Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הנוביליום היה הגבוה ביותר של DLS, האירידיום היה מתחתיו והגיע בגרסאות של 2 חלקים ו- 3 חלקים.

המחירים של המוצרים האלו בחו"ל הם חצי מהארץ בערך.

לי היה ברכב UP6I במשך כמה חודשים והייתי מרוצה מאוד.

 

בשנת 04 הנוביליום לא היה קיים ,הוא יוצר כדי להתעלות על הארודיום 6.2 בשנת 05

כמו שהסקנדינביה יוצר כדי להתעלות על הקיים עד עכשיו.

אגב הסט ארודיום 8.3 הוא אחד הסטים 3WAY הפסיביים האיכותיים ביותר שניתקלתי בהם.

אם זה מעניין אותך תקרא כאן:

http://www.dls.se/files/595/2/Nob_62_Australia.pdf

פורסם

האמת שלא בדקתי מה יצא לפני, חשבתי שהם יצאו ביחד כמו הדגמים הנוכחיים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אירידיום ונובליום הם שני דברים שונים

כל דגם יוצר לפלטפורמה אחרת של מוסיקה והאזנה (לפי התפיסה של מהנדסי DLS)

 

דרור - אתה אומר את אותו הדבר גם לגבי הנורדיקה והגוטיה, שהגוטיה טוב יותר למוזיקת רוק, בלוז, ישראלי וכו', בעוד שהגוטיה טוב יותר למוזיקת hip-hop, rap, metal, progressive rock, מזרחית וכו'. באתר של DLS ובכל הפורומים שיצא לי להתעניין אני לא נתקל באף אחד שמיתג אותם כך לפי סגנונות מוזיקה אלא פשוט טוענים שהנורדיקה ממותג מעט מעל הגוטיה. גם אודיו קינג טוען פה שהנובליום פשוט בא כדאי להתעלות על האירידיום ולא על מנת לתת אופציה מתאימה יותר לסט ג'אנרים כזה או אחר. אני לא שולל את מה שאתה אומר רק מנסה להבין לעומק עד כמה זה נכון.

 

זה חשוב לי לדעת עכשיו כי אני שוקל לרכוש את אחד הסטים + סט אחורי חלש יותר (יעבוד כאשר המדיה היא DTS/DD) + סאב. אני אישית יותר מתחבר לאוסף הג'אנרים הראשון שהזכרתי אם כי מדי פעם גם שומע פופ R&B ואלקטרוני.

האם יש אופצייה להתרשם מהסטים כדי לרכוש בצורה יותר מושכלת? בתור חובב מושבע של DLS אשמח גם לקבל ממך הצעת מחיר הוגנת כדי שלא אצטרך לעשות שמיניות ולבקש טובות מחברים שיביאו איתם מחו"ל.

פורסם

בוקר טוב MoranLan

אתחיל בכך שאני בדרך כלל מחשיב את דעתו של AUDIO KING והוא מעודכן הרבה יותר ממני ממה שקורה בעולם הסאונד , כמו כן אני ממש לא טוב בסדר הכרונולוגי שדברים קורים (זו כבר תפיסת עולם ולאו דווקא בגלל עולם הסאונד) לכן אני מקבל את דבריו ללא היסוס

לגבי הבידול שאני עשיתי בין שני הסטים הספציפיים האלה (אגב אני עושה את אותו בידול גם בסדרות נמוכות יותר) זה מגיע מהמון התייעצויות עם אנשי DLS ובטח שמהמון ניסיון ת"כלס בשטח

יכול להיות שלא תמצא את הבידול הזה כתוב שחור על גבי לבן (אני לא יודע כי אני ממש לא קורא כל מילה שמפורסמת בנושא גם בגלל שאין לי זמן וגם בגלל שאני בוחר להתעדכן בצורה תמציתית ישר מול הגורמים שמייצרים ומפתחים את המוצר) יכול להיות שיש סיבות לכך ש DLS לא חותם על זה (שוב אני רק משער אני לא יודע ויכול להיות ש DLS אפילו כן חתום על הבידול הזה) אולי סיבות שיווקיות

אבל אני יודע שכל אחד מהסטים הוא סט מדהים בפני עצמו אלה סטים SQ מבריקים ביכולתם ובעוצמתם

וכל אחד מהם מנגן את כל סוגי המוסיקה שתרצה לשמוע (מחריקות מטורפות בטראק ועד לג"אז קלאסי ועדין) אבל בסוף בסוף באומףףף האחרון ישנו ההבדל הזה שנותן את האופי של כל אחד מהם

אם אני מבין נכון אז ה GOTHIA הוא הסט בשבילך

לגבי הצעה הוגנת בהחלט שאשמח ואוכל לעזור, רק בפניה מקובלת ולא מעל הפורום (אני מבין את כללי הפורום ומכבד אותם)

אם אפשר אז עוד הבהרה אחת

AUDIO KING ציין ש DLS ייצרו סטים כדי להתעלות על סטים אחרים ואני מסכים איתו, בהכירי את הנפשות הפועלות אומר שהם עוסקים בכך כל הזמן והמוצרים משתפרים כל הזמן

לגבי האירידיום אני אומר שהיה לי ניסיון עם התקנות של כמה סטים כאלה וישנה בעיה מסויימת עם סטים כאלה (בעיקר לקהל הממוצע) כי הם סטים SQ טהורים (שזה לא מדבר לחלק נכבד מאוהבי המוסיקה) והם צריכים כח הגברה מטורף (שזה מייקר את העיניין)

ז"א שאני ראיתי אנשי GBL או רוקפורד או אפילו פלנט וכנל"ים שישבו ברכב עם האירידיום ופשוט רצו לחזור כבר לרכב שלהם ולשמיעה שלהם כמו שהם אוהבים אותה (וזה בסדר גמור) ובמקביל ראיתי אנשים שפשוט לא רצו לצאת מהרכב

בכל מקרה מה שתחליט ומה שתבצע אני מאחל לך בהצלחה

ואני שמח שאתה יודע להעריך את המותג

בהצלחה

דרור

פורסם

דרור תודה על הצעת המחיר

אני מכתב אותכם בתשובה שקיבלתי מ DLS כששאלתי אותם על ההבדל בין Gothia ו Nordica (במייל ציינתי שאני מתעניין בנורדיקה כסט קדמי וב R6a כסט אחורי והסברתי לאיזה סגנונות מוזיקה אני מאזין). כתבתי גם שאני לא מעוניין בסט 3 חלקים והסברתי איזה מגברים יפעילו את העסק ובאיזה רכב.

 

The DLS Nordica 6.2 combined with R-6a in rear is a very good choice for your music taste because we design all our speakers for all kinds of music.



The difference between Nordica 6.2 and Gothia 6.2 is:

Nordica have a better tweeter (silk dome)

Nordica have a Kevlar cone body (higher resolution in the mid range)

Gothia have a Carbon cone body (a bit laid back and relaxed sound)

Gothia have a fabric cone tweeter (soft but not as detailed like Nordica)

 

I hope this answers your questions,

Best regards

Peter Flodkvist

×
×
  • תוכן חדש...