Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי רמזורים בת"א


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה הרבה פעמים שאני נוסע במרכז דרום ת"א עד יפו

אני נתקל הרבה פעמים ברמזורים כתומים מהבהבים (לא פועלים)

ואף אחד לא ממהר לסדר אותם והם נשארים ככה ימים עד שבועות?

לא שזה מפריע לי אלא להיפך יותר נוח אבל נתקלתי לא פעם בתאונות שקורות בגלל זה, בגלל נהגות כאלה ואחרות. מאלה שהיו צריכים לשלוח אותן לקורס טייס. ככה הן לא היו על הכביש :)

פורסם

חלק מאלה שאתה רואה שמהבהבים בשעות היום פעילים בשעות הלילה, כמו זה שבצומת הרחובות הרצל ולילינבלום.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בבוגרשוב פינת שלום עליכם ובוגרשוב פינת חובבי ציון זה גם כך, רק שבצומת של שלום עליכם הרמזור פועל במשך חצי מהיום, בעוד הרמזור של חובבי ציון מהבהב 24/7. שיכבו אותו כבר לגמרי וזהו.

פורסם
למה הרבה פעמים שאני נוסע במרכז דרום ת"א עד יפו

אני נתקל הרבה פעמים ברמזורים כתומים מהבהבים (לא פועלים)

ואף אחד לא ממהר לסדר אותם והם נשארים ככה ימים עד שבועות?

לא שזה מפריע לי אלא להיפך יותר נוח אבל נתקלתי לא פעם בתאונות שקורות בגלל זה, בגלל נהגות כאלה ואחרות. מאלה שהיו צריכים לשלוח אותן לקורס טייס. ככה הן לא היו על הכביש :)

 

יש נהגות ויש נהגות....אבל יש גם נהגים.

פורסם
לא שזה מפריע לי אלא להיפך יותר נוח אבל נתקלתי לא פעם בתאונות שקורות בגלל זה, בגלל נהגות כאלה ואחרות. מאלה שהיו צריכים לשלוח אותן לקורס טייס. ככה הן לא היו על הכביש :)

 

כל רמזור "שנופל" עצמאית או לחליפין מופסק על ידי חברת הרמזורים מדווח ומטופל.

ושאלה לי אליך, הסטטיסטיקה שהצגת לנו כאן "שנהגות כאלה ואחרות" מעורבות בתאונות בגלל רמזור מהבהב, יש לך נתונים על כך או מקור מוסמך אשר מאשר את דבריך?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רמזור מהבהב זה עוד טוב, לאחרונה נתקלתי ברמזורים מכובים לגמרי, שזה הדבר הכי אדיוטי שראיתי בכביש לאחרונה (חוץ מהנהגים כמובן).

באור יום אפשר להתבלבל ולחשוב שיש לך ירוק, אני לא רוצה לדעת מה יקרה אם 2 נהגים שמגיעים מכיוונים שונים יחשבו ככה.

זאת בדיוק הסיבה שרמזורים חייבים להבהב כשהם לא עובדים.... לפחות שלכולם תהיה התראה שהם לא תקינים.

יובל.

פורסם

תופעה דומה מוכרת לי מהקריות כשיש שם רמזורים שמהבהבים עד מוצ"ש בגלל תנועה מועטת מהרחובות הצדדיים.

פורסם

יובל ברגע שרמזורים אינם פועלים, ולא משנה אם הם מהבהבים או כבויים יש להשמע להוראות התמרורים שמוצבים במקום.

לכך נועדו התמרורים בצומת במקרים מסוג זה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בת"א