Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי תקציב של 1500 שקל ואני מעוניין להביא 2 סאבים כלומר רק התוף ומגבר איזה הייתם ממליצים לי??

פורסם

1,500 ש"ח לכל ה-3?!

 

זה לא הרבה...

 

אני הייתי ממליץ על שני סאבים של פיוניר 600W או 800W כ-400 ש"ח לסאב.

סה"כ 800 שקל.

 

ומגבר 1200W של פלטיניום-אודיו במחיר של עוד 600 ש"ח

 

סה"כ 1,400 ש"ח.

פורסם

תביא קליפורניה בום 1000.

חירטטי לחברה והוא אמר לי שב450 שקל הוא ימכור לי......

אמרתי לו שאני רוצה בינתיים אחד ובקרוב אני מזמין כמות של 5.....

והוא יכול לשחרר ב450 שקל ! בלי כסף. ועדיין הם מרוויחים עליו הרבה.

הפלטיניום הקליפורניה וכול הבאלג הם לא עולים להם יותר מ280 שקל......

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

אתה אומר קליפורניה אבל קליפורניה זה באמת חברה מסריחה!

ועם כבר עדיף להביא פלטיניום אודיו כמו שאחד החברים אמר כאן

פורסם

יש לי עוד שאלה אליכם השאלה היא עם אפשר להביא סאב וופר פחות טוב

ולהביא מגבר יותר טוב עם כן הודה לכם עם תירשמו לי תודה...

 

 

****** כפתור "ערוך" - למד להשתמש בו

פורסם

אתה אמרת לאנשים לתת לך הצעות.

אז הם הביאו הצעות.

אז אל תגיד זה חברה זבל וההוא חברה טובה, היית אומר מהתחלה שאתה לא רוצה קליפורניה.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

מה לעשות ידידי, ב 1500 ש"ח לשאוף ל 2 סאבים ומגבר טובים, זה כמעט

או אפילו בלתי אפשרי.

לסאב אחד ומגבר זה כבר יותר טוב, ואני חושב שאם תיקח סאב אחד ומגבר

אחד טובים, זה יהיה עדיף על 2+1 של חברות אפילו לא בינוניות.

(ולא התכוונתי לפיוניר או לכל דבר ספציפי כמובן)

פורסם

ואיי שחכתי כמה פלטיניום אהודיו חברה יותר טובה מקליפורניה.

psyFrike אתה עדיין ילד. אתה עוד לא מבין כלום.

ואם אתה רוצה אני יחדש לך משהו הקליפורניה 1000 יותר טוב מהפלטיניום 1200.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
חירטטי לחברה והוא אמר לי שב450 שקל הוא ימכור לי......

אמרתי לו שאני רוצה בינתיים אחד ובקרוב אני מזמין כמות של 5.....

והוא יכול לשחרר ב450 שקל !

תמיר

 

הוא ימכור גם לי ב450 ש"ח ?

×
×
  • תוכן חדש...