Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי סיאט איביזה סטלה שנת 2000 מנוע 1.4 ידנית

אני לא יודע למה אבל הרכב שלי נכבה לפעמים גם כאשר אני בהילוך נוסע אז יש מין עצירה פתאומית כזאת

של ממש הרכב נכבה ואז הוא מניע שוב פעם ללא שום בעיה וכאילו כלום לא קרה

כאשר הגעתי למוסך שאני די מכירים את העובדים שם זאת אומרת חברים של המשפחה

הם בדקו תאוטו, חיברו תמחשב שלהם ולמחשב של האוטו וראו שיש שם הרבה תקלות

בסביבות ה6..

התחילו לטפל לי באוטו ואחת מהתקלות הכי גדולה שם היתה זה Lamnda שהיא לא עבדה בכלל

לאחר שהחלפנו את הLamnda ועשינו טיפול לאוטו, שמנים, פילטרים וכו'..

האוטו נסע פיקס וגם במחשב לא הראה שום שגיאה זאת אומרת שהאוטו פיקס

נסעתי אולי שבועיים והאוטו נסע כמו שצריך עד ששוב פעם עד לא מזמן האוטו שוב פעם נכבה לי וגם בזמן נסיעה בקיצור כמו שהיה פעם

כשהתקשרתי למוסכניק שטיפל לי באוטו והסברתי לו תעניין הוא אמר לי שכנראה שאני לוחץ יותר מידי והלמנדה מתחממת

בדקתי תעניין ונסעתי הכי רגוע שבעולם ועדיין הרכב נכבה..

יש אולי מושג למישהו איזה בעיה זאת יכולה להיות?

אולי מישהו נתקל במקרה דומה ומצא פיתרון לכך?

תודה מראש ועוזרים!

פורסם

עומר ליטבק שלום רב !

ראשית הערה בונה, השתדל להבא להגדיל את סימני פיסוק המשפטים, כדי שלא נזדקק לקרוא את השרשור שלך, מספר פעמים כדי להבינו.

ועכשו בנוגע לבעייתך: לא ברור מה בדקו במוסך, לא ברור איזה הרבה תקלות גילו ומה זה 6.

המלצתי פנה למוסך מומלץ, שגם יודע לקרוא תקלות וגם לפתור, מבלי שתזדקק לחוות דעת שניה ולפתרון על גבי מסך המחשב הביתי, שלא להיות תחליף לסורק תקלות, ולמכשיר 4 גזים.

פנה לרון ממוסך רון, בכתובת הבאה: http://rongarage.co.il/main.html , שגם יפתור לך קרוב לוודאי את התקלה, וגם לא יאשים אותך, בלחיצה חזקה מדי ובחימום חיישן הלאמבדא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

זהו שלגבי שש התקלות שהראה המחשב אני לא זוכר בדיוק מה זה היה

אבל בוא נגיד ככה לאחר שהחליפו את הלמנדה ועשו טיפול

חיברו את המחשב בפעם השניה, התקלות נעלמו...

פורסם
שלום לכולם

.. תאוטו, ..תמחשב ...תעניין

 

הוא אמר לי שכנראה שאני לוחץ יותר מידי והלמנדה מתחממת

 

 

..תעניין

 

 

שלום לך עומר.

 

יש לרשום באופן ראוי.

 

זהו פורום טכני , לא האוניברסיטה העברית לשפה העברית ובכל זאת:

 

תאוטו = את האוטו, תמחשב= את המחשב, תעניין= את העניין

 

קצת סימני פיסוק או מרווחים או כל נסיון מינמלי שלך להביא לכך שצורת הכתיבה שלך תהיה כזו שהקוראים יוכלו להבין את שכתבת, ושאלת, רק יועיל.

 

לעניין חימום חיישן הלמבדא, שטויות.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...