Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא בהכרח.

סל"ד נמוך לא תמיד טוב , כי לפעמים הסל"ד נמוך עד כדי כך שהמנוע מתאמץ מאוד וכבר הצריכה עולה .

איך יודעים שהילוך נבחר מוקדם מדי והסל"ד נמוך מדי אם אין מחשב ברכב.

פורסם
מד סל"ד ,והרגשה ,אם האוטו מתחיל כבר ברעידות ושאתה מוסיף גז לוקח לו הרבה זמן להגיב ,זהאומר שקשה לו.

לגבי הרגשה ידעתי עוד מרכב קודם שלא היה לי מד סל"ד. אבל על איזה מספרים מדובר במד סל"ד?

פורסם

מדובר על המספרים הבאים.

 

יש טווח של סיבובי מנוע שהמנוע פועל באופן יעיל ביותר (אצלי במולטיפלה זה 2000-4000 סלד)

אז תבחר את ההילוך הגבוה ביותר, כל עוד אתה בטווח.. לדעתי הוא כתוב בספר הרכב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מדובר על המספרים הבאים.

 

 

Multipla50 כתב:

יש טווח של סיבובי מנוע שהמנוע פועל באופן יעיל ביותר (אצלי במולטיפלה זה 2000-4000 סלד)

אז תבחר את ההילוך הגבוה ביותר, כל עוד אתה בטווח.. לדעתי הוא כתוב בספר הרכב.

התשובה שלך מכוונת אלי?

פורסם
מעניין איך מחיר בפיקוח יכול להיות כל כך שונה בין תחנות. זה הנחה של משהו כמו 40 אגורות לליטר - זה המון.

לפי ההתרשמות שלי הדלק היה שם מצויין, הרכב סחב מעולה וצריכת הדלק הייתה נמוכה מאוד.

 

איך? מחזיקים מתדלק אחד במשמרת שמתרוצץ כמו שד בין עשרות מכוניות בו זמנית, יורק דם, משלים מכיסו כל חוסר ואפילו לא מקבל חצי שעה הפסקה. וכן, עבדתי חודש בסדש באשדוד. העבודה הכי איומה שהייתה לי בחיים.

פורסם

אני היחיד שמשאיר טיפ לתדלק? אפילו כהמ שקלים שיש לי באוטו אני מביא לו ,בד"כ הם אומרים תודה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
טיפ למתדלק?

מי בכלל מתדלק בשירות מלא? לא חבל על ה5-10שקל בכל תדלוק?

פזומט ;)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
באיזה אזור בארץ התחנה הזאת ממוקמת?

מישהוא אולי מכיר תחנה שיש שם הנחה קבועה בירושלים?

 

אם זה מסתדר לך אז בתחנת "דלק" ניות בירושלים - רח' הרצוג - כל יום שלישי בשעות 10-22 דלק 95 נמכר ב - 50 א"ג

הנחה מהמחיר המלא. נכון לחודש זה המחיר הוא 7.09 ש"ח/ליטר.

 

בעבר המבצע היה לשירות עצמי בלבד באשראי , עקב הלחץ הרב כעת המחיר גם בשירות מלא בכל צורת תשלום.


×
×
  • תוכן חדש...