Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הליאון בהחלט רכב ראוי,כל יום אני רואה יותר ויותר ליאון TSI חדשות על הכביש

הדגם הפופלארי וכנראה גם המוצלח ביותר הוא 1.8 טורבו

הצבע המתאים לו הוא כסוף ולבן:)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במקרה של האוקטביה גם כשהכיס עמוק זה לא עוזר.

האוקטביה 1.8tsi מגיע עם מידת הצמיגים האלה ללא אופציה לשדרוג, כנ״ל לגבי רצת הגימור.

 

התאכזבתי מאוד מההתנהלות של הסוכנות מול הלקוחות, עושה רושם שהם עלו על גל ולא באמת אכפת להם אם תקנה או לא תקנה.

אני מכיר אני מנהל הסוכנות ולכן קיבלתי יחס שונה. אבל כשראיתי מהצד את ההתנהלות המבישה, העדפתי להמשיך הלאה.

 

הלאון כרגע נשמעת לי כאופציה טובה יותר, בכל קנה מידה.

עדכונים בהמשך.

 

מסכים.

היחס בסוכנויות בכלל לא משהו. עושים טובה שמתייחסים, אין צבעים במלאי, הסוכן בכלל לא מתחייב לצבע שיוזמן, רמת גימור מפוארת? הוא לא יודע מתי בכלל תהיה אספקה לדגם ה-1.2 אלגנס אז אין הזמנות. מסירה? נדע אחרי אפריל.

בשביל איבזור אופציונאלי צריך לשלם, ולא מעט והטרייד אין זה בדיחה עצובה.

הם בטוחים שאין להם מתחרים ושהמוצר שלהם הכי טוב בשוק. אז אני מסכים עם חלק, מדובר בחבילה מאוד מיוחדת עם יחידת כוח חדשה וחדישה אבל הרכב לא חף ממגרעות כמו עיצוב משעמם, ציון ריסוק בעייתי ושילוב מנוע וגיר לא מושלם (אבל נסבל בהתחשב ביתרונותיו).

כשדיברתי על נסיעת מבחן הוא רצה קודם לשריין הזמנה ולקחת מקדמה. אני לא מתנהל ככה. לא מוציא אגורה לפני שאני יודע מה אני קונה, שוקל את הקניה מספיק זמן ובודק את כל האספקטים כמו ביטוחים אחזקה וההתאמה של הרכב לצרכים שלי.

לא סתם רכישת הרכב למשפחתי נמרחת כבר כמעט שנה. אני מוצא חסרונות כמעט בכל עיסקה או רכב (בגלל פדנטיות יותר כנראה ותשומת לב חריגה לפרטים קטנים). כבר נתקלתי במבצעים מאוד אטרקטיביים אבל כמובן שהעיסקאות קצת בעייתיות (דגם שעומד להתחלף או להשתפר, בעלות ליסינג במחיר מפתה) אבלל בגלל שאני מגיע למעמד הרכישה עם רכב תקין ובמצב טוב שלא דחוף לי למכור עם טסט וביטוח ארוכים אני בהחלט יכול להרשות לעצמי את ההתלבטות.

אז מאוד התלהבתי מהאוקטביה בהתחלה, גם מהיטי אבל היחס בסוכנות גרם לי לרדת גם מהאופציה הזאת. תודה לסקודה, לצ'מפיון ובעיקר לסוכנות משארקה בעפולה. היחס שם היה נהדר בעבר אבל נכון לביקור האחרון שם התדרדר מאוד, בנתיים הכסף שלי נשאר בכיס (בבנק יותר נכון אבל בכיס נשמע יותר טוב :wink:).

 

סליחה על החפירה ושחרור הקיטור והמשך ערב נעים.

פורסם

זו באמת גישה בעייתית, והמוצר באמת לא מושלם.

אם תחשוק נפשך ב- VW (ואני יודע שזה "אם" גדול), אני יכול להעיד שבסוכנות המרכזית היחס טוב, במיוחד של בחור בשם אריאל, וגם מצד המנהל שלו - עמית.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האמת בסוכנות של פולקסוואגן בעפולה היחס היה אדיב יותר.

אמנם יחידת הכוח בג'טה לא מבריקה והדגם החדש כבר הוצג, אבל העיסקה שם אטרקטיבית יותר וגם ברורה מבחינת תנאיה ומועדי אספקה.

