Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את זה שאני חושב שהסובארו לא נוסעת יפה, זה עיניין של טעם מה שלא מספיק חזק בשבילי יכול להיות מטוס בשבילך.

 

לעניין, טויוטה וסובארו הם לא המכוניות האחרונות על כדור הארץ יש עוד המון אופציות

 

(יש סוזוקי סקודה סיאט פורד קיה כולם לא פחות טובות), לדעתי החישוב שלך הוא גם לא נכון.

 

אם תקבל אחוז ריבית בשנה על כל ה-120,000 ש"ח זה יוצא 6000 שח (תקן אותי אם טעיתי),

 

לא הבנתי איך הגעת ל-90,000 (ועזוב את זה שאחרי שהייתי עם כזאת שנה וחצי גם ב-90,000 לא הייתי קונה אותה) .

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עזוב את זה שאני חושב שהסובארו לא נוסעת יפה, זה עיניין של טעם מה שלא מספיק חזק בשבילי יכול להיות מטוס בשבילך.

 

לעניין, טויוטה וסובארו הם לא המכוניות האחרונות על כדור הארץ יש עוד המון אופציות

 

(יש סוזוקי סקודה סיאט פורד קיה כולם לא פחות טובות), לדעתי החישוב שלך הוא גם לא נכון.

 

אם תקבל אחוז ריבית בשנה על כל ה-120,000 ש"ח זה יוצא 6000 שח (תקן אותי אם טעיתי),

 

לא הבנתי איך הגעת ל-90,000 (ועזוב את זה שאחרי שהייתי עם כזאת שנה וחצי גם ב-90,000 לא הייתי קונה אותה) .

פורסם

מסכים אתכם שהחישוב הוא לא הכי מדויק אבל נעזוב את זה כרגע, האם אתה בטוח שאתה מוכן " להשכיב " כמות מכובדת של כסף על

פיאט ?

קצת מפחיד......

פורסם

מה מפחיד בלהשקיע כמות כזו של כסף על רכב מתקדם טכנולוגית, בטיחותי, כיפי, נוח, בעל אחיזת כביש והתנהגות כביש טובה, צריכת דלק נמוכה ורפטואר אמינות טוב?

פורסם
לדעתי החישוב שלך הוא גם לא נכון.

 

אם תקבל אחוז ריבית בשנה על כל ה-120,000 ש"ח זה יוצא 6000 שח (תקן אותי אם טעיתי),

 

לא הבנתי איך הגעת ל-90,000 (ועזוב את זה שאחרי שהייתי עם כזאת שנה וחצי גם ב-90,000 לא הייתי קונה אותה) .

 

אתה צודק, באמת יש טעות משמעותית מאוד בחישוב, אבל לא מהסיבה שרשמת, למרות שגיליתי את הטעות תוך כדי ניסוח התשובה אליך. הטעות היא שהכנסתי את הריבית השנתית כאילו היא חודשית. וצריך כמובן לחלק אותה ל-12 (זה מה שקורה כשמשתמשים בנוסחה חמש שנים אחרי שלומדים אותה בלי לקרוא שוב את ההסבר המלא; התנצלותי הכנה אם בלבלתי מישהו חוץ מאשר את עצמי:?). בכל מקרה עכשיו אפשר גם להשתמש בשיעורי ריבית פחות מזעריים ממה שרשמתי קודם, אבל הנוסחה עדיין במקומה:

(PV(1%/12,60,2000=

והפעם אנחנו כבר מקבלים עבור 1%, סך 117 אלף (זה כשהאלטרנטיבה היא ריבית זכות של 1-1.5%) ואילו על ריבית חובה של בערך 4% מקבלים 108 אלף ש"ח.

 

טוב, האמת שזה מעמיד את את החישוב באור שונה משמעותית, ותודה ל-M_B3 שגרם לי לבדוק את עצמי.

פורסם
מה מפחיד בלהשקיע כמות כזו של כסף על רכב מתקדם טכנולוגית, בטיחותי, כיפי, נוח, בעל אחיזת כביש והתנהגות כביש טובה, צריכת דלק נמוכה ורפטואר אמינות טוב?

 

רפרטואר אמינות ?אנחנו מדברים על אותו הרכב ? אתה כנראה שכחת את הפיאט אונו פונטו ועוד " חברים טובים "

זה רכב שהבלאי שלו מאוד גבוה ואני לארוצה להכנס בכלל לנושא של רעשים בזמן נסיעה מהפלסטיקים אחרי שנה של נסיעה שאותי זה יכול לשגע .

