Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי שעלו כמה שאלות לגבי המבצע ובכלל, אני פה כדי לסייע ולענות ואפשר גם לפנות אלי בפרטי...

זו כבר שנה שלישית שלקראת חג הפסח אנחנו יוצאים עם מבצע 60 תשלומים על דגם ה- b3 שזו הזדמנות חד פעמית בשנה לקראת הפסח להתחדש ברכב חדש בתנאי מימון ייחודיים ואטרקטיביים

למי ששאל לגבי רכב למשפחה של 4 נפשות, הb3 מותאמת בדיוק לצרכים האלה- היא מרווחת - נכון, אמינה - בערך, טכנולוגית- מה בדיוק טכנולוגי בה ?! , מאובזרת - במה בדיוק ?!, מנוע בוקסר ייחודי (שנותן ביצועים עייפים וחלשים כמו שברולט ספארק וצריכת דלק של מטוס סילון) ובטיחות של חמישה כוכבים - לא נכון !!!! רק 4 כוכבים http://www.euroncap.com/results/subaru/impreza/2009/349.aspx

עלתה גם שאלה לגבי המבצע אז חשוב לי להבהיר שהסובארו b3 שבמבצע היא משנתון 2011

 

היערות באדום ,הייתה לי B3, בגדול אני לא ממליץ.

ודרך אגב בלי המבצע של ה-2000 שקל אתה יכול לקבל את ה-B3 בהנחה יפה אם יהיה לך מזומן (אני קניתי את זו שהייתה לי ב-106,000 ) לכן אולי שוווה לקחת הלוואה מהבנק (עם החזר דומה) ולקנות את הסובארו (או כל אוטו אחר) בהנחת מזומן יפה ככה אתה לא תיהיה כבול לסוג מסויים של רכב.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהגתי זמן מה ב B3 ולפניה באימפרזה, ה B3 ממש איטית עם מנוע עייף, תא נוסעים שואף להיות גרמני אבל ממש לא שם, תא מטען פיצפון, רצפה גבוהה כנראה בגלל הכנה להנעה כפולה, אבזור יפני בסיסי.

 

ההמלצה היא חד משמעית לפיאט שמתקדמת ממנה טכנולוגית וגם נראית יותר טוב

פורסם

בתור פנאט של סובארו, b3,זה רכב מיושן וכבד,קח סיבוב על קורולה משפחתית ממוצעת,ותבין איפה האימפרזה נמצאת ומה זה טויוטה,כ"כ רציתי אימפרזה,אבל אין מה לעשות, ה 1.6 חלש ועצל.

 

בטויוטה אתה מלטף את הדוושה ,הרכב מרביץ, כמו חיה, בסובארו צריך להתחנן.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הקורולה החדשה לא מרביצה ולא חיה.

 

לפחות בדגם הרובוטי היא חסכונית בדלק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

המשפחתית הכי חזקה היא הקורולה,ואני לא מתכוון לגיר רובוטי.

 

וכן היא ועוד איך מרביצה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אולי היא הכי חזקה מבחינת כוח, אבל אני חולק עליך מבחינת זה שהיא חיה או מרביצה.

להורים שלי יש קורולה חדשה אוטומאטית רגילה, וגם קורולה ישנה יותר אוטומאטית רגילה ושתיהן מאיצות כמו משפחתומטית.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
המשפחתית הכי חזקה היא הקורולה,ואני לא מתכוון לגיר רובוטי.

 

וכן היא ועוד איך מרביצה.

 

מרביצה ?! למי ?,

נהגת על עוד רכבים ?

פורסם

לאחר שעשיתי נסיעת מבחן על הb3 החלטתי לנסות עוד רכב והלכתי על נסיעת מבחן על הבראבו כמו שהמליצו לי פה ידידיי, במילה אחת התאהבתי :-P כנראה אני יקנה אותה בסוף בעיקר בגלל ירידת הערך שהולכת ליהיות לb3.

ממליץ לכל מי שרוצה לקנות רכב חדש להירשם בלינק של פיאט אחרי יום נציג יחזור אליכם תשאלו אותו קצת שאלות ותגידו שאתם מעוניינים בנסיעת מבחן (על איזה פיאט שאתם רוצים) אני ממליץ על הבראבו או ה 500.

