Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני כרגע בתהליך שיפור המערכת באוטו במשפחתי טויוטה קורולה ראנקס שנת 2003.

התקנתי כבר רמקולים 6*9 של פיוניר שקיבלתי במתנה במגש האחורי ויצא מעולה.

הזמנתי מחו"ל אתמול קונסולה דין אחד כדי שיהיה אפשר להחליף את היחידת ראש המקורית.

בה אני הולך להתקין רדיו דיסק של פיוניר דגם DEH-1350MPG שכולל יציאה למגבר.

אז ככה, אני רוצה להלחיף את הרמקולים הקדמיים לקומפוננט כנראה של cerwin vega 65cs או אחרים של JBL.

עכשיו השאלה שלי כזאת, במידה ואני מתקין קומפוננטים קדמים אני יכול פשוט לחבר אותם לרדיו דיסק אם ההגברה המובנית שלו לא כך? פשוט בשיחה אם המתקין נאמר לי שבשביל קומפוננטים חייב מגבר.

דבר אשר מייקר משמעותית את העלות הכוללת מכיוון שאינני מעוניין בשלב זה בסאבוופר.

עוד דבר, בקומפוננטים הטויטרים והמידים מחוברים לקרוס אובר ומשם יש יציאה לחיבור ליחידת ראש?

 

תודה מראש!

עמית.

 

×
×
  • תוכן חדש...