Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

2 אופציות עומדות בפני,

1Lסופר לנסר 96 שעברה התחממות.הורכב ראש מנוע ורדיאטור חדש.סכ"ה 130 אלף קילומטר, יד 2.מחיר 8 אלף

האם שווה להתעסק עם רכב שעבר התחממות?

אופציה 2:

דייהטסו שרייד 97 עם130 אלף קילומטר, יד 2.מחיר 10 אלף

 

מה לדעתכם יותר מומלץ?

תודה רבה

פורסם

קודם כל בדוק את אמינות הקילומטראז' המאוד נמוך של שניהם



מאה שלושים אלף זה ממש כלום לשנתונים כאלו

כשלא היו ענתיקות, הדהייטסו נהנתה ממוניטין של אמינות יותר גבוהה

ובאופן כללי היא יותר חסכונית בדלק

אך ברכבים כל כך ישנים כל מקרה לגופו

טיפ כללי:

כשאתה קונה רכב ישן יש לבדוק את שלמות הרכב והמכלולים בצורה הרבה יותר רצינית מאשר את המנוע

לדוגמא:

האם כל האורות והאיתותים פועלים כראוי?

הוישרים עובדים בכל המהירויות

מטזי מים לשמשה

מיזוג- קירור וחימום ובמיוחד מפשיר אדים לשמשה קדמית

תאורת פנים בלילה ובלוח שעונים

אתה יכול ללכת לטסט רישוי ולפשוט רגל עם רכב שיש לו מנוע חדש....

מנוע לרכב כזה יעלה 3000 ש"ח כולל הכל

אך אם שאר המערכות דפוקות אתה פשוט לא תצא מזה

בקיצור-לך על הרכב היותר שמור כללית ואל תסתכל רק על המנוע

×
×
  • תוכן חדש...