Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבאתם את זה כל אחד יכול לצלם בשטח ציבורי והכל

תדעו שבארץ כל הנושא הזה פרוץ לך תנסה לצלם ניידת תראה איזה תיק יפילו עליך שאיימו על השוטר בלה בלה בלה.

הוא יכול לצלם הוא יכול לקבל מכות תביעות איומים.בכל דבר יש סיכון תראו לי

איפה כתוב שמותר/אסור לצלם מכונית יפה של משהו.....

פורסם
יש לך מזל שהנהג המשיך בדרכו לא עצר כדי לשבור לך את המצלמה.

 

חוצפן!, באיזו זכות אתה מצלם ועוד מפרסם את זה ? אתה חשוף לתביעות והלוואי ויתבעו אותך. :evil:

 

שמוליק

 

איזה שטויות אלוהים מאיפה אתה ממציא את הדברים האלה?!

כמו שאני יצלם את הרחוב ויראו בו אנשים ואתה תבוא ותגיד לי שזה לא חוקי מאיפה ההמצאות האלה?!

 

כל אדם יכול לצלם כל מי שהוא רוצה כל עוד זה בשטח ציבורי! פאפרצ'י מצלמים בתוך בתים פרטיים ולכן חלק מהתמונות לא חוקיות כאשר הם מצלמים את המפורסמים בחוף למשל אין להם מה לעשות כי אין חוק כזה ואי אפשר לעשות חוק כזה! :mad:

פורסם

אני בכל זאת הייתי שובר לך את המצלמה ואולי אותך.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני בכל זאת הייתי שובר לך את המצלמה ואולי אותך.

 

שמוליק

 

סבבה לא אומר שלא אבל זה היה עבירה פלילית [תקיפה :roll: ] פלוס תצטרך לפצות על המצלמה תפסיק להיות כזה גיבור אתה היית שותק וממשיך הלאה... :roll:

פורסם
אני בכל זאת הייתי שובר לך את המצלמה ואולי אותך.

 

שמוליק

 

סבבה לא אומר שלא אבל זה היה עבירה פלילית [תקיפה :roll: ] פלוס תצטרך לפצות על המצלמה תפסיק להיות כזה גיבור אתה היית שותק וממשיך הלאה... :roll:

 

תתפלא. מכונית שהייתה לפניי ובה שני צעירים שהתלהבו מהרכב שלי (כאילו יש מה להתלהב) צילמו אותי במהלך נסיעה בלילה. נעצרנו ברמזור והכרחתי אותם למחוק את התמונות אחרת ....

 

אז אל תגיד לי שאני לא גיבור :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני בכל זאת הייתי שובר לך את המצלמה ואולי אותך.

 

שמוליק

 

סבבה לא אומר שלא אבל זה היה עבירה פלילית [תקיפה :roll: ] פלוס תצטרך לפצות על המצלמה תפסיק להיות כזה גיבור אתה היית שותק וממשיך הלאה... :roll:

 

תתפלא. מכונית שהייתה לפניי ובה שני צעירים שהתלהבו מהרכב שלי (כאילו יש מה להתלהב) צילמו אותי במהלך נסיעה בלילה. נעצרנו ברמזור והכרחתי אותם למחוק את התמונות אחרת ....

 

אז אל תגיד לי שאני לא גיבור :wink:

 

שמוליק

 

איך בדיוק "הכרחת אותם" הייתי סוגר את החלון ואומר לך לחפש... אם היית שובר את החלון... שוב עבירה פלילית... כנראה הילדים נבהלו ממך ולכן מחקו... :shock:

לא מבין מה הפרנויה שלך מצילום כולה צילמו את האוטו מה הסיפור :roll:

 

הכל בתאוריה טוב ויפה אני בטוח שלא היית רוצה לקבל שום עונש על כזאת שטות... כולה תמונה

×
×
  • תוכן חדש...