Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ביקרתי היום באוטו דיל בבני ברק ונמסרה לי הצעה לגבי סיאט איביזה קופרה שנת 2007,

הרכב במצב מצויין (לפי הבדיקה) יד 1 עם 79 אלף ק"מ .

המחיר שהוצא לי הוא 83,500 שקל,

מה דעתכם, בהתחשב בזה שהרכב נישמע ונוסע מצויין, יד 1, ללא תאונות, האם המחיר שווה או שהוא מעט מוגזם ?

פורסם

תוכל להוציא את הקופרה הנ"ל בפחות.

הן נסחרות מתחת למחירון בשל הצע גדול.

נכנסתי ליד 2 והעתקתי את הפרטים של הראשונה:

 

יצרן:סיאטדגם:איביזה {03'-08'} - CUPRA R ידני 3 דל' 1.8נפח:1,800שנה:2007יד:2ת. הילוכים:ידניתמחיר:85,000 ₪ למחיר מחירון לחץright_08.gifright_04.gif

סוג מנוע:בנזיןטסט עד:01-2012ק"מ:28,600צבע הרכב:שחור מטאלימזגן:ישבעלות קודמת:פרטיתבעלות נוכחית:פרטיתמוכן להחלפה:כןתוספות:



 

מטופל בחברה בלבד.180 כוח סוס הכל חשמלי במצב חדש ללא שיפורים מאדם מבוגר בהיזדמנות. גמיש במחיר.

 

right_06.gifאירוע מכירות ענק.

spacer.gifcenter_09.gifcenter_17.jpgcenter_18.gifאזור מכירה:ירושלים והסביבהעיר/ישוב:בית שמש טלפון:להצגת המספר לחץ כאןלהצגת מספר הטלפון העתק את הסיסמא המופיעה בחלונית זו:הקש סיסמא: הערה: חלונית זו קיימת על מנת לבסס את אבטחת המידע באתר ולמנוע מאתרים אחרים להעתיק תוכן ולהפיצו בצורה בלתי חוקית.

 

איש קשר:דוא"ל:לחץ כאן לפניה למפרסםcenter_20.gifright_02.gifkoteret_tmunot.gifcenter_04.gifo1_1_2_185555_20110409200422-m.jpgicon_hagdala.gifלהגדלה ותמונות נוספות לחץ center_06.gifteur.gif

מ





 

 

 

 

לקופרה הנ"ל יש פחות מ29K ק"מ והמחיר המבוקש כמעט אותו הדבר.

יש שם מספיק קופרות יד ראשונה עם פחות ק"מ בפחות כסף ממה שדורשים ממך באוטו דיל.

בדוק את השוק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תפרסם כן בפורום שאתה מחפש את הרכב הנ"ל ואני בטוח שתקבל מספר פניות , אני אישית בעלים של רכב כזה ואני מכיר לפחות שני אנשים שרוצים למכור בדיוק את אותו הרכב והמחירים יותר שפויים או שהרכבים בעלי פחות קילומטרז

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אם כבר בקופרה עסקינן, יש את זאת http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=334409

משופצרת כמו שצריך, על פניו נקיה מתאונות.. שווה לבדוק

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שלום לכולם,

 

הרכב במצב מצויין (לפי הבדיקה) יד 1 עם 79 אלף ק"מ .

המחיר שהוצא לי הוא 83,500 שקל,

 

את הבדיקה הראו לך שם ? טופס בדיקה שכבר היה שם ?

כי אם כן אז אין לך יותר מידי מה לסמוך על זה, ובמידה ואתה מתעניין ברכב אז תיקח אותו לבדיקה מטעמך

למכון בדיקה שאתה בוחר.

 

 

so far so good so what

×
×
  • תוכן חדש...