Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלת מחשבים


RedR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי משהו מאד מעצבן ..

פתאום במקום שה - NETEX יחפש איזשהי תוכנה מובנת של EXPLORER מחפשת ...

איך אני מבטל את זה ?

 

תודה .

פורסם
שלום לכולם ,

יש לי משהו מאד מעצבן ..

פתאום במקום שה - NETEX יחפש איזשהי תוכנה מובנת של EXPLORER מחפשת ...

איך אני מבטל את זה ?

 

תודה .

 

:?::?::?: WTF :?::?::?:

172

פורסם

אני יתן ניסוח יותר טוב ...

בדרך כלל ב - ADDRESS BAR אתה רושם נגיד משהו בעברית וה - NETEX נכנס לפעולה...

עכשיו במקום ה - NETEX מתחילה לעבוד איזה תוכנה מובנת של EXPLORER ...

 

איך מבטלים אותה ... .

פורסם

ממתיי לאקספלורר יש תוכנה מובנית? יש את אקספלורר כתוכנה עצמאית, ואת נטקס שהיא כמו תוסף פלאג אין. אתה מתכוון שהנטקס הפסיק לעבוד והאקספלורר עובד כאילו הוא נטול נטקס?

 

אם כן אז שיחקו לך בהגדרות אולי של הנטקס, תבדוק אותם.

 

בנוסף תמיד אתה יכול להסיר את הנטקס ולהתקינה שוב (בטח לא משהו רציני) ואז הכל יהיה כמו חדש וזה אמור לסדר הכל

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יש מה שנקרא ברירת מחדל או יותר נכון בשביל המקרה הזה נקרא לזה עדיפויות. העדיפות הראשונה הייתה אצלך תמיד נטקס (ברירת מחדל) ועכשיו היא השתנתה.

בדרך כלל דבר כזה נעשה או בהגדרות של נטקס או בהגדרות של התוכנה עצמה (המקרה הזה Xפלורר).

 

אם היית רגיל פשוט להכניס מילה בעברית והנטקס היה נכנס לפעולה מיד ועכשיו זה לא ככה, כנראה שנטקס הייתה תמיד פועלת, והסמל הלבן שלה היה מופיע בשורת משימות (ליד השעון).

אם הסמל לא מופיע ליד השעון זאת אומרת שנטקס לא מופעלת ולכן זה עושה לך בעיות. תנסה להפעיל את נטקס ואז אולי היא תתגבר על הדבר הזה של האקספלורר.

אם זאת לא הבעיה, פשוט צריך לבדו את ההגדרות של התוכנה הזאת (ההיא של האקספלורר).

מקווה שעזרתי... :)

פורסם

תוריד את התוכנה AD AWARE מהאתר http://www.lavasoft.de

התקו והרץ את התוכנה.

 

יש סיכוי טוב שאחרי הניקוי שהתוכנה מבצעת התופעה תעלם 8)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...