Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה להחליף את המערכת פליטה שלי באוטו, מי הסעפת,

להליף אותה לנרוסטה.

שאלתי היא מה אתה ממליצים?

ואיך זה בנוי?

זה צינור ריק חלול שאין בו כלום?

כאילו אני יכול לעשות את זה לבד לקנות צינורות נרוסטה ולהתחיל להלחים, ולרתך?

אני מבנאי מטוסים אז ככה שיש לי ידים לעשות את זה, ויש לי את ההמצעים.

פורסם

תראה אני כולה מכונאי מתחיל אבל לא נראה לך שקניה של סעפת פליטה

מקצועית תהיה יותר טובה מבחינת הבניה והחומרים מאשר הסעפת שאתה תבנה?

לא שאני מזלזל בך כל הכבוד על הרעיון הלוואי שלי היה את הידע לעשות דברים ברמה הזאת

אבל עדיין אחרי הכל לא נראה לך שיותר טוב סעפת שנבנת במפעל שתיכנן אותה ויודע

הכי טוב איך לרתך ובאיזה אורך הצינורות והקוטר וכ''ד אחרי הכל הסעפת פליטה זה לא

סתם אינטרקולר שבסך הכל עובר בו אוויר, הגזים שהם בטמ''פ גבוהה מאוד זורמים

דרכה לכן נראה לי שעדיף לך לקנות סעפת, אבל באשר לשאר מערכת הפליטה

אני שמעתי על הרבה שבנו לעצמם את הצינור מהסעפת לדוד האחורי לא שזה קשה רק לקנות

צינור מהחומר הנכון בקוטר הנכון ועשות ריתוך עדין בשתי הצדדים ונגמר הסיפור...

 

מקווה שעזרתי לך ושלא רשמתי יותר מידי שטיות. :oops:

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הבנתי שאתה רוצה לשפר את הצנרת..

אבל לפי השאלה נראה לי שאין לך מספיק ידע לבנות כה דבר..

זה הרי ברור שסעפת בנויה מחומרים מיוחדים ושלבנות סעפת מנירוסטה זה דבר שלא משתלם שלא מתאים ושלא צריך! אם כבר אז לצפות בניקל ונראה לי שעשו את זה כבר..

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

הסעפת מתחילה מאיזור היציאה של הגזים ממנוע ,מדובר (למנוע 4 צילינדר)ב4 צינורות ,שעוברים פיטולים וזויות (מחושבות לזרימה מטבית),ואז מיתחברים או מיתאחדים לצינור אחד,מישם לממיר והלאה עד היציאה.

שקט, שש... לאט לאט!.. להירגע- הראלי השחורה :twisted:

פורסם
הסעפת מתחילה מאיזור היציאה של הגזים ממנוע ,מדובר (למנוע 4 צילינדר)ב4 צינורות ,שעוברים פיטולים וזויות (מחושבות לזרימה מטבית),ואז מיתחברים או מיתאחדים לצינור אחד,מישם לממיר והלאה עד היציאה.

 

לא 4,

6 צילנדר.

 

לא אני לא מתכוון מי הסעפת עצמה,

אלה מי החלק הראשון שמתחבר אחרי הסעפת, ועד סוף מערכת פליטה.

פורסם

ים עבודה

ים זמן

ים כסף על חומרים

ובסוף-לא יצא לך יפה משהו וגם יש סיכוי שתפגע בביצועי הרכב

ממליץ בחום לפנות למישהו שיש לו ניסיון בעניין-יחסוך לך הרבה כאב ראש,זמן כסף ועוגמת נפש

סורי.

פורסם

כל אחד נותן פה הגזמות יותר ויותר פרועות , הנירוסטה עצמה כולל זוויות עולה גרושים , וכל מה שצריך זה רתך עם יד טובה אחרי זה לחבר את זה ולבנות ירידה מהטורבו שגם לא כזה סיפור גדול , כולה לקחת את אותו מבנה הצנרת ופשוט להרחיב את הגודל ולשים דודי מעבר וכאילו ממיר ודוד פתוח בסוף , מה עשית מזה טרגדיה אנושית , זאת עבודה ממש פשוטה יחסית.