מה שכן הבראוו באמת יפה. תמיד האיטלקים חזקים בעיצוב את זה לא נקח מהם .

פורסם

את האונו פונטו ועוד?

אלו משנים 1991-2000? כן היו להם דגמים בעיתיים, כמו הבראבו/בראבה הישנות, הטיפו שדווקא לא הייתה עד כדי כך בעייתית, והכרומה הישנה.

 

אבל שאלה לי אליך, טרחת להסתכל מה קרה עם פיאט -אחרי- שנת 2000? מהפונטו דור 2 (ספייס) שסטודנטים עטים עליה בגלל שהיא גם חסכונית בדלק וגם לא מתקלקלת כל יומיים, לפנדה שזכתה ממש לפני חודש וחצי במקום השני בסקר אמינות רחב של חברות הביטוח באירופה לרכבים בני 3-7 שנים (שכלל מעל 100 סוגי רכבים ואלפי פרטים מכל סוג), והלאה לדור החדש של גרנדה פונטו/בראבו/500, שאף אחת מהן לא סובלת מבעיות סדרתיות ידועות, איכות ההרכבה שלהן גבוהה, איכות החומרים טובה, והן לא נוטות לבקר במוסך יותר מדי חוץ מבטיפולים (שגם פה, המרווח בין הטיפולים ארוך)

 

אז על אותה חברה אנחנו מדברים, רק שאתה כנראה מדבר על המצב שלה ב 1992, הגיע הזמן להתעדכן קצת...

או יודע מה, בעצם תמשיך להפחיד אנשים סתם, אתה רק עושה לי שירות- אני אוכל לקנות רכב בן שנה בלבד במחיר מגוחך, עדיין תחת אחריות יבואן עם כל הדברים שנלווים.

פורסם
מסכים אתכם שהחישוב הוא לא הכי מדויק אבל נעזוב את זה כרגע, האם אתה בטוח שאתה מוכן " להשכיב " כמות מכובדת של כסף על

פיאט ?

קצת מפחיד......

 

אני מסכים, לשים 120,000 ש"ח על תריסר פיאט אונו ישנות זה די מפחיד וגם טפשי. איזה מזל שאפשר במקום זה לשים את הכסף על בראבו אחת חדשה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אני לא יודע אם אני מפחיד אנשים, אני רק אומר שיש לקחת בחשבון את נושא הבלאי הגבוה והפלסטיקים שעושים רעש. אם מישהו אוהב פיאט אז הוא בטח יקנה , אני לא זה שימנע ממנו.

אגב, אם אני אלך איתך באותו ראש ונגיד שעד שנת 2000 היו דגמים בעיתיים, תגיד אולי אני לא רואה טוב אבל אני כמעט לא רואה

על הכביש פיאטים משנת 2000 , יש סיבה ? ( להוציא בשנה האחרונה )

פורסם

יש סיבה מצוינת - במשך כמה שנים טובות היבואן נרדם בשמירה. הם התעוררו לפני שנתיים בערך, בעזרת ה-500 והגרנדה פונטו ובהמשך איוו (בראבו היא עדיין רכב נדיר למדי בארצנו) ובמקביל גם מכירות האחות לבית אלפא רומיאו, שתחיה, התעוררו. עזרו לזה מבצעי מכירות אגרסיביים מבעבר, ובמקביל גם הצלחה רבה יותר עם חברות השכרה (אם כי עדיין לא הצלחה משמעותית בתחום הליסינג לציי רכב). בסה"כ זה מוצדק כי הרכבים באמת עלו מדרגה, לא רק מבחינת אמינות (שתמיד היתה טובה יותר מהמוניטין, והיו לי כמה וכמה פיאטים מאז 1995) אלא גם באיכות ההרכבה וה"פלסטיקים" - הבראבו מורכבת למשעי, וגם הפונטו אוו החדשה בעלת איכות הרכבה וחומרים שעולה משמעותית על הגרנדה פונטו. ניתן לקוות שהפנדה הבאה עוד איזה שנה שנתיים תיישר קו ואז כל הליין של פיאט יעמוד ברמת איכות גבוהה מאוד.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

פונטו ספייס יש על הכביש בכמויות ענק, אני לא יודע איך אתה מפספס. היו המון בהשכרה וליסינג שעכשיו בבעלות פרטית ומשוטטות על כבישי ישראל

יש גם כמות מכובדת של פנדות, לאחרונה עקב המבצע של המשביר לצרכן יש גם לא מעט חדשות.

