Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש חוות דעת על האוטו???

 

יש לי 2 אופציות: קופה עם 100 אלף ק"מ סאנרוף ידני מודל 98 ב40,000 שקל

 

או קבריולט 95 אוטומטית 80 אלף ק"מ יד שנייה ב38,000 שקל

 

 

המנוע אני יודע שהוא של הונדה--כלומר חזק הוא אמור להיות.......

 

 

שוק על הפנים ידוע!! אבל איך הוא בתור אוטו לילד בן 18????

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

קופה ב 40K - זה לא ממש קופה , זה סתם גרסת 3 דלתות (כמו שגולף 3 דלתות היא לא קופה), הייתי מוותר עליה בתקציב הזה יש טובים יותר.

 

לגבי הקבריו, יש לה גיר רציף שהוא מאוד לא מבריק. למה לא לנסות למצוא באותו תקציב 306 \ פונטו פתוחות?

 

גיא.

פורסם

לדעתי, תקנה את הקבריולט.

 

הקופה לכאורה, היא בעצם רובר 200 רגילה עם 3 דלתות.

והשוק שלה לא משהו בכלל, הקבריולט עוד איכשו נהנת משוק מסויים.

אומנם היא מהדור החדש - ואילו הקבריולט מהדור הקודם, אבל אני לא חושב שזה אמור לשנות לך משהו.

 

חוצמזה, שהרבה יותר כיף קבריולט :twisted:

פורסם

גיא ידידי,אתה טועה.לרובר 216 קבריולט ישנו גיר אוטומטי סטנדרטי מתוצרת הונדה,בדיוק כמו המנוע שלה.לדגמים החדשים יש גיר רציף,הקבריולט מבוססת על הדגם הישן.דווקא הרוברים האלו הפגינו רמת אמינות טובה יחסית,רק חבל שהמרכב "רך" מידי,ולא עבר חיזוק מספיק לפני שהוסב לקבריולה.האוטו מרגיש "חופשי" מידי בנסיעה.כל הקברילות אוטומטיות,ובסך הכל זהו אוטו חביב למדי,עם מנוע טוב,ביצועים נחמדים והתנהגות לא רעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
גיא ידידי,אתה טועה.לרובר 216 קבריולט ישנו גיר אוטומטי סטנדרטי מתוצרת הונדה,בדיוק כמו המנוע שלה.לדגמים החדשים יש גיר רציף,הקבריולט מבוססת על הדגם הישן.דווקא הרוברים האלו הפגינו רמת אמינות טובה יחסית,רק חבל שהמרכב "רך" מידי,ולא עבר חיזוק מספיק לפני שהוסב לקבריולה.האוטו מרגיש "חופשי" מידי בנסיעה.כל הקברילות אוטומטיות,ובסך הכל זהו אוטו חביב למדי,עם מנוע טוב,ביצועים נחמדים והתנהגות לא רעה.

 

יכול להיות שאכן התבלבלתי עם הגיר הרציף של הקבריו - אופס. ניסיתי למצוא מידע לגבי הגיר שלה ברשת, אך ללא הצלחה ולכן אם אתה בטוח שיש לה גיר אוטומטי רגיל - OK.

מחר אני אבדוק את הנקודה סופית.

 

אגב פה:

http://www.carsurvey.org/review_1253.html

 

רשום של216 היתה תיבה רציפה.

 

For an auto, this car performs extremely well, and the torquey engine and CVT auto box pulls the car smoothly from 0 - 110+ mph with no delays or upchanges.(0-60 in under 10 seconds).

פורסם

גיר רציף.

 

לפי זה:

 

http://www.parkers.co.uk/choosing/car_reviews/review.aspx?view=history&range_id=424&range_name=Rover%20200%20(1989-1999

 

בחלק התחתון מתייחסים ל 01.03.96 ושם רשום:

 

Revised Coupes and Cabriolets: 1.6 Coupe and Cabriolet and 1.6 SE Cabriolet (111 bhp K Series engine; 5-speed gearbox or continuously variable Auto), and 1.8 VVC Coupe (145 bhp, 5 speed), all with revised suspension, new fascia, twin airbags. SE Cabriolet has electric hood, alloy wheels, leather upholstery.

 

אז אם כך זכרתי נכון אחרי הכל. נו טוב

פורסם

הנתונים שצירפת מיתייחסים למנוע K החדש יותר,עם המרכב החדש.לקבריולט הישנה יותר היה גיר של הונדה,באחריות.מדובר באוטו שנסעתי עליו לא מעט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שאלה אחרונה ויחידה

 

מודל 98 3 דלתות זה בעיקרון גם כמו מודל 94 עם מנוע וגיר של הונדה????

 

 

ואם קראתי נכון אז התאוצה ל100 היא פחות מ-10 שניות?????

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
הנתונים שצירפת מיתייחסים למנוע K החדש יותר,עם המרכב החדש.לקבריולט הישנה יותר היה גיר של הונדה,באחריות.מדובר באוטו שנסעתי עליו לא מעט.

 

לאחר בדיקה מעמיקה היום אכן הדגם של שנת 96 בארץ היה עם תיבה אוטומטית לא רציפה, 4 הילוכים. אבל לפחות יש מקור לטעות שלי :wink: .

 

גיא

פורסם

גיר ומנוע של הונדה. (היתה אחת במכללת עתיד בתור רכב נסיון)

 

הרבה בעיות עם הגג, גומייה ורעשי רוח :? שני המכוניות כלל לא מומלצות :!:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אתה מדבר על ה-3 דלתות (זאת שאנשים שלא מבינים כלום קוראים לה קופה) או על הקבריולט?????

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...