Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום רב,

רכשתי באחרונה רכב מסוג גולף שנת 96 , הרכב ככל הנראה עבר מספר שינוים במערכת הרמקולים :

 

קיים ברכב מגבר +שני רמקולים אחוריים בגודל 6/9 +רדיו דיסק נשלף של פיוניר .

 

כמו כן מצויים פיזית אך ככל הנראה אינם מחוברים שני טויטרים .

 

בדלתות הרכב עושה רושם שיש מקום יעודי לרמקולים וכן על הדשבורד יש משני הצדדים מקום הנראה כיעודי לרמקולים .

ולשאלתי :

האם הכן ניתן להתקין מקדימה שני רמקולים נוספים ?

היכן ,ומה גודל הרמקולים המומלצים ?

 

כמו כן כיצד אני יודע האם פעולת המגבר מתאימה ל4 רמקולים ושני טויטרים ?

 

במידה וברצוני להוסיף מסך קטן מאחור לצפייה כיצד מומלץ להתקין ,מתקרת הרכב או לשים על משענת הראש?

 

 

בתודה מראש רוני

פורסם

טוב ממידע שמצאתי יש ברכב מקום לרמקולים 6.5 אינץ בדלת הקדמית +6.5 בדלת האחורית+4 אינץ בדשבורד+6/9 במגש אחורי , ועכשיו שאלה נוספת ,כיצד מחברים 8 רמקולים ברכב \ או נגיד 6 במגבר יש רק 4 ערוצים ?

פורסם

אכן המידה ברכבים האילו היא "6.5

אני אישית אוהב להרכיב ברכבים האילו סט טוב מקדימה (וכמו שאצלך) ו 6*9 מאחור בתוספת סאב

כשהסט הקדמי והסאב מתוגברים במגבר

הרכב הוא מאוד אקוסטי ונוח ומפרגן חזרה בסאונד

לגבי המגבר שלך ניתן יהיה לענות לך רק אם תתן דגם מדויק של המגבר או שתעלה תמונה שלו

לגבי מסכים אז לדעתי האישית ברכבים קטנים סטנדרטיים מסך תקרה מכער ומסתיר מראה ועןשה בלאגן בעיניים תוך הנהיגה

לכן מסכי משענות הם הפיתרון הנכון

×
×
  • תוכן חדש...