לעסק) , אתה מקבל חוזה מול חברת חשמל (מוכר להם ב שקל ו 93 אגורות לקילו-וואט) , ואחריות ל 20 שנה כולל התקנה וכו'.

 

בנסוף יש מימון של 80% ע"י הלוואה מבנק הפועלים.

 

בכלליות אתה לא משלם יותר חשמל ב 20 השנה הקרובות, אתה מרוויח כ 14,000 ש"ח בשנה (לאחר ניכוי עלויות הצריכה של החשמל שלך) ובעקרון תוך 6-7 שנים המערכת משלמת את עצמה. יש לך אחריות לכל חלק (אחריות מלאה) למשך 20 שנה.

 

כאמור אני לא עובד החברה, אבל מבלה שם הרבה (בדיוק עברו משרד) ולכן אני שומע ומבין קצת בנושא.

 

מה שכן יש המון סייגים לנושא הגג, צריך גודל מסויים (מעל 70 מטר) ועדיפות לפונה מזרחה וכו'

 

סה"כ עסק מאוד משתלם, לפחות מבחינת העסק יש לעסק של אבא של חבר את המערכת (8KW) והוא מאוד מרוצה (מותקנת אצלו שנתיים וקצת)

 

אם תרצה, שלח לי ה"פ אפנה אליך את מנהל המכירות האיזורי לפי איפה שאתה גר (כדי שלא תצטרך לעבור אצל המזכירות וכל החרטה הזה)

 

אה אה, חברה שלי מזכירה בחברה :)

פורסם

אהה כן .. חברה שלך עושה הרבה בלאגן לחבר'ה שלי שבאים ..

 

כל הזמן שאלות מי זו, ואם יש לה חבר ..

 

אתה בחור בר מזל שתדע לך, יצא לי קצת לדבר איתה והיא בחורה על הכיפאק, וכמובן יפיפיה אמיתית.

 

תמסור לה ד"ש מחבר של שירן :)

×
×
  • תוכן חדש...