גם הגולף אגב באה בחשבון, אני מחכה למבצע או ל-1.2 TSI שיגרום לי להתעניין בה באמת.

פורסם
מסכים.

היחס בסוכנויות בכלל לא משהו. עושים טובה שמתייחסים, אין צבעים במלאי, הסוכן בכלל לא מתחייב לצבע שיוזמן, רמת גימור מפוארת? הוא לא יודע מתי בכלל תהיה אספקה לדגם ה-1.2 אלגנס אז אין הזמנות. מסירה? נדע אחרי אפריל.

בשביל איבזור אופציונאלי צריך לשלם, ולא מעט והטרייד אין זה בדיחה עצובה.

הם בטוחים שאין להם מתחרים ושהמוצר שלהם הכי טוב בשוק. אז אני מסכים עם חלק, מדובר בחבילה מאוד מיוחדת עם יחידת כוח חדשה וחדישה אבל הרכב לא חף ממגרעות כמו עיצוב משעמם, ציון ריסוק בעייתי ושילוב מנוע וגיר לא מושלם (אבל נסבל בהתחשב ביתרונותיו).

כשדיברתי על נסיעת מבחן הוא רצה קודם לשריין הזמנה ולקחת מקדמה. אני לא מתנהל ככה. לא מוציא אגורה לפני שאני יודע מה אני קונה, שוקל את הקניה מספיק זמן ובודק את כל האספקטים כמו ביטוחים אחזקה וההתאמה של הרכב לצרכים שלי.

לא סתם רכישת הרכב למשפחתי נמרחת כבר כמעט שנה. אני מוצא חסרונות כמעט בכל עיסקה או רכב (בגלל פדנטיות יותר כנראה ותשומת לב חריגה לפרטים קטנים). כבר נתקלתי במבצעים מאוד אטרקטיביים אבל כמובן שהעיסקאות קצת בעייתיות (דגם שעומד להתחלף או להשתפר, בעלות ליסינג במחיר מפתה) אבלל בגלל שאני מגיע למעמד הרכישה עם רכב תקין ובמצב טוב שלא דחוף לי למכור עם טסט וביטוח ארוכים אני בהחלט יכול להרשות לעצמי את ההתלבטות.

אז מאוד התלהבתי מהאוקטביה בהתחלה, גם מהיטי אבל היחס בסוכנות גרם לי לרדת גם מהאופציה הזאת. תודה לסקודה, לצ'מפיון ובעיקר לסוכנות משארקה בעפולה. היחס שם היה נהדר בעבר אבל נכון לביקור האחרון שם התדרדר מאוד, בנתיים הכסף שלי נשאר בכיס (בבנק יותר נכון אבל בכיס נשמע יותר טוב :wink:).

 

סליחה על החפירה ושחרור הקיטור והמשך ערב נעים.

 

שחרור הקיטור שלך ברור לי לגמרי, לפעמים יש לי תחושה שאני קטנוני או משהו, ושאולי הבעייה אצלי, אבל לא ! השירות בארץ גרוע. במיוחד כשמדובר בעסקאות של הרבה כסף. (קניתי בית לאחרונה.. גם שם נתקלתי ביחס מזעזע ברוב המקרים)

 

בכל מקרה, יש לי חדשות טובות, כנראה שכן יש אנשים טובים באמצע הדרך.

היום נכנסתי לסוכנות סיאט-ב"ש, כפי שהבטחתי שאעשה.

אתחיל מכך שלפני שניגשתי לסוכנות ביקרתי באתר סיאט והזמנתי נסיעת מבחן ללאון.

לא הספקתי לדפדף הלאה לעמוד הבא בגוגל ומנהל סיאט-סניף ב"ש התקשר אליי.

בחור בשם אלכס, נחמד עם גישה נכונה ובעיקר רצון בריא למכור את המוצר שלו.

כשהגעתי לסוכנות עם אבי, קיבלנו אספרסו טוב וחיוך נעים.

התרשמנו לטובה מהלאון המוצגת בתצוגה וקיבלתי תשובה לכל שאלה שנשאלה.

כשהגעתי לנושא של הזמנת נסיעת מבחן, נאמר לי שכדאי שאשריין את הרכב כי המלאי אוזל.

הסכמתי, אך עם תנאים שלי. במידה והרכב לא עומד בקרטריונים שלי, העסקה מבוטלת והמקדמה חוזרת אליי.

התנאי התקבל וביצענו הזמנה ללאון TSI 1.8 לבנה.