 

העיקר כ"א קופץ פה כאילו מי ישמע אתמול עשה צנרת

אז בואו אני אספר לכם

אני עשיתי לא ממזמן חלק מהצנרת מחדש

ולפני חודש וחצי חבר שלי עשה צנרת שלמה , ועכשיו בתהליכים שני חברים שלי בונים צנרות שלמות מנירוסטה לרכבים שלהם , כולה מי ישמע ... עבודת אומנות.

סעפת פליטה זה משהו אחר ....

בקיצור בגדול יש לך כמה אפשרויות והפשוטה מהן כדי שיהיה לך כיוון היא לפנות לאביב AKA קיפי ( Quicksilver בפורום )

או בפורום של דיויד http://motorica.net/index.php ששם הוא כותב יותר

או לבחור בשם מייק AKA חרגול (MikeZXT בפורום של דיויד ) ולרשום להם הודעה פרטית שיתנו לך כיוון מבחינת חומרים ועבודה , או שאתה יכול לעשות אפילו יותר פשוט ולפנות לקובי K&N בפורום פה או EXTREME1 בhttp://www.psi.com או בפורום של דיויד ולקפוץ אליו ( הוא עובד עם המשתיק אגזוזים ) ושיתן לך הצעת מחיר על כל הצנרת כולל העבודה והבקשות המיוחדות שלך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ים עבודה

ים זמן

ים כסף על חומרים

ובסוף-לא יצא לך יפה משהו וגם יש סיכוי שתפגע בביצועי הרכב

ממליץ בחום לפנות למישהו שיש לו ניסיון בעניין-יחסוך לך הרבה כאב ראש,זמן כסף ועוגמת נפש

סורי.

 

מצטער מראש שזאת עוד הודעה באותו השירשור

ים זמן ( יחסית למה? להכנת מנה חמה אולי ... )

ים כסף על חומרים ( לא רוצה לנקוב במחירים אבל בא נגיד שבמקרה הממש גרוע אתה מגיע לכמה , 500 ש"ח על הצינורות נירוסטה והזוויות ... ??? )

בסוף יצא לא יפה ( עיניין של דעה ) יפגע בביצועי הרכב ( צריך ליהיות די מוכשר ... )

 

וגם אני מצטער :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

איך רואים שאף אחד כאן מעולם לא קנה חומרים כאלה לבד שלא נדבר על זויות...

וכן,רק אתמול עשיתי עם חבר שלי מערכת פליטה מלאה

כולל דוד אמצע מנירוסטה ודוד סופי מנירוסטה(זה בקשר ל"אתמול")

אתם חושבים שזה כזה פשוט?-כל פיטול למטה דורש זוית משליו והתאמות אינספור

אתה יודע כמה עולה מטר צינור 2 1/4"-מעל 100 ש"ח למטר-וזויות? אה כן זה זול-80 ש"ח לזוית.כך שזה יוצא קצת הרבה יותר מ500 ש"ח.

ואתה מדבר על עבודה-ולמרות שהבחור רוצה לעשות זאת בעצמו-יש לך מושג כמה יקר לתת למישהו אחר לרתך נירוסטה כמו שצריך?-לא ניראה לי אז אל תזלזל במי שאתה לא מכיר

פורסם

ליביו אתה בנית בעצמך את הצנרת לאוטו?

 

ואיזה חלק בנית סעפת, צינור מעבר או דוד אחורי?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
כל אחד נותן פה הגזמות יותר ויותר פרועות , הנירוסטה עצמה כולל זוויות עולה גרושים , וכל מה שצריך זה רתך עם יד טובה אחרי זה לחבר את זה ולבנות ירידה מהטורבו שגם לא כזה סיפור גדול , כולה לקחת את אותו מבנה הצנרת ופשוט להרחיב את הגודל ולשים דודי מעבר וכאילו ממיר ודוד פתוח בסוף , מה עשית מזה טרגדיה אנושית , זאת עבודה ממש פשוטה יחסית.

