אני לא מבין דבר אחד מכיוון שהרכב בליסינג אז צריך ללכת על הרפתקאות חסרים רכבים טובים ולא "משעממים" בקבוצת רישוי 2 . מה שאתם אומרים בעצם שזה לא נורא להיתקע באמצע טיול לצפון ולהמתין לרכב חלופי איזה שעתיים שלוש .
לספר ממקרה אישי ברכב ליסינג (ג'טה 2008 ) עשינו תאונה (נכון גם זה קורא לא תמיד זה תקלות ) דווקא באמצע טיול בסוכות. לשבת ולחכות סדר גודל של 4.5 שעות זה לא הכי נעים.
יש מספיק רכבים טובים , אמינים , ומהנים לנהיגה חוץ מהרכב הנ"ל .