Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יש בהן ????


דניאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

106 ראלי כל כך רחוקה מלהיות ראלי, אפילו סרוגו התייאש ממנה כי היא כל הזמן מתפרקת לו (ושלו GTI).

 

מי שרוצה לקנות 20,000$ 106 GTI 180 כ"ס מוכנה לראלי עם הכל בפנים.

I don't drive fast, I fly low

פורסם
106 ראלי כל כך רחוקה מלהיות ראלי, אפילו סרוגו התייאש ממנה כי היא כל הזמן מתפרקת לו (ושלו GTI).

 

מי שרוצה לקנות 20,000$ 106 GTI 180 כ"ס מוכנה לראלי עם הכל בפנים.

 

הוא ירד מ-30000$? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אלא אלא אלא אלא (מבטא של ערס נתניתי) :p

 

חחחחחחחחחחחחח

איך אתם מוציאים דברים מהקשרם :mad: .

חחחחחחחח החישוב שלי היה 39.19% לגייפ.

חחחחחחחח

 

הקיצר לא הבנתם נכון את כוונתי. אמרתי שה-XSI מבצעת פחות טוב מהראלי (המון סיבות קטנות) אבל ה-XSI יותר נוחה ומפנקת(איבזור).

כל אחד יבחר את מכוניתו לפי האופי שלה.[

 

הההההההה- אחרי המון חישובים עם המחשבון גיליתי שאתם 99% סנובים.

כלומר לפעמים אתם ממש קרציות,חושבים שהם יודעים הכל,מתנשאים......וכו...חחחחחחח אתם ממש עלוקות.

 

:lol::lol::lol::lol:

פורסם

ה-40 אחוז ראלי זה יחסי ל-36 אחוז בלימה שנתת אז ביקום עם ה-ABS ושגרם לך לזריקת זנב?

תמכור את האוטו,תשכור לך דירה באחוזה בחיפה. הרבה יותר עדיף לך... :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...