Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בימים הקרובים עושה שידרוג לכל העסק.

אני הולך לוותר על ה6*9 ובעצם לשים קומפוננט איכותי קדימה ושהסאב יעשה את העבודה מאחורה.

הציוד שאני כנראה מביא הוא:

HU Pioneer DEH5250SD

קומפוננט Morel Dotech Ovation 6

ומגבר JBL GTO1004

 

כרגע ישלי כבר סאב ומונובלוק. אני מרגיש שאני יכול לנצל את הסאב יותר ויש לי מספר שאלות:

1.כדי לי לחזק את הסאב עם 2 ערוצים מהמגבר JBL זה יפגע לי באיכות ובהנאה?

2.האם 100 RMS פר ערוץ יספיק לי כדי לנצל את הקומפוננט המדובר?

3ישלכם כיוונים לרכיבים אחרים טובים יותר בטווח מחירים הזה?

Polo Classic 97'

פורסם

אם יש לך מונובלוק, אז למה לחבר את הסאב ל-JBL?

אתה תקבל תוצאה יותר טובה עם מונובלוק מאשר מ-JBL (כמובן תלוי כמה המונובלוק נותן).

לדעתי 100RMS מספיק לקומפוננט, הקומפוננט נע בין 120-160RMS (תלוי גודל הרמקול).

 

תחכה לעוד הצעות ותשובות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

המונו נותן כמו שהסאב מקבל. והסט הזה הוא 140 RMS אולי לגשר לשני ערוצים ואז לנצ אותם בעדינות בכיוונים עד המקסימום שלהם?

Polo Classic 97'

פורסם

זה שהדוטק אוביישן מוצהרים כ140RMS זה לא אומר ששזה בהרכח ובאמת מה שהם צריכים לקבל. בנוסף לקח, זה שהמגבר JBL מוצהר כ100X4 זה לא אומר שהוא מוציא 100 RMS לערוץ.

 

בקשר לשאלות של הסאב, תגיד באיזה סאבוופר מדובר וככה אנשים יוכלו לקבל יותר פרופורציה ולעזור לך בצורה טובה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...