Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט מצולם: חידוש פנסים עכורים והברקתם בציפוי הגנה מפני קרני UV ובזול


שימו לב! השרשור הזה בן 219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איזה כיף לראות את התוצאה. יצא פשוט מדהים. הפנס נראה חדש חדש. אכן נשאר לעקוב אחר העמידות של הציפוי לאורך זמן.

אשמח אם תחזור לעדכן מדי כמה חודשים גם אתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Platinum , שאלה : אם אעלה תמונה באיכות מעולה של הפנסים שלי, תוכל להעריך לי באיזה נייר עלי להשתמש ?

בדקתי וגם הפנסים שלי דהויים, בשני כלי הרכב.

אקסנט 2002 , ולנסר קלאסיק 2000

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחי ואנוכי החלטנו לנסות לשייף בעזרת פולישר עם משחת פוליש עדין, את הפנסים ולראות איך יצא ,במגאן קופה של "STZAHI ".

 

כרגע אנו בשלב השיוף , נעלה תוצאות בקרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Platinum , שאלה : אם אעלה תמונה באיכות מעולה של הפנסים שלי, תוכל להעריך לי באיזה נייר עלי להשתמש ?

 

בשרשור המקורי מומלץ בפנסים דהויים מאוד {כמו בתמונה הראשונה שהעלה Ravidp18} להתחיל עם נייר 400, אחריו 800, 1000, 1500 ו2000

 

מעבר לרמת הגסות של נייר הליטוש, זה גם פונקציה של זמן הליטוש כלומר: אם אין לך נייר 400, ליטוש ממושך עם נייר 800 יכול גם לתת תוצאות מספקות.

 

מקוה שזה עונה לך על השאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך למעשה יודעים מתי להפסיק ללטש ?

מתי סיימתי להוריד את השכבה השרופה ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות אחרי השיוף עם הפולישר להלן

 

1. הפנסים פורקו בגלל שהם צרים מידי וקשה לעבוד עליהם כשהם מחוברים.

attachment.php?attachmentid=241908&stc=1&d=1305802251

 

2. צחי עושה "וון וון" על הפולישר

attachment.php?attachmentid=241909&stc=1&d=1305802251

 

3. הפנסים בשיוף. על כל פנס עשינו 3 שיופים. כשבין כל אחד מרחנו פוליש על הפנס מחדש. השיוף הראשון נעשה במהירות

נמוכה, השני בבינונית ואת השלישי אתם בטח מתארים לעצמכם. :silly: אגב, ברקע אפשר לראות את פנסי הקליאו שלי מנצנצים!

attachment.php?attachmentid=241910&stc=1&d=1305802251

 

 

4. שטפנו את הפנסים עם מים מבפנים בגלל שהרפלקטורים היו מטונפים. באחד זה עזר, בשני פחות. אח"כ מרחנו לכה והשארנו את הפנסים להתייבש.

attachment.php?attachmentid=241911&stc=1&d=1305802251

ברוב טפשותנו לא צילמנו תמונות לפני במיוחד , בע"ה כשצחי יגיע לביתו הוא ינבור במחשבו ויחפש תמונות ונעלה.

190520114013.jpg

190520114000.jpg

19052011331264.jpg

190520114404.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאני הורס לאבא שלי את הפנסים (ולעצמי את החיים) :

הגעתי היום לטמבוריה הקרובה ורכשתי Yacht Satin Varnish, שמיוצרת ע"י Zweihorn ומיובאת ע"י יעקבי. משום מה, יש לי קצת חשש לגבי היות הלכה מתאימה, למרות שכתוב עליה שהיא חוסמת קרני UV ושהיא שקופה-מט.

בנוסף, לא היו שם ניירות ליטוש גבוהים מ-1000. היכן ניתן למצוא ניירות כאלה?

 

אם לא תעזרו לי, יפרוץ כאן משבר משפחתי :-(

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי קצת חשש לגבי היות הלכה מתאימה, למרות שכתוב עליה שהיא חוסמת קרני UV ושהיא שקופה-מט.

פותח השרשור ציין במפורש שצריך לכה שקופה מבריקה וחוסמת UV, ולא מט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול רכשתי יכט וארניש מבריק תוצרת צווייהורן. גש לטמבורייה ותחליף.

לגבי ניירות הלטש, בהום סנטר לא היה נייר גבוה מ 1,000, ומה שאני מתכוון לעשות זה לעבוד עם ה 1,000 ואז לעבור לפוליש No.7 עדין, זה אמור להחליק את הפנס לגמריי.

 

איך שהסוללות של המצלמה ייטענו אני ארד לרכב לביצוע הפרוייקט.

 

איתמר.

laka 001.jpg

laka 002.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איך למעשה יודעים מתי להפסיק ללטש ?

מתי סיימתי להוריד את השכבה השרופה ?

 

אני לא בטוח שזו תהיה התשובה הכי מדוייקת אבל בעיקרון מלטשים עם הנייר הגס ביותר עד לקבלת עדשה בעלת מרקם חלבי אחיד כשהיא יבשה.

מסתכלים על העדשה כשהיא יבשה ומנסים לאבחן ולמצוא שאריות של השכבה הדהויה שהיא יותר צהבהבה.

מרטיבים את העדשה ומסתכלים היטב על הפנס.

כשהפנס מורטב, המים ממלאים את השריטות והחריצים שנגרמו מהליטוש ואז רואים אם הפנס הפך להיות שקוף ומבריק יותר באופן אחיד. אם כן, ממשיכים הלאה לנייר היותר עדין.

 

אלעד,

ציינתי מספר פעמים היכן ניתן לרכוש ניירות ליטוש בשרשור. טמבוריות, חנויות כלי עבודה וחנויות יצירה. אם אני לא טועה אתה מאזור נתניה. אתה מוזמן לקפוץ לזייפר באזוה"ת הישן

 

עריכה: איתמר, ה"טרפנטין" שרכשת נראה לי לא בדיוק "טרפנטין". הדילול צריך להיות עם טרפנטין (mineral spirit) אני לא יודע אם המדלל שרכשת מתאים להגדרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות של הפנסים המטופלים ,מורכבים על הבננה:-D

 

פנס שמאל שהיה יחסית נקי לפני, מבריק ושקוף עכשיו.

ופנס ימין שהיה עכור לגמרי נראה אפילו יותר טוב מהשמאלי היות ונוקה בשנית מבפנים עם נוזל ניקוי כלים ומים חמימים שהבריקו את הרפלקטור.

22.jpg

11.jpg

33.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...