Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ישנם המון תוכנות בשוק: עסקית,רווחית,חשבונית בקליק ועוד אשר מחירם נע החל מ500 ש"ח ומעלה

 

קנייה? או בשיטת ה"השכרה" הכוללת תמיכה וכולו וכולו?

אני לומד כאן המון, תמיד חשבתי שהמחיר יהיה אסטרונומי ללא קשר לסוג התוכנה :shock:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש גם שיטת השכרה וגם קנייה של רישיון לתוכנה, תכנס לתוכנות שרשמתי, יש מחירון באתר, תתרשם קצת, יש גם גרסאות ניסיון להורדה ותראה מה מתאים לך.

חכה לעוד המלצות, ישנם גם תוכנות יותר מאופיינות לסוג העסק כמו תוכנות למסעדות, מחסנים, מוסכים ועוד, תחקור קצת את הנושא.

כשתקפוץ למים תלמד עוד הרבה מאד ובזמן קצר, טוב לקבל טיפים ועצות, גם קורס במט"י זה לא רע לאלו אשר אין להם רקע ואפילו לאלה אשר רוצים לחדד עוד נושאים, זה לא בושה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מחיר ממוצע בין 600 ל1500, בשיטה שנתית.

אני אישית שוכר בשיטה חודשית, 50 שקל לחודש כולל חיבור לשבא לסליקת אשראי דרך טלפון/אינטרנט.

תמיכה לרוב כלולה במחיר בשני השיטות.

ואם אתה חושק בניידות אז את אותו השירות אתה יכול לבצע דרך אייפון כנראה גם דרך אנדרויד, כמובן מדובר על שרת מסוף שעליו אתה משלם(לא כול כך יקר) ואז כול הפעולות עוברות דרך מחשב החברה.

אודי A4

דימה.

פורסם
יש גם שיטת השכרה וגם קנייה של רישיון לתוכנה, תכנס לתוכנות שרשמתי, יש מחירון באתר, תתרשם קצת, יש גם גרסאות ניסיון להורדה ותראה מה מתאים לך.

 

תודה- ייבדק.

 

חכה לעוד המלצות, ישנם גם תוכנות יותר מאופיינות לסוג העסק כמו תוכנות למסעדות, מחסנים,

 

את אלה אני מכיר יותר מדיי טוב ביחס למה שהייתי רוצה...

 

מוסכים ועוד, תחקור קצת את הנושא.

כשתקפוץ למים תלמד עוד הרבה מאד ובזמן קצר, טוב לקבל טיפים ועצות, גם קורס במט"י זה לא רע לאלו אשר אין להם רקע ואפילו לאלה אשר רוצים לחדד עוד נושאים, זה לא בושה.

לא רק שזו לא בושה- זה אפילו מתבקש, שלא לומר הכרחי. 2 אנשים שאין להם ניסיון מעשי בניהול עסק, ובכן... בוא ונומר שכדאי שיקחו קורס.

מחיר ממוצע בין 600 ל1500, בשיטה שנתית.

אני אישית שוכר בשיטה חודשית, 50 שקל לחודש כולל חיבור לשבא לסליקת אשראי דרך טלפון/אינטרנט.

תמיכה לרוב כלולה במחיר בשני השיטות.

 

מדובר אני מניח במחשב נייח בבית העסק.

 

ואם אתה חושק בניידות אז את אותו השירות אתה יכול לבצע דרך אייפון כנראה גם דרך אנדרויד, כמובן מדובר על שרת מסוף שעליו אתה משלם(לא כול כך יקר) ואז כול הפעולות עוברות דרך מחשב החברה.

לאייפון יש אביזר ייעודי שכזה למיטב ידיעתי, לגבי מכשירים אחרים לא ידוע לי כל כך. מה שכן- לשלב של לבצע פעולות חשובות כמו תשלומים על משהו דרך הנייד, טרם הגענו - סוגיית האבטחה בניידים עדיין לא התקדמה מספיק לדעתי בכדי לאפשר מסחר אמיתי, רציני ומאובטח דיו. גם אם האפשרות קיימת, לא הייתי נוגע בה בינתיים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לגבי אביזר מיוחד אני לא יודע, אבל להקיש מספר כול אחד יכול.

לגבי תוכנה רגילה זה לא מחייב, מה שאתה צריך זה בסך הכול חיבור לאינטרנט, כול שאר האביזרים כולל הקורא המגנתי והמדפסת בהחלט לא חובה.

חוץ מזה לתיק סטנדרתי של לפטופ 15.6 אפשר להכניס מדפסת ניידת וקורא כרטיסים מגנטיים בלי בעייה.

הכול תלוי בצרכים שלך , יכול להיות שפנקס פשוט מאופיס דיפו יהיה פתרון אידיאלי בשבילך, אני אישית בביקור אצל לקוח מתחבר מהנייד למחשב הנייח במשרד ושולח את החשבונית במייל או שמוריד לו קובץ ישירות למחשב.

 

את האמת קודם תתחיל לעבוד אחרכך תחליט מה יותר נוח לך, להתחלה תזמין כמה פנקסים פשוטים מכול דפוס.

אודי A4

דימה.

פורסם

לגבי קורא מגנטי זה דווקא אביזר חשוב, לידיעתך (ואני די בטוח שאתה כבר יודע), עסקה בהקלדה נחשבת כעסקה טלפונית עליה משלמים עוד כ0.2-0.3% עמלה.

אין צורך לציין גם את הבעייתיות בעסקה טלפונית אם הצד הקונה מחליט להתכחש לעסקה, דבר ראשון מושכים לך את הכסף ואח"כ מתחיל שלב הבירורים והריבים.

