Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מוסך זה?

למיטב ידיעתי יש מכונה שמחליפה שמן גיר ע"י זה שהיא מוציאה את השמן שיש ומכניסה בדיוק אותה כמות של שמן חדש, אני מבין שזה מוסך מורשה דייהטסו ואני תוהה איך זה שאין לו את המכונה הזאת.

 

אני הייתי מתייעץ עם מכון גירים (למשל של ספי שמומלץ פה בפורום).

פורסם
שלום

יש לי דייטסהו סיריון שנת 2008

היום עשיתי טיפול 60000 במוסך מורשה.

אני לא בטוח לגמרי שביצעו את כל העבודות שצריך בגלל המחיר היחסית נמוך.

החליפו לי

שמן סינ-טלקאר 3.5 ליטר

מסנן שמן מנ-סר' 06\מא

נוזל בלמים-1 ליטר

שמן תי"ה אוט'-1 ליטר

נורה תקע

זה מה שאמורים לעשות בטיפול 60?

תודה!

 

אף אחד לא שם לב לכמות?

מה הן הוראות היצרן לגביי טימינג

ועוד משהו לגביי מה שהומלץ פה מעליי, מה אתם אומרים על המכשיר הזה ולמי יש כזה?

http://www.petrotech.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F-%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98

פורסם

ברכב הזה אין רצועת תזמון אלא שרשרת, אין הוראות להחליף אותה אלא לבדוק רעשים בקילומטרז' גבוהה יחסית.

 

את המכונה להחלפת שמן יש לאחד מחברי הפורום אם אני לא טועה מוסך זיסו.

×
×
  • תוכן חדש...