Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב הונדה סיוויק האצ'בק ספורט שנת 2010 .מצד אחד הוא רכב מוצלח מבחינת העוצמה שלו הביצועים וחווית הנהיגה. אך מצד שני שאני נוסע בתוך העיר .יש לי רעש מטורף באוטו כאילו הכל משוחרר. אם משהו יכול לכוון אותי ולעזור לי אני יודה לו מאד.

פורסם

על כל בור בכביש על כל פס האטה רק בתוך העיר מחוץ לעיר האוטו שקט

 

לא מהירות גבוהה איך שאני מתחיל את הנסיעה אני מרגיש שאני נוסע ברכב מסחרי ישן

 

פורסם (נערך)

זה נישמע אולי כבעיה במיתלים, קשה מאוד לדעת מאיפה.

אם יש לך מצלמת נחש אתה יכול להרכיב ולראות ברגע הרעש את התזוזה אבל זה ידרוש ממך הרבה סבלנות וניסוי ותהיה.

עריכה אחרונה על ידי levy
פורסם

יש לי את אותו הרכב בדיוק ואני מבין על מה אתה מדבר. כל בור, כל פס האטה וכל בליטה על הכביש גורמים לרכב לרעוד ולהרעיש. לעומת זאת, בהונדה של קרוב משפחה משנת 2020 הרכב פחות רגיש לאותם מכשולים. יש מצב שזה בגלל שהמתלים ברכב 2010 כבר לא מה שהיו פעם, צריך להחליף תושבות וכולי.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

כדאי לבדוק מאיפה מגיעה הבעיה ולא להחליף סתם,עם מצלמת נחש תוכל אולי לראות חופשים.

תנסה לנענע את הרכב שהוא עומד במספר איזורים אולי תצליח לאתר את הבעיה.

פורסם

קודם כל אני מאד מודה לך שאתה עוזר לי לא מובן מאליו אני פה פעם ראשונה 😄 והאמת שאין לי מצלמה כזאת

מה אני צריך להחליף חוץ מהתושבות?

לפני 9 דקות, Cerebral Cortex כתב:

יש לי את אותו הרכב בדיוק ואני מבין על מה אתה מדבר. כל בור, כל פס האטה וכל בליטה על הכביש גורמים לרכב לרעוד ולהרעיש. לעומת זאת, בהונדה של קרוב משפחה משנת 2020 הרכב פחות רגיש לאותם מכשולים. יש מצב שזה בגלל שהמתלים ברכב 2010 כבר לא מה שהיו פעם, צריך להחליף תושבות וכולי.

 

איזה עוד דברים צריך להחליף?

 

פורסם

לפני שאתה רץ להחליף דברים, קח איתך מישהו לנהיגה.

תן לו לחפש את הרעש בנסיעה איטית.

יכול להיות שיש רעש מריפודים פנימיים משוחררים, מפלסטיקה שבורה, מחלקים משוחררים מתחת למכסה המנוע או בתא המטען.

תנסו למקד את המיקום של הרעש.

פורסם

תחליף מוטות ייצוב, גומיות מוט מייצב וכריות בולמים, אתה לא תכיר את הרכב אחרי זה.

500 ש"ח השקעה, אתה תאמר וואו בכל נסיעה אח"כ.

פורסם

תודה לכולם על העזרה אני באמת חושב שאני יבקש מהמוסכניק שלי שיסע איתי ברכב ויאבחן לי את הרעשים כן זה ממש בלתי נסבל👍

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...