 

העיקר כ"א קופץ פה כאילו מי ישמע אתמול עשה צנרת

אז בואו אני אספר לכם

אני עשיתי לא ממזמן חלק מהצנרת מחדש

ולפני חודש וחצי חבר שלי עשה צנרת שלמה , ועכשיו בתהליכים שני חברים שלי בונים צנרות שלמות מנירוסטה לרכבים שלהם , כולה מי ישמע ... עבודת אומנות.

סעפת פליטה זה משהו אחר ....

בקיצור בגדול יש לך כמה אפשרויות והפשוטה מהן כדי שיהיה לך כיוון היא לפנות לאביב AKA קיפי ( Quicksilver בפורום )

או בפורום של דיויד http://motorica.net/index.php ששם הוא כותב יותר

או לבחור בשם מייק AKA חרגול (MikeZXT בפורום של דיויד ) ולרשום להם הודעה פרטית שיתנו לך כיוון מבחינת חומרים ועבודה , או שאתה יכול לעשות אפילו יותר פשוט ולפנות לקובי K&N בפורום פה או EXTREME1 בhttp://www.psi.com או בפורום של דיויד ולקפוץ אליו ( הוא עובד עם המשתיק אגזוזים ) ושיתן לך הצעת מחיר על כל הצנרת כולל העבודה והבקשות המיוחדות שלך.

 

ליביו

 

 

תודה רבה לך

זו תשובה שאני מחפש... :mm_yeah:

 

האתר שנתתה לי לא עובד!

פורסם

חחח רועי אין בעיה

המחירים שאתה אמרת גבוהיים יחסית ושלחתי לך בה"פ משהו כי אני לא בטוח שזה כ"כ לפירסום ... אבל גם אם במחירים שאתה אמרת

אתה צריך בערך נגיד ... כולל ספיירים

2 מטר ( נגיד 120 ש"ח ... ) 240 ש"ח

4 זוויות (80 שח ) 320

סה"כ במחירים שאתה נתת 560 ש"ח חומרים ...

אתה יודע מה ... כולל ירידה מסובכת מהטורבו נגיד עוד 200 ש"ח רק על הירידה ...

וזה התפרענו מאוד ...

לצומת ליבך.

 

אני לא נוטה לדבר בלי לדעת

 

בקשר לאוטו שלי , הוא בא כבר עם צנרת כשקניתי אותו ואני החלפתי את החלק האחרון בצנרת לפני כשבועיים ( בין הדוד מעבר שצמוד לממיר עד לאגזוז ) , ככה שגם לפני זה היתה צנרת מלאה.

בגדול יש לי צנרת לכל האורך מהסעפת עד לדוד הפתוח.

עם הסעפות לרכב שלי רוב החברות לא מתעסקות ולא בונות תחליפיות , המקורית נחשבת מאוד מוצלחת יחסית

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו אם זכור לי נכון, היה לך כבר דוד פתוח והחזרת את המקורי בטענה שהוא יותר שקט ואין הבדל בין המקורי לפתוח, מה קרה החלפת שוב לפתוח?

 

ותקן אותי אבל אתה לא בנית בעצמך את המערכת פליטה שלך.

 

אלמוג אני את שלי אמרתי לך ואתה יודע מה אני חושב עכשיו תעשה מה שנוח לך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אתה פשוט מפציץ תומר ,

הורדתי את הדוד הרגיל עקב כמה סיבות.

א. ירידה מסוימת בביצועים בסל"ד גבוהה מאוד.

ב. עלייה קלה בצריכת הדלק ( יותר מטנק או שתיים ... )

ג. התחלתי לסוע לא רגוע , כשהאוטו שקט אתה פשוט לא מרגיש כשאתה על 140 150 ( מטר לשנה כמובן ).

ד. הפעם יש לי דף משעשע שנקרא אישור.

 

ואכן לא אני בניתי

המשתיק בנו לי כשבאתי ועשיתי את האגזוז אצל קובי.

 

ליביו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

חבל על הכסף , זמן, וביצועים לא תקבל מזה

חוצמזה תברר ביכלל איזה צנרת יש לך (יכול להיות שיש לך 2.5" )

 

 

ותגיד אלמוג ..מה עם האוטו סידרת הוא נוסע ביכלל ? מקרטע ? מה ניסגר עם התקלה שהיתה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...