שיהיה בהצלחה ואני יעדכן אותכם בהמשך לגבי הרכב החדש.

תודה לכולם

פורסם

לאחר שעשיתי נסיעת מבחן על הb3 החלטתי לנסות עוד רכב והלכתי על נסיעת מבחן על הבראבו כמו שהמליצו לי פה ידידיי, במילה אחת התאהבתי :-P כנראה אני יקנה אותה בסוף בעיקר בגלל ירידת הערך שהולכת ליהיות לb3.

ממליץ לכל מי שרוצה לקנות רכב חדש להירשם בלינק של פיאט אחרי יום נציג יחזור אליכם תשאלו אותו קצת שאלות ותגידו שאתם מעוניינים בנסיעת מבחן (על איזה פיאט שאתם רוצים) אני ממליץ על הבראבו או ה 500.

שיהיה בהצלחה ואני יעדכן אותכם בהמשך לגבי הרכב החדש.

תודה לכולם

פורסם

יפה, אם אכן תסגור על הבראבו לא תצטער. גם אצלי היא משרתת נאמנה משפחה של 4 נפשות, בלי להתפשר - לא על נוחות, ולא על הנאה בנהיגה. אני מניח שהנציג יציע לך להוסיף גלאי רברס, וההמלצה החד משמעית - גם אם זה עולה עוד קצת לא להתפשר, כי הראות לאחור היא החסרון המשמעותי היחיד שמצאתי במכונית עד כה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

יש לי שאלה על הדגם הזה של פיאט

לפני זמן מה התפרסמה כתבה שפיאט מספיקה את הייצור של הבראבו עקב חוסר הצלחה וירידה במכירות.

האם הפסקת הייצור של הדגם תשפיע על שכירות ומחירון הרכב בעתיד?

פורסם

יש יצרנים שנוטים לשמור את שם הדגם בין גרסא לגרסא (קורולה, סיוויק, גולף וכו'), פיאט פחות נוטה לכך, פונטו היא יוצאת דופן, ולכן כנראה המחליפה של בראבו תקרא בשם אחר. אבל חוץ מזה - אין פה שום דבר מיוחד, כל רכב מתחלף אחרי 5-7 שנים והבראבו לא יוצאת דופן, מן הסתם כל רכב שיוצא לו דגם חדש, הדגם החדש קצת נופל במחירון וגם פה הבראבו לא תהיה יוצאת דופן. נכון שהבראבו לא מכרה באירופה כמו שציפו, בגלל תחרות קשה עם דגמים לא רעים של קונצרן VAG, אופל, פורד ואחרים, וכנראה גם בגלל התחזקות הקומפקטיות הקוריאניות (אפילו באירופה...) אבל זה לא הופך אותה לפחות טובה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי בחרת נכון. B3 זו עגלה זוללת דלק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אייל מסובארו,

קצת הגינות לא תזיק. תאמר לי בבקשה עם יד על הלב: ב120 אש"ח, אתה היית קונה היום B3?

הרי הרכב הזה, שהוא לא רע אולי, אינו בר תחרות בבסיסו כמעט לאף משפחתית היום. לא באיכות,לא באבזור, ובטח ובטח לא בביצועים.

 

לא יודע מה אני הייתי עושה, אולי לוקח הלווא מהבנק, אולי בודק אצל יבואנים אחרים. דבר אחד בטוח, אחרי סיבוב על הB3 לא חשתי כי אני נוהג ברכב חדש מבחינה טכנולוגית (או משום בחינה). המנוע החלש והתגובה הנרפית לדוושה מעיבים על הרכב(ואני נוהג בפוקוס...)