 

כנראה שלקראת סוף השבוע אקבל רכב לנסיעת מבחן.

אשמח לעדכן אתכם בהמשך.

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מנסיוני בסקודה משארקה בעפולה מדובר באחד הסניפים היותר נחמדים עם מוכרים שלהם הרבה סבלנות ורצון טוב.

אולי נפלת על יום לא לחוץ במיוחד.

הבעיה שיש ליבואן היא שאף אחד בשיווק בישראל לא חזה את ההצלחה שתהיה לאוקטביה (בפרט בדגם 1.2) במכירות וצפי ההזמנות שבוצע מול היצרן ב-2010 רחוק שנות אור מהדרישה כיום והיצרן אינו מצליח להדבק את הדרישה למנועי TSI.

פורסם

אם אתה אומר שאתה מחפש משהו יותר "מתנהג" מהסופרב אז האוקטביה ממש לא בכיוון. מניסיון אני עם אוקטביה והרכב לא הכי מהנה לנהיגה. יש המון כח אבל מבחינת נהיגה בסיבובים והנאה מנהיגה התאכזבתי. מבחינת כח אין ספק הרכב מספק מעל ומעבר. עוד דבר, החלפתי צמיגים למישלין במקום המקוריים (הרכב הגיע עם קונטיננטל הצמיגים "הירוקים" האלה וחסרי האחיזה) ומאז האחיזה של הרכב השתפרה. לצורך העניין מבחינת כיף והנאה מאזדה 3 תספק יותר. בקיצור, האוקטביה לא בקטע של ספורט.

פורסם
שחרור הקיטור שלך ברור לי לגמרי, לפעמים יש לי תחושה שאני קטנוני או משהו, ושאולי הבעייה אצלי, אבל לא ! השירות בארץ גרוע. במיוחד כשמדובר בעסקאות של הרבה כסף. (קניתי בית לאחרונה.. גם שם נתקלתי ביחס מזעזע ברוב המקרים)

 

בכל מקרה, יש לי חדשות טובות, כנראה שכן יש אנשים טובים באמצע הדרך.

היום נכנסתי לסוכנות סיאט-ב"ש, כפי שהבטחתי שאעשה.

אתחיל מכך שלפני שניגשתי לסוכנות ביקרתי באתר סיאט והזמנתי נסיעת מבחן ללאון.

לא הספקתי לדפדף הלאה לעמוד הבא בגוגל ומנהל סיאט-סניף ב"ש התקשר אליי.

בחור בשם אלכס, נחמד עם גישה נכונה ובעיקר רצון בריא למכור את המוצר שלו.

כשהגעתי לסוכנות עם אבי, קיבלנו אספרסו טוב וחיוך נעים.

התרשמנו לטובה מהלאון המוצגת בתצוגה וקיבלתי תשובה לכל שאלה שנשאלה.

כשהגעתי לנושא של הזמנת נסיעת מבחן, נאמר לי שכדאי שאשריין את הרכב כי המלאי אוזל.

הסכמתי, אך עם תנאים שלי. במידה והרכב לא עומד בקרטריונים שלי, העסקה מבוטלת והמקדמה חוזרת אליי.

התנאי התקבל וביצענו הזמנה ללאון TSI 1.8 לבנה.

 

כנראה שלקראת סוף השבוע אקבל רכב לנסיעת מבחן.

אשמח לעדכן אתכם בהמשך.

 

אבי.

אני שמח לשמוע שעזרתי ואני אפילו יותר שמח (בשבילך כן?!) שאתה לא תצטער על הקניה הזאת.

אחיזה ברמה גבוהה מאוד [אבל היא עוד לא GTI] ולמרות שאתה רוכש ידני, החיבור של הDSG עם המנוע הזה יחולל פלאים :lol:.

ד"א אחרי שעברתי מאיביזה 1.4 רעשנית במיוחד, גם ב5K סל"ד היא יותר שקטה מהאיביזה בנסיעה רגילה.

תתחדש!

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

תודה לך ידידי. העיצה שלך בהחלט עזרה לי לגבש דיעה.

אחרי נסיעת המבחן, שככל הנראה תיהיה מחר, אהיה חכם יותר.

מהמנוע אני לא אופתע, היה לי בדיוק את אותו אחד בסקודה סופרב.

את הגיר DSG אפשר לשבח בלי סוף, אבל לי מציקה העובדה שהוא קופצני בהילוכים הראשונים והעובדה שהוא בוחר להעלות הילוכים מהר מהמצופה, בסופרב הייתי במצבים מצחיקים של 70 קמ"ש והילוך 7.

