Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

ארצה לשתף אתכם בהתלבטות שלי.

לפני זמן קצר מכרנו את הסקודה סופרב 1.8TSI ששירתה את המשפחה, לטובת פיתוח העסק.

היום, אחרי תקופה קצרה, אנו עומדים לפני רכישת רכב למשפחה, בשנית.

מכיוון שמהסקודה סופרב יש זכרונות מעולים של הנאה מרובה, יש רצון להיות לקוחות חוזרים.

רק שהפעם, יש העדפה להתנהגות כביש על פני גודל ומרחב פנים.

לא שהסופרב הייתה משהו זוועתי בתחום, למרות הגודל הרכב האיץ ושייט בקלילות מרשימה, רק שלשחק עם הרכב בכביש המעוקל זה לא היה תענוג גדול והמשקל בשילוב הגודל נתנו דעתם.

 

לכן, המועמדת הראוייה ביותר שנראית לי כרגע הינה האוקטביה, בגרסא הבחירה ביותר שמגיע עם מנוע 1.8TSI בשילוב גיר DSG7, ברמת גימור "אלגנס".

 

אז יצאתי להתרשם מקרוב..

היום הגעתי לסוכנות, ומעט התאכזבתי.

רמת גימור "אלגנס" לא דומה להיא שמופיע בסופרב, הכסאות אינם מגיעים עם עור בשילוב אלקנטרא אלא בד בשני צבעים.

יחידות התאורה מותאמות למערכת קסנון אך מגיעות עם נורות רגילות וללא מתזי מים.

ומה שהכי הציק לי, היא העובדה שמקבלים ג'נט מגנזיום אך המידה נותרת צנוע, אפילו מידי ! 195/65/15 :evil:

לצורך ההשוואה, סקודה פאביה, עם מרכב קטן בהרבה, ועם מנוע החזק ביותר שיש לפאביה, אשר מספק 105 כ"ס, מגיעה עם סט ג'נט-צמיג במידה ראויה בהרבה 205/45R16 ! (שדווקא שם, כמו באיביזות "ספורט" למינהן, המידה הזאת לא מתאימה ואפילו מוגזמת.)

 

כל כך מציק לי בעין, וכ"כ צורם לי שבסופו של דבר, אחרי כל פלאי הטכנולוגיה והאיכות, המגע היחידי שיש בין הכביש לרכב הם פיסת גומי, אז למה לא לתת ממנו בנדיבות, לפחות כשמדובר בגרסא הבכירה ביותר שנמכרת בארץ (ה VRS לא נמכרת, בדקתי.:twisted:)

 

אולי זה רק אני, ואולי זה ישמע הזוי, אבל זה משהו שגורם לי לשקול בשנית, אם לקנות את הרכב.

 

מה דעתכם ?

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העיצה שלך לא ברורה לי.

אתה מציע לי את הרכב הכי גדול בקטגוריה בזמן שאני מחפש רכב קטן יותר מהסופרב ?

בכל אופן, פורד מונדיאו זה לא הכיוון שלי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אני חי עם הנבלה בשלום בינתיים (1.8 הגרסה הבסיסית) והרכב עובד :-D

 

9 חודשים, 41500 ק"מ והעסק מנגן בסדר גמור בינתיים.

 

נמרצת אבל לא ספורטיבית.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

כמה אתה זקוק לתא מטען גדול?

לאון FR תימכר בלפחות 10K אם לא 20K מתחת למחירון, תהיה נוחה מספיק וזריזה כמו GTI שעולה כמה עשרות יותר. מה שכן, אף שמבחוץ הג'נטים כנראה יתאימו לדרישותיך, מבחינת פנים הרכב צפויה לך אכזבה (לעומת הסופרב, לא לעומת האוקטביה). אני מאוד אהבתי אותה.

 

אתה בטוח שלא מביאים יותר VRS? נו שוין, אולי יביאו עם החלפת הדגם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין לי ספק שהרכב נהדר, אבל אני בטוח שהיה אפשר בקלות להוציא מהשלדה המצויינת הזאת על בסיס המתלים האלה עוד כמות נדיבה של אחיזה.

מאכזב, הכל בארץ הזאת בנויי על קומבינות.

לפני שנה דגם אלקנס הגיע עם ריפודי עור ושאר פינוקים, השנה החליטו לגנוב את זה מאיתנו.

בחו״ל דגם אלגנס מגיע עם ג׳נט 17 וצמיגים בעלי חתך נמוך, בארץ מביאים את כל הדגמים ללא קשר לנפח המנוע או רמת הגימור עם ג׳נט קטן ומידת צמיג עלובה.

