Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם הוא Iridium 6.2

 

איך הוא ? ואני מביא אותו ב 1700 ש"ח מחו"ל כמה בארץ הוא יעלה ? ואיזה סידרה זה לעומת האולטימט?

HU-AVH3300 | Front-morel dotech ovation | tw-Mt22 | Amp1-solid audio F45 | sub-Morel Ultimo | Amp2-Hifonics HFi1500D

Zoom Zoom

פורסם

הסט הנ"ל מעולה הוא יצא לראשונה בשנת 04 נחשב בזמנו לסט 2WAY הטוב ביותר

של DLS נבחר כסט 2WAY הטוב ביותר לרכב ע"י EISA Awards באותה שנה.

ב-1700 שח זה מחיר מציאה עבור סט כזה.

פורסם

והדגם up6i ? אני יכול להביא אותה ב 1100 ש"ח האם יש הבדלים משמעותיים ואיפה הסט יותר איכותי?

HU-AVH3300 | Front-morel dotech ovation | tw-Mt22 | Amp1-solid audio F45 | sub-Morel Ultimo | Amp2-Hifonics HFi1500D

Zoom Zoom

פורסם

סידרת האולטימייט היא הסידרה הכי גבוהה של DLS

מלבד סט הסקנדינביה שהוא ה-TOP OF THE LINE והוא עומד בפני עצמו.

ה-Iridium 6.2 שלא מיוצר היום נחשב כסט 2WAY הטוב ביותר בסידרת האולטימייט בזמנו

לעומתו ה-UP6I נחשב כסט 2WAY הנמוך ביותר בסידרת האולטימיט.

פורסם

מתי הפסיק יצורו של האירדיום ?הנורדיקה או הגויטה החליפו אותו.הוא ממוקם מעל הUP6I.את האירדיום לא שמעתי, את הUP מאוד אהבתי.

אפשר לשאול מאיפה המחירים ? המחירים הם כפי שמצויינים בחו"ל ולא הכנסת בהם מכס ותוספת נוספות?

תודה.

פורסם

sדיי כבר עם כל המס הזה גם אם זה 500 ש"ח מס זה עדיין יותר זול מבארץ בהרבה

HU-AVH3300 | Front-morel dotech ovation | tw-Mt22 | Amp1-solid audio F45 | sub-Morel Ultimo | Amp2-Hifonics HFi1500D

Zoom Zoom

פורסם

הנוביליום היה הגבוה ביותר של DLS, האירידיום היה מתחתיו והגיע בגרסאות של 2 חלקים ו- 3 חלקים.

המחירים של המוצרים האלו בחו"ל הם חצי מהארץ בערך.

לי היה ברכב UP6I במשך כמה חודשים והייתי מרוצה מאוד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אירידיום ונובליום הם שני דברים שונים

כל דגם יוצר לפלטפורמה אחרת של מוסיקה והאזנה (לפי התפיסה של מהנדסי DLS)

שני המודלים האלה כבר לא מיוצרים די הרבה זמן

יש וריאציות חדשות שלהם שנקראים GOTHIA ו NORDICA

אולי בגלל זה מחירם בחו"ל הוא זול ואולי בגלל שאתה קצת טועה בחישוב שער הדולר כשהוא כולל את כל התוספות הנלוות ביבוא

מחירם בארץ הוא פונקציה משתנה (המוצרים לא תחת פיקוח ממשלתי) וניתן להשיגם במחיר מצויין ומתחרה למחיר חו"ל (כמובן שצריך לחפש ולהעקש על מחיר טוב מול המוכר)

(ישראל SROOL ידידי זה שוב יומרני לזרוק קביעות כמו שלך לחלל האויר,בסופו של דבר אתר זאפ הוא לא מחירון ממשלתי)

אם כי הם קשים להשגה (כמו שכבר ציינתי זהו ליין שהתחדש ושופר והפך לקשה למציאה על מדפי החנויות)

דרור

פורסם

אני לא רוצה להיכנס לאף אחד לכיס, אבל אם הוא קונה ב- 1700 שקל, זה פחות מחצי מהמחיר של מה שהסט היה נמכר לפני כמה שנים, לפחות כשאני התעניינתי במחיר שלו.

 

ג'וניור- אני מאמין שכן :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

SROOL אתה לא רוצה להכנס לאף אחד לכיס ???

הרי אתה המקצוען בבדיקת מחירים מול חו"ל

אני לא מגיע לקרסוליך בבדיקת מחירים בחו"ל עדיין פתחתי להנאתי EBAY וראה איזה הפתעה

האירידיום מבקש 783 דולר אמריקאי טבין ותקילין http://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Iridium+6.2&_sacat=See-All-Categories

אם ניתן להשיג את הסט הזה ב 1700 ש"ח בארץ לאחר כל ההוצאות אז זה הדיל הטוב ביותר שאני שמעתי עליו במשך המון המון זמן, אגדיל ואומר שגם עם זה יעלה עוד 500 ש"ח עדיין זו קניה פשוט מצויינת

לגבי ירידת מחירים אני לא רואה את זה באופק למרות שהמותג משווק יותר אגרסיבי כרגע בשוק

דרור

פורסם

זה לא מה שאמרתי? אם הוא יכול לקנות את הסט הזה ב- 1700 שקל- זה דיל מצוין, ולשם השוואה, המחיר בארץ היה כפול מזה בזמנו. צ'יפר מפרסם אותו היום ב- 4200 ש"ח אאל"ט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
הנוביליום היה הגבוה ביותר של DLS, האירידיום היה מתחתיו והגיע בגרסאות של 2 חלקים ו- 3 חלקים.

המחירים של המוצרים האלו בחו"ל הם חצי מהארץ בערך.

לי היה ברכב UP6I במשך כמה חודשים והייתי מרוצה מאוד.

 

אני מציע לא להסתכל על המחירים באתר של "אהובי שי".פשוט להרים טלפון ותגלו את ההפרשים.

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...