Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסיבה לא ברורה האבטיח בכתבה על ה B4 נראה קטן בהרבה מזה שהופיעה בכתבה על הפיקנטו :lol:

 

תכלס, עושה חיים האבטיח הזה. תראו לי עוד אבטיח אחד שמוציאים אותו לטייל כל כך הרבה:)

פורסם

אחלה מבחן :mm_yeah:

המרווח מאחורה בהחלט מרשים, אפשר להעמיד שם קרוואן. :-)

 

ולטעמי, בלבן פנינה היא נראית הרבה יותר טוב. צבעים כהים פשוט לא מתאימים לה..

פורסם

פעם ראשונה שראיתי את הB4 החדשה חשבתי שהיבוא מסין כבר התחיל.

היא נראת זוועה לעומת הדור הקודם שהתאפיין בעייני בקווים אגרסיבים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לדעתי ה B4 החדשה מאכזבת מכל הבחינות ביחס לקודמת מלבד הגיר.

לקודמת היה עיצוב אגרסיבי ויפה, ישיבה נמוכה ופוזיציה נכונה, ג'נט 17 ומפלטים כפולים כבר בגרסת הליסינג.

איכות ההרכבה והחומרים היתה טובה וגם הבידוד מצוין, התנהגות כביש ניטרלית אבל אפשר קצת לשחק עם הרכב ולהנות מנהיגה.

 

בעקבות הנ"ל אבא שלי החליף את ה B4 הקודמת שלו בטויוטה אוונסיס. לפחות בסעיף המראה היא לא כזאת מחרידה.

לא ממש החליף אלא שמר את ה B4 הקודמת לצד האוונסיס החדשה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מנסיון רכב מעולה. יש לי את גירסאת ה2.5 פשוט תענוג! נוחה , מפנקת , חזקה ומרגישה הכי בטוחה שיש.

לגבי הדגם הקודם אני מסכים העיצוב שלה זה היה משהו מיוחד. למרות שאני חייב לציין שדווקא הג'אנט 17 מיותר וגם החתך הנמוך (בדגם הקודם) , סתם פוגם באיכות נסיעה.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אוי הכיעור...

מזכירה את האוונסיס דור קודם. במיוחד עם צמיגי הבלון המוזרים האלו.

 

עיצוב הפנים פשוט עצוב. כמו רכב ב 3 דרגות מתחת. מה זה הפלסטיקה הזאת?

קשה לתת עיצוב קצת יותר יוקרתי אפילו בפלסטיק?

פורסם

הג'נטים שמגיעים במנוע 2.0 באמת קצת מורידים מהעיצוב של הרכב בהשוואה לדגם הקודם.

מה שנפתר באופן יפה מאוד בגרסת הספורט (מנוע 2.5 עם ג'נט 18" )

בכלל גרסת הספורט נותנת תמורה ממש טובה ב 180 K

אגב אנישוקל להחליף את הרכב שלי לדגם הנ"ל (יש לי הונדה אקורד 2008 צורה חדשה)

פורסם

צריך פעם אחת ולתמיד לתפוס את המעצב של סובארו ולשבור לו את הידייםת שילך לעצב קופסאות שימורים, אולי יצא לו יותר טוב.

זה פשוט זוואה אנשים, אני לא מבין איך לעזעזל סוברו מצליחים לייצר מכוניות כל כך מכוערות ועדיין למכור אותם בארץ במחיר העולה על 100K?!! וזה כולל כל ה"ג'יפים" למינהים שהם בכלל לא נכללים בקטגוריית ג'יפ אלא קרוס-אובר מקסימום וגם זה בקושי.

פורסם

זה רק אני שצרם לו לקרוא את הכתבה?! אני מקווה שאני לא הייתי היחיד...

אני מעריך את הרצון לבחון ולכתוב על רכבים, אבל אני חושב שצריך לעשות סלקציה קצת יותר טובה לגבי מי הכתב או לפחות מי שערך אותה. הכתבה הייתה שטחיות מאוד וכתובה בצורה ילדותית, רצוי לתת לאנשים קצת יותר מנוסים כנראה את מטלת הכתיבה.

בנוסף, אני לא יכול להתנער מהרושם שסובארו שמפרסמת באתר ובנוסף מגיבה לא מעט על נושאים בפורום, הותירה רושם מעט חמוץ כי היא שמה ידה במאמר וחבל...

 

אין בכוונתי להעליב או לפגוע, רק לתת הערה בונה במטרה לשפר את הפורום.

פורסם

חשבתי שנגמלנו כבר מהצורך להשתמש בביטוי "מכונית מנהלים".

אחלה סקירה :mm_yeah:

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...