Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TOYO T1R או YOKOHAMA SDRIVE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הייתי אומר הרבה יותר טוב, אבל כן הוא טוב יותר לפי דעתי.

אישית הייתי הולך על ה-S.DRIVE בלי יותר מידי התלבטויות.

לעומת הצמיגים שהיו לך אתה תרגיש הבדל עצום + החלפת מידה אז בכלל.

צמיג במידה הזאת לא צריך לעלות יותר מ-400 ש"ח.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני כנראה באמת אלך על הSDRIVE, גם בגלל שזה פה בעיר שלי אצל בחור שאמא שלי מכירה.

 

ההבדל כל כך גדול? הרי שYokohama Aspec גם צמיג לא רע בכלל, עכשיו עוד שאלה, אני נוהג חודש בסך הכל, האם אני ירגיש הבדל מסוים? והוא יהיה כמובן לטובה אני מניח.

 

פורסם

לפחות יש לו דופן מה של T1R אין.

 

תהיתי מתי תבוא התגובה הזו.

 

הדגמים הספורטיביים של צמיגי טויו רובם ככולם דורשים לחץ אוויר גבוה מהמומלץ ע"י יצרן הרכב. לחץ אוויר נמוך יגרום לצמיג להיות יותר "נוח" אך על חשבון קריסת הדופן בסיבובים.

 

התכונה הזו לא הופכת אותו לצמיג נחות או נטול ביצועים. בטווח המחיר של 400 ש"ח לצמיג לא קיימות אלטרנטיבות ספורטיביות מלבד ה T1R וה S DRIVE. צמיגים בעלי ביצועים דומים עולים בין 50 ל 100 אחוז יותר, וגם אותם קשה מאוד להשיג בארץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דופן רכה זו תגובה שנפוצה אצל כאלה שרוצים להשמע מבינים...

גם בגודייר F1 היתה לי בזמנו דופן רכה... עד שמילאתי אוויר לפי הוראות יצרן ואפילו קצת מעבר :)

 

בכל מקרה על איזה רכב בכלל מדובר? אם הבחור נהג חדש כפי שהשתמע מדבריו הוא לא ידע להבדיל בין זה לבין לינג לונג.... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הונדה ג'אז 2008, אם יש המלצות לצמיגים אחרים, שאולי בכלל לא כדאי להשקיע בכאלו, סך הכל אני רוצה בטיחות (אחיזה טובה) האוטו גם ככה חסכוני מספיק, אבל אולי אין צורך בצמיגים כל כך "טובים"?

 

פורסם

אולי זה רק אני,

אבל לג'אז הייתי קונה צמיגים נוחות כמו C.DRIVE של יוקוהאמה או קלבר HP 3.

ובמידה ולא חוסכים, קונטי פרמיום קונטקט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
דופן רכה זו תגובה שנפוצה אצל כאלה שרוצים להשמע מבינים...

גם בגודייר F1 היתה לי בזמנו דופן רכה... עד שמילאתי אוויר לפי הוראות יצרן ואפילו קצת מעבר :)

 

בכל מקרה על איזה רכב בכלל מדובר? אם הבחור נהג חדש כפי שהשתמע מדבריו הוא לא ידע להבדיל בין זה לבין לינג לונג.... :)

 

 

 

גם אם תמלא 50 PSI בצמיג בT1R,הדופן של SDRIVE יהיה משמעותית בריא יותר.

 

 

וזה כן משפיע על האחיזה והביטחון מהרכב במגבלות.

 

 

היו לי 5 סטים של T1R לאורך השנים וניסיתי המון לחצי אוויר למינהם,הצמיג הוא צמיג טוב ברגע שמגיעים ללחץ הנכון,אבל ה SDRIVE טוב יותר עוד לפני המשחקים האלו,את זה הבנתי שנפל לידי סט משומש שעשה 100 ק"מ,אחרת הייתי ממשיך במסורת של ה T1R.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
גם אם תמלא 50 PSI בצמיג בT1R,הדופן של SDRIVE יהיה משמעותית בריא יותר.

 

 

וזה כן משפיע על האחיזה והביטחון מהרכב במגבלות.

