Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי קונה את המוסו. עם האלפא יהיה עוד רכב לכביש, אבל עם המוסו תוכל לקחת את המשפחה למקומות שאיתם לא תגיע עם רכב רגיל. מה גם שאתה אומר שיש לך אופציה לקנות רכב במצב טוב, אז זה גם כן שיקול בעד.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

תודה. עכשיו אני מקבל תשובות לעניין.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

אם יש לך מוסך ואתה חובב אלפות או לפחות איטלקיות - אני מניח שלתחזק את האלפא לא תהיה לך בעיה גדולה.



 

אם אתה לא איש שנמשך לשטח (לפחות לטיולי שבילים) והאשה שלך לא כל כך מתלהבת משינה באוהל וכיף שבכל הגי'פה מסביב - אין שום סיבה שתקנה את המוסו

 

תיקח את האלפא ותהנה

 

אני יכול לאמר באופן אישי שאני מזיל ריר על אלפא כרגע בתור הרכב הבא שלי - 156 או 166 או 159, תלוי מה יגיע עד אז אבל לבינתיים אני נהנה מהיציבות שהיפניות שלי נותנות לי :-P, ממערכת סטריאו טובה ומעדיף לוותר כרגע על הרפתקא עם רכב שאני לא מכיר עדיין.

 

רכבי שטח בהחלט קורצים לי וכמעט קניתי לי ג'יפון אבל בסוף הגעתי להבנה שאיש שטח אני לא וגם רכב שטח לא ידרבן אותי להיות אחד כזה, אני משאיר את זה למילואים... תשאל את עצמך את השאלה הזו גם כן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גדול

:-D

 

נראה לי שאלפא יכולים לצטט את זה בתור קמפיין!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברור ש 156.

אבל, אם 156 אוטומטית הייתי הולך על 2.5 V6 - גם מנוע הרבה יותר טוב, גם גיר נורמאלי.

אם 156 TS, אז רק ידנית.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
ברור ש 156.

אבל, אם 156 אוטומטית הייתי הולך על 2.5 V6 - גם מנוע הרבה יותר טוב, גם גיר נורמאלי.

אם 156 TS, אז רק ידנית.

 

שי

למצוא 156 ידנית מנוע 2000 מהשנים 1998- 2001 עם יד וק"מ נמוכים ובמחיר סביר (מחירון) זה כמעט בלתי אפשרי!! ואם יש כבר משהו אז לא מספיקים להגיד "ג'ק" והרכב נמכר!! לא יודע אבל כמעט כל ה156 שיש ביד 2 הם עם ק"מ מטורף! (200,000 אלף בערך)

 

האם לגירים אוטומטים של ה156 יש בעיות?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
ואתם מערבים את מצב המשפחה שלי מבלי להכיר אותי בכלל.

אני חושב שזה לא מנומס ולא יפה.

אז בבקשה לענות רק מי שיכול לתת חוות דעת אמיתי.

תודה מראש ובוקר טוב לכולם.

 

תודה. עכשיו אני מקבל תשובות לעניין.

 

סלח לי, אתה לא מקבל תשובות לעניין, כי אי אפשר לקבל תשובות לעניין לשאלה כזאת. כל אחד הרי כותב מה שמתאים לו - זה לא שיש בסיס להשוואה בין השניים.

זו גם הסיבה שצחקנו על הבעיות במשפחה (שכמובן אני לא מאחל לך). לקחת את זה ברצינות כי לא הבנת למה זה הגיוני שאנחנו לא לוקחים ברצינות את השאלה שלך.

 

בכל מקרה, באמת שאין תשובה טובה לשאלה שלך - זה עניין של צרכים ורצונות. אם אתה צריך רכב שטח והמוסו הזה הוא מציאה - לך על זה. אם אתה לא צריך - אז אין פה בכלל דיון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי זה צחקנו?

אני חושב שההתלבטות רצינית מאוד. מדובר בעוד רכב שנוסף למשפחה ולא ברכב ראשי. הגיוני שתהיה התלבטות בין 2 קצוות שונים. סה"כ זו התלבטות מהחיים ולא משהו מופרך.

אני עדיין מחזיק בהמלצה ללכת על הסומו.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
בוא נראה מה יש לנו. מצד אחד רכב עם שם שמזכיר פרה, נוסע לאט (כמו פרה), מוציא ריח מסריח מהחלק האחורי (כמו פרה), בעל מרכז כובד גבוה (כמו פרה), מתנדנד הרבה כשנוסעים בו (כמו פרה)

ובצד השני אלפא

ו... מצד שלישי האלפא יכולה לחלוב אותך בהוצאות על טיפולים... אבל אתה מוסכניק אז תקנה אלפא 156

ותתכונן ל"בעיות" חדשות בזוגיות - ריבים על מי נוהג ו"בוא נצא אנחנו כל היום בבית"... וכו' וכו'

פורסם
מי זה צחקנו?

אני חושב שההתלבטות רצינית מאוד. מדובר בעוד רכב שנוסף למשפחה ולא ברכב ראשי. הגיוני שתהיה התלבטות בין 2 קצוות שונים. סה"כ זו התלבטות מהחיים ולא משהו מופרך.

אני עדיין מחזיק בהמלצה ללכת על הסומו.

 

מצטער, זה כן משהו מופרך. אם הבנאדם רוצה טיולי שטח - המוסו יתאים (אם כי יש מכוניות טובות יותר, כמובן). אם לא - אז האלפא עדיפה פי כמה. זה עד כדי כך פשוט - וזה לא משהו שאנחנו יכולים להחליט בשבילו. אז מה הוא רוצה מאיתנו?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בסוף קניתי מוסו.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בנוסף למוסו אני מחפש עכשיו גם אלפא 156.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

×
×
  • תוכן חדש...