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אני גם כן בעניין של המבצע של סובארו, אבל ההשוואה היא דווקא מול רכב בר השוואה (שכבר הוזכר בשרשור לא פעם) והוא הקורולה, כאשר מדובר בקורולה אוטומטית 2011 מול אימפרזה (B3) שנת 2011. הסובארו שנהגתי עליה היום בנסיעת מבחן, מגיעה מאובזרת למדי עם ארבעה חלונות חשמליים, בקרת אקלים, מערכת שמע די מתקדמת עם שליטה מההגה, בקרת שיוט (קרוז קונטרול), צבע מטאלי, אספקה מיידית מהמלאי, ועוד כמה טופינים. כל זה מגיע במחיר מחירון של כ-120-122 אש"ח ותיכף עוד נחזור למחיר. כדי להשוות מבחינת רמת איבזור צריך לעלות לקורולה GLI בצבע מטאלי במחיר שמתחיל ב-128 אש"ח, ושם אין הנחות ויש תוכנית מימון יקרה מאוד.

בקיצור, אם נביט לרגע במחירים, אז כדי להתפנק בקורולה חדשה אני צריך לשים סכום השווה נכון להיום ל-130 אלף ש"ח + קצת.

כמה לעומת זאת עולה האימפרזה, זו כבר שאלה קצת יותר מורכבת, שמצריכה להיזכר בקצת מתמטיקה של הכלכלה. אני אגיד את זה מהר כדי שאף אחד לא יבהל, ואחר-כך ארשום את תוצאת החישוב: צריך לדעת מה הערך הנוכחי של תזרים המזומנים העתידי שאנחנו צריכים לשלם, בהתחשב בריבית האלטרנטיבית (כלומר, אם נניח הייתי שם את אותו כסף בבנק, כמה הייתי מקבל בשבילו, שלצורך העניין נניח שזה בערך 1% בשנה). תזרים המזומנים העתידי הוא 2000 ש"ח בחודש במשך 60 חודשים. אם ניכנס לתוכנת אקסל מצויה ונרשום את הנוסחה הבאה:

(PV(1%,2000,60=

נקבל את התוצאה 89,910 ש"ח. דרך אגב, אם אחוז הריבית גבוה יותר, התוצאה תהיה עוד יותר נמוכה! כלומר, במלים של בני-אדם, אם הייתי שם היום בבנק 89,900 ש"ח והבנק היה נותן לי ריבית של 1% עליה, ומתוך הריבית והקרן הייתי משלם לסובארו, אז סובארו היו מקבלים בדיוק את כל הכסף שלהם ובעוד חמש שנים היה נשאר בחשבון הזה בבנק פחות או יותר אפס ש"ח. (זה היה ההסבר שהאישה שאיתי הבינה הכי טוב, אז אני מקווה שהוא עוזר).

 

בקיצור, עכשיו אפשר להתחיל את ההשוואה מחדש ועל מישור כספי ברור: הקורולה עולה 130, האימפרזה עולה 90.

יתרונות הקורולה:

- חזקה יותר

- מודרנית יותר

- בטיחותית יותר (ציון 5 ב-Euro-NCAP מול 4 של האימפרזה), וכנראה שגם הבטיחות האקטיבית עדיפה

- קצב ירידת ערך נמוך יותר

- תוצרת טויוטה

השאלה האם כל זה שווה עוד 40 אלף, או שבכלל כדאי ללכת על רכב מיד שניה?

 

מבחינת הנתונים שלנו - משפחה עם ילדים, נוסעים על הרכב 20-25 לשנה, ביצועים לא ממש מעניינים, אבל כמובן שבטיחות אקטיבית כן מעניינת, אז יש לזה השלכה מסויימת על ביצועים.

שנינו נסענו היום על האימפרזה (את הקורולה אנחנו מכירים היטב בכמה גרסאות, כך שאין צורך), והתרשמנו שהביצועים לא מדהימים אבל היא בהחלט נוסעת בסדר. עלינו פעמיים את העליה של סטלה-מאריס (לא מהקשות ביותר בחיפה, אבל גם לא ממש קלילה), והאימפרזה נסעה שם יפה מאוד. יש לה גם אפשרות לעבור למצב ספורטיבי וגם לסוג של ידני, בקיצור, היא יודעת לנסוע לא כל כך רע. מבחינת מראה היא בהחלט נראית מאוד 2007, אבל זה לא ממש איכפת ללקוחות משפחתומטית שכמונו.

 

נשמח לתגובות ותובנות,

 

אהוד


×
×
  • תוכן חדש...