 

 

היו לי 5 סטים של T1R לאורך השנים וניסיתי המון לחצי אוויר למינהם,הצמיג הוא צמיג טוב ברגע שמגיעים ללחץ הנכון,אבל ה SDRIVE טוב יותר עוד לפני המשחקים האלו,את זה הבנתי שנפל לידי סט משומש שעשה 100 ק"מ,אחרת הייתי ממשיך במסורת של ה T1R.

 

באיזה מידות ? כולם על אותו רכב ? מה נתוני הרכב?

 

אני עם 16 ובעיקר עם 17 אינץ' , אל תשכח שהנתונים שונים ובין היתר פונקציה של גאומטריה.

לפני כן היה לי דנלופ ספורט MAXX שהוא צמיג יותר טוב על הנייר משני הנ"ל ולמרות זאת ה T1R עדיף לטעמי.

יתכן שהסט הבא יהיה של יצרן אחר סתם בשביל הגיוון אבל זה גם פונקציה של מחיר. אני לא אשלם אלפייה לצמיג. מעדיף להחליף רביעייה טריה כל שנה.

 

ולעניינינו, לרכב כמו הונדה ג'אז + נהג חדש ונהיגה סולידית הייתי ממליץ דווקא על הפרוקסס4 שהוא צמיג קצת יותר מתאים.

שמתי רביעייה כזו על ה B4 של אבא שלי וגם נסעתי בעצמי על רביעייה כזו 30 אלף ק"מ ברכב הקודם לפני ה T1R ומדובר בצמיג טוב גם מבחינת ביצועים ספורטיביים אבל עם פשרה לכיוון המשפחתיות.

אם אתה בקטע של יוקו, אז הC DRIVE.

 

עריכה אני רואה שקודמי כבר ציין C DRIVE, מסכים גם לגבי הקונטי פרימיום ומוסיף דנלופ DIREZZA DZ101.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
באיזה מידות ? כולם על אותו רכב ? מה נתוני הרכב?

 

אני עם 16 ובעיקר עם 17 אינץ' , אל תשכח שהנתונים שונים ובין היתר פונקציה של גאומטריה.

לפני כן היה לי דנלופ ספורט MAXX שהוא צמיג יותר טוב על הנייר משני הנ"ל ולמרות זאת ה T1R עדיף לטעמי.

יתכן שהסט הבא יהיה של יצרן אחר סתם בשביל הגיוון אבל זה גם פונקציה של מחיר. אני לא אשלם אלפייה לצמיג. מעדיף להחליף רביעייה טריה כל שנה.

 

ולעניינינו, לרכב כמו הונדה ג'אז + נהג חדש ונהיגה סולידית הייתי ממליץ דווקא על הפרוקסס4 שהוא צמיג קצת יותר מתאים.

שמתי רביעייה כזו על ה B4 של אבא שלי וגם נסעתי בעצמי על רביעייה כזו 30 אלף ק"מ ברכב הקודם לפני ה T1R ומדובר בצמיג טוב גם מבחינת ביצועים ספורטיביים אבל עם פשרה לכיוון המשפחתיות.

אם אתה בקטע של יוקו, אז הC DRIVE.

 

עריכה אני רואה שקודמי כבר ציין C DRIVE, מסכים גם לגבי הקונטי פרימיום ומוסיף דנלופ DIREZZA DZ101.

 

אתה יכול לבדוק אם יש למידות 185/55/R15?

לא מצאתי בTIRES 4U שום דבר חוץ מSDRIVE וCDRIVE

ובכל זאת, מבחינת בטיחות ותוכלת חיים ששכחתי לציין קודם, מה הכי עדיף? לא משנה איזה חברה.

 

פורסם

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עלוקה תקרא לחברים שלך, בtires4u גם אני יודע לחפש.

לפי מה שאתם אומרים היוקוהמה עדיף בכל פרמטר,אז למה דווקא הtoyo זוכה להערצה ולהצלחה?

 

תודה.

קיטים קסנון למכירה.

פורסם

למה בעצם לא לקנות צמיג ספורטיבי?

אני גם כרגע מחפש להחליף 2 צמיגים ברכב(קורולה 08 מידה 195/65/15)

וגם אני באותה התלבטות, איזה צמיג לקנות לרכב שהוא משפחתי רגיל

 

הרי צמיגי s-drive וה-t1r הם במחירים יחסית סבירים.

אז למה בעצם לקנות צמיגים אחרים? הרי האחיזת כביש בצמיגים אחרים תהיה נמוכה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...