גרנדה פונטו לא הייתה פופולרית במיוחד כי לא הייתה תיבה אוטומטית, ובישראל לרכב בלי אוטומט אין סיכוי. באירופה מצד שני, הגרנדה נמכרה כמו לחמניות חמות מהתנור, אם אתה עוקב מדי פעם אחרי חדשות בעולם הרכב, זה בעצם הרכב שהרים את פיאט מסף פשיטת רגל אחרי האסון עם ג'נרל מוטורס.

פיאט 500 יש בתל אביב בעיקר בכמויות לא קטנות, ולגבי פונטו אבו ובראבו- אתה לא רואה הרבה בעיקר בגלל כשל שיווקי של סמל"ת היבואנית, שרק לאחרונה טרחו להתעורר עם קצת פרסום, שיווק, תכניות מכירה, ומבצעים. וזה אפילו הולך להם, אחרי לא מעט זמן שמותג פיאט בארץ דשדש על 300-400 מסירות בחודש, פתאום בחודשיים האחרונים הכמות זינקה לסביבות ה 700.

 

לגבי פלסטיקים- הפנדה מורכבת לא רע, הגרנדה פונטו מורכבת טוב, והפונטו איבו/בראבו מורכבות מעולה.

נכון לעכשיו הגרנדה נמכרת מ 2007, וגם כיום, 4 שנים אחרי, היא לא עשתה לעצמה מוניטין של רעשן.

העצה שלי? הגיע הזמן שתיקח נסיעת מבחן על איזו פיאט חדשה.

פורסם

פלסטיקים מרעישים?

הפלסטיקה בספייס הישנה שלי עברה אין סוף "התעללויות" בגלל שגעון הסטיראו שלי, לא יספיקו לי 2 ידיים כדי לספור את מספר הפעמים שפתחתי את הקונסולה המרכזית להעברת חוטים והתקנת רדיו דיסק. עד היום שנמכרה הפלסטיק לא השמיע ציוץ.

 

לגבי זה שאתה לא רואה כמעט פיאטים משנות ה2000, לא יודע עד כמה זה מדויק ומייצג, יש המון פונטו ספייס וגרנדה על הכביש.

פתחתי חלון עכשיו, ומתוך חניה של 15 מכוניות אני רואה 3 פונטו מעל שנת 2000 ועוד אונו אחת.

אהה והפונטו שלי בכלל חונה ברחוב המקביל.

 

לפעמים יש הרגשה שבשביל מר "ישראלי" לא משנה מה יעשו או איזה שיפור וקפיצת מדרגה יצרן יעשה. אם לא כתוב על זה מאזדה\טויוטה\סובארו אז זה לא טוב, ממש פאר היצירה המוטורית.

אולם בתור בעל פיאט אני איפושהו שמח על כך, כיף להיות יחודי ולדעת שאתה נוהג באחד הרכבים הטובים והמתקדמים בשוק (בהתאם לסגמנט).

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
אני לא יודע אם אני מפחיד אנשים, אני רק אומר שיש לקחת בחשבון את נושא הבלאי הגבוה והפלסטיקים שעושים רעש. אם מישהו אוהב פיאט אז הוא בטח יקנה , אני לא זה שימנע ממנו.

אגב, אם אני אלך איתך באותו ראש ונגיד שעד שנת 2000 היו דגמים בעיתיים, תגיד אולי אני לא רואה טוב אבל אני כמעט לא רואה

על הכביש פיאטים משנת 2000 , יש סיבה ? ( להוציא בשנה האחרונה )

 

לא יודע מה איתך - אני דווקא רואה כל יום הרבה פונטו דור ראשון (1995 - 2000) על הכביש. חוץ מזאת שלי.

 

לגבי רעשים, בפנדה שלי אין רעשי פלסטיקים, בגרנדה שנת 2008 שנסעתי עליה שבוע לא היו רעשים, ובטח שבבראבו ששכרתי באוסטריה לא היו רעשים.

 

אבל אתה יכול להמשיך לנסוע בטויוטה ולהרגיש שעשית את עסקת חייך. בזכות אנשים כמוך אני יכול לקנות רכב חדיש ובטוח יותר בסכום מגוחך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...