Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מתלבט ברכישת לאון טורבו 1.8 מודל 2009-2010

 

רכב שני שאני מתבט עליו הוא גולף מאותן שנים מנוע 1.4 טיאסאי גרסת ה 122 כח סוס

 

והאופציה השלישית היא הצירוקו גם היא מאותם שנים .

 

רציתי לדעת איך כל אחד מהרכבים האלו מבחינת סחירות (אני לא רוצה עוד שנתיים להיתקע איתו במכירה )

מה לגבי האמינות של הרכבים ?

ואיזה רכב הייתם בוחרים .

 

תודה מראש

דודי

 

נ.ב במידה ויש לכם אוופציה נוספת עדיפה אני ישמח לשמוע

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אנו חושב שגולף מבחינת הסחירות בעוד שנתיים תהיה עדיפה על ליאון.

לגבי שירוקו אני לא יודע - זה סוג אחר של רכבים, עם קהל יעד מצומצם יותר.

אבל יכול בהחלט להיות מצב, ששירוקו יהיה מבוקש מאוד בתור משומש.

אם אתה לא מחפש פוזה וכח, תבחר בגולף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני יודע שהנושא נטחחן בנוגע לאמינותם של המנועי TSI

שמתי לב שהמנוע אמין כל עוד לא משפרים אותו (ציפים למינהם וכו ) זה נכון או שיש בעיות רק בסטנדרט

בפורמים בחול ראיתי ביקורות די טובות .

איזה בנזין מתדלקים אותם

95 או 98

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

לשאלותיך-לדעתי הלאון כיום היא העסקה הכי משתלמת וככה היא תהיה גם כמשומשת,עם מחיר זול יותר מהגולף והשירוקו החלשות יותר היא תקסום לצעירים שרוצים כח ועיצוב באותה יכולת שימושיות של הגולף.

 

מה שעולה פחות ימכר בפחות ולהיפך השאלה מה מקבלים בתמורה,

אם ההפרש במחיר מול ה"תדמית" שווה לך, השירוקו תהיה הכי יוקרתית מהשלש אבל הכי פחות שימושית.

 

ללאון המנוע הכי מוכח בכל הקונצרן {1.8}.

אני מתדלק 95

אני כבר בחרתי

פורסם

לפי הוראות יצרן מנוע 1.8 עובד אופטימאלית על 95.

מנועי ה-1.4 וה-1.2 תוכננו לספק ביצועים אופטימאליים (כולל צריכת דלק) עבור אוקטן 98, אך יכולים לעבוד עם 95 כאוקטן מינימאלי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפי הוראות יצרן מנוע 1.8 עובד אופטימאלית על 95.

מנועי ה-1.4 וה-1.2 תוכננו לספק ביצועים אופטימאליים (כולל צריכת דלק) עבור אוקטן 98, אך יכולים לעבוד עם 95 כאוקטן מינימאלי.

 

יש לדבריך תימוכין בדוגמאת מסמכי יצרן?

×
×
  • תוכן חדש...