 

מדינה אוכלת יושביה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
כמה אתה זקוק לתא מטען גדול?

לאון FR תימכר בלפחות 10K אם לא 20K מתחת למחירון, תהיה נוחה מספיק וזריזה כמו GTI שעולה כמה עשרות יותר. מה שכן, אף שמבחוץ הג'נטים כנראה יתאימו לדרישותיך, מבחינת פנים הרכב צפויה לך אכזבה (לעומת הסופרב, לא לעומת האוקטביה). אני מאוד אהבתי אותה.

 

אתה בטוח שלא מביאים יותר VRS? נו שוין, אולי יביאו עם החלפת הדגם.

 

מה העלות של לאון fr אחרי מיקוח ?

זו אופציה שבהחלט באה בחשבון.

חבל שאין fr ידנית, היא אפילו תתאים לי עוד יותר.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

לפי דעתי אתה טועה בנוגע לאיבזור, אני מכיר מקרוב סקודה אוקטביה מודל 2009 ובדגם האלגנס והיא מגיעה עם כסאות עור משולבי בד עם אפשרות בחירה של צבע לבן או שחור. האבזור אכן קצת מאכזב ואפילו הייתי מגדיר כמעליב קצת אך קח בחשבון שדגם ה1.8 של האוקטביה עולה כמו גולף 1.4 שלא בהכרח מאובזרת יותר.

פורסם
לפי דעתי אתה טועה בנוגע לאיבזור, אני מכיר מקרוב סקודה אוקטביה מודל 2009 ובדגם האלגנס והיא מגיעה עם כסאות עור משולבי בד עם אפשרות בחירה של צבע לבן או שחור. האבזור אכן קצת מאכזב ואפילו הייתי מגדיר כמעליב קצת אך קח בחשבון שדגם ה1.8 של האוקטביה עולה כמו גולף 1.4 שלא בהכרח מאובזרת יותר.

 

אני לא טועה. המצב לפני שנה הוא לא המצב היום. בסקודה נכנסו למצב חיסכון.

 

האוקטביה vrs נמכרת ע״י היבואן אך אין ולא יהיה ממנה מלאי עד להודעה חדשה, אלו הם דבריו של המוכרן (שלא מבין חלק גדול מהדברים שאומר)

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

לפי הדירשות שלך

אתה יכול להביא סיאט לאון 1.8 TSI ידנית חבילת אסקלנס ב120K

אם תרצה תוסיף קצת ג'ובות ותקבל ג'אנט 17 במקום 16, ד"א הג'אנט 17 מעלף

זה הג'אנט:

 

322.jpg

 

רכב חזק ויפהפה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
לפי הדירשות שלך

אתה יכול להביא סיאט לאון 1.8 TSI ידנית חבילת אסקלנס ב120K

אם תרצה תוסיף קצת ג'ובות ותקבל ג'אנט 17 במקום 16, ד"א הג'אנט 17 מעלף

זה הג'אנט:

 

322.jpg

 

רכב חזק ויפהפה.

 

אין ספק שהלאון 1.8T היא העסקה הכי משתלמת היום בתחום הרכב. המון VALUE על כל שקל ושקל. לא סתם פתאום המדינה מוצפת בהן...

-----

פורסם

זו אופציה מעניינת בהרבה מבחינתי.

היא לא הועלת מפני שלא ידעתי על מנוע 1.8tsi בשילוב גיר ידני.

אופציה ראויה בהחלט, עוד היום אכנס לסוכנות סיאט, אחזור עם עדכונים.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אבי, תוכל להזמין כל מה שתרצה - הכל תלוי בכיס ובזמן ההמתנה שמתארך.

 

vRS נמכרות בהזמנה מיוחדת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

במקרה של האוקטביה גם כשהכיס עמוק זה לא עוזר.

האוקטביה 1.8tsi מגיע עם מידת הצמיגים האלה ללא אופציה לשדרוג, כנ״ל לגבי רצת הגימור.

 

התאכזבתי מאוד מההתנהלות של הסוכנות מול הלקוחות, עושה רושם שהם עלו על גל ולא באמת אכפת להם אם תקנה או לא תקנה.

אני מכיר אני מנהל הסוכנות ולכן קיבלתי יחס שונה. אבל כשראיתי מהצד את ההתנהלות המבישה, העדפתי להמשיך הלאה.

 

הלאון כרגע נשמעת לי כאופציה טובה יותר, בכל קנה מידה.

עדכונים בהמשך.

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...