כפי שכבר רשמתי, אני גם נוהג להתחבר למחשב במשרד ולהנפיק משם קבלה ולשלוח ללקוח, זה לא מסובך ונוח אחרי שמתרגלים.

גם נראה טוב יותר מקבלה רשומה בכתב יד וגם יותר מסודר כי הכל נרשם בתוכנה וקל לעקוב אחרי פעולות.

ברווז, אפשר לשאול מה העסק המתוכנן? אולי אם תתן מידע יותר ממוקד כך גם העצות יהיו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

ארז כמו כול דבר בחיים יש מינוסים ופלוסים, עמלה זה משהו משתנה בין עסק לעסק, כמובן שאם הלקוח רוצה להתכחש זה בעייה אם העסקה טלפונית.

עוד בונוס מעניין בתוכנות זה אפשרות עימות צ'קים, אומנם לא יצא לי להשתמש בשירות אבל זה בהחלט נשמה מעניין.

אודי A4

דימה.

פורסם
לגבי קורא מגנטי זה דווקא אביזר חשוב, לידיעתך (ואני די בטוח שאתה כבר יודע), עסקה בהקלדה נחשבת כעסקה טלפונית עליה משלמים עוד כ0.2-0.3% עמלה.

 

 

אין צורך לציין גם את הבעייתיות בעסקה טלפונית אם הצד הקונה מחליט להתכחש לעסקה, דבר ראשון מושכים לך את הכסף ואח"כ מתחיל שלב הבירורים והריבים.

 

זה דבר שלא חשבתי עליו^. קשה לי להאמין (ניסוח לא הכי יעיל- להאמין אני מאמין. לקבל את זה כעובדה, עם זה קשה לי. חונכתי אחרת מזה :-( )שיש אנשים שיעשו את זה.:cry:

 

כפי שכבר רשמתי, אני גם נוהג להתחבר למחשב במשרד ולהנפיק משם קבלה ולשלוח ללקוח, זה לא מסובך ונוח אחרי שמתרגלים.

גם נראה טוב יותר מקבלה רשומה בכתב יד וגם יותר מסודר כי הכל נרשם בתוכנה וקל לעקוב אחרי פעולות.

ברווז, אפשר לשאול מה העסק המתוכנן? אולי אם תתן מידע יותר ממוקד כך גם העצות יהיו.

לגבי המסודר ואיך שזה נראה, זוהי עדיפות שנייה מבחינתי. אכלתי כבר מספיק הארדיסקים מתים בחיי הקצרים כדי לדעת שבדברים החשובים באמת אין על עותק פיזי, שלא לדבר על נייד שנגנב\לא עמד בעומס החום\התקלקל באותה שנייה קריטית שהוא בא לעשות משהו חשוב ותקע את הכל ללא אפשרות העלאה מחדש מול הלקוח.

אני גם רגיל לעבוד מול עותקים פיזיים בעבודתי הנוכחית.

אבל עדיין, כמות היתרונות היא עצומה. אני והשותף צריכים לדסקס על העניין לעומק, יקרה כנראה היום.

לגבי לשאול, אפשר. תשובה, לעומת זאת, לא תקבל עדיין...:wink:

אני מנסה לשמור על הפרטים ב"שושו", עקב האמונה הטפלה ש"אם תספר זה לא יקרה".

הייתי צריך להילחם עם עצמי בשביל בכלל לשאול משהו פה בפורום...:oops:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
:wink: בקרוב...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עוד לא משחרר. יש עוד כמה סידורים אחרונים בדנוור לפני שאודיע רשמית.

לכל החברים שהשתתפו ועזרו בשירשור זה ובכמה דומים לפניו, המון תודה.

לאלה מכם שהגיבו בפרטי, צפו להודעה ממני בקרוב עד קרוב מאד... :-D8):mm_yeah:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מנסה לשמור על הפרטים ב"שושו", עקב האמונה הטפלה ש"אם תספר זה לא יקרה".

זאת לא אמונה טפלה, יש לזה הוכחה סטטיסטית/מדעית חד-משמעית.

אל תספר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לך מזל שאני עוד זוכר מה ראיתי בזוית העין באתר בו גלשתי הערב, אבל לא זוכר באיזה אתר זה היה...

קח קופון ל-4 פנקסים ב-80 ש"ח, 10 ב- 150. לדבריהם כולל עיצוב.

 

ותחשב על המשפט הבא: אסור להאמין באמונות טפלות כי זה מביא מזל רע...

 

עריכה: אוופס. אחרי השליחה ראיתי שהצורך מלפני כמה חודשים. אולי הדיל בכל זאת יעזר למישהו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

יש אתרים כמו IFREELANCE.CO.IL שמנפיקים בחינם חשבוניות (מאושרות כחוק!) לדעתי הם היחידים שמאושרים לכך.

ככה שלא צריך להדפיס בבית דפוס אבל זה גוזל זמן מול מחשב.

 

אני עדיין OLDSCHOOL. את החשבוניות שלי אני מנפיק ב PINKASIM.CO.IL ולדעתי לרוב הם הכי זולים. אתה יכול להעלות תמונה עם לוגו ולשים איפה שבא לך.

 

רצוי לקחת את זה עם 2 העותקים. כי המקור ללקוח ועותק אחד לרואה חשבון. רצוי שלך יהיה גם עותק.

לך על זה בגודל A4 כאשר הדף מחולק ל6 חשבוניות. או 8. הם הכי זולים ומשתלמים, אלא אם אתה רושם הרבה מפרט בחשבונית.

פורסם

תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...