אין ספק שכשרוצים האצת ביניים, מורידים דוושה לרצפה ומקבלים הורדת 2-3 הילוכים במהירות והמנוע מתחיל לנגן, אבל לי זה הציק.

מה גם, שהרכב היה הרבה פחות מדוייק בתגובות שלו, שוב, בעיקר ביציאה מהמקום, בחניות, בפקקים וכו'..

 

הגיר הידני מחובר יותר, נשלט יותר וכמובן שבעתיד כשארצה להחליף לסט קויילאוברים ולפנק את המנוע בחמצוצים (:twisted:) לא אחשוש שהגיר עלול להפגע מזה.

 

מה שבטוח, בטווח מחירים הזה, ואפילו בסכומים כפולים מאלו, השילוב TSI+DSG הוא מהמוצלחים ביותר, אם לא ה ! :wink:

 

ד"א, יש לך נתון של גודל צלחות ברקסים קדמיים ואחוריים ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

שלא יציק לך ה- DSG אתה תמיד יכול לעבוד במצב ידני ולא לקבל הילוך 7 ב- 70 קמ"ש.

לחלופין אתה יכול להמליץ למתכנתי התיבה כיצד לשפר.....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
תודה לך ידידי. העיצה שלך בהחלט עזרה לי לגבש דיעה.

אחרי נסיעת המבחן, שככל הנראה תיהיה מחר, אהיה חכם יותר.

מהמנוע אני לא אופתע, היה לי בדיוק את אותו אחד בסקודה סופרב.

את הגיר DSG אפשר לשבח בלי סוף, אבל לי מציקה העובדה שהוא קופצני בהילוכים הראשונים והעובדה שהוא בוחר להעלות הילוכים מהר מהמצופה, בסופרב הייתי במצבים מצחיקים של 70 קמ"ש והילוך 7.

אין ספק שכשרוצים האצת ביניים, מורידים דוושה לרצפה ומקבלים הורדת 2-3 הילוכים במהירות והמנוע מתחיל לנגן, אבל לי זה הציק.

מה גם, שהרכב היה הרבה פחות מדוייק בתגובות שלו, שוב, בעיקר ביציאה מהמקום, בחניות, בפקקים וכו'..

 

הגיר הידני מחובר יותר, נשלט יותר וכמובן שבעתיד כשארצה להחליף לסט קויילאוברים ולפנק את המנוע בחמצוצים (:twisted:) לא אחשוש שהגיר עלול להפגע מזה.

 

מה שבטוח, בטווח מחירים הזה, ואפילו בסכומים כפולים מאלו, השילוב TSI+DSG הוא מהמוצלחים ביותר, אם לא ה ! :wink:

 

ד"א, יש לך נתון של גודל צלחות ברקסים קדמיים ואחוריים ?

אתה יודע? אם הייתי יכול לחזור בזמן הייתי מביא ידנית, אני מתגעגע לשלוט על הרכב ולא לתת לDSG לעשות מה שבא לו, אבל אין לי כוח לכאבי ראש ומכירות ובלאגנים, הבחירה שעשיתי בסדר גמור.

 

אין לי נתון לגודל הצלחות אבל לפי טביעת העין שלי הן דיי גדולות גם מאחור.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

pronella - אני בטוח שביום שבאמת תרצה, כאבי הראש יעלמו ואתה תתחיל להזיז עניינים :twisted:

 

RS - אני מודה לך על הנתון.

מפתיע אותי שהם קטנים יותר, לפחות מקדימה, גם מאיביזה קופרה דגם קודם.

או שפשוט שם זה היה גדול מידי בהגזמה. (312MM)

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
pronella - אני בטוח שביום שבאמת תרצה, כאבי הראש יעלמו ואתה תתחיל להזיז עניינים :twisted:

 

RS - אני מודה לך על הנתון.

מפתיע אותי שהם קטנים יותר, לפחות מקדימה, גם מאיביזה קופרה דגם קודם.

או שפשוט שם זה היה גדול מידי בהגזמה. (312MM)

עכשיו אין לי חשק יש לי צבא על הראש, ואני שמתי לב כי לחבר יש איביזה קופרה והדיסקים של הלאון גדולים יותר [ הסתכלתי טוב ].

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual


×
×
  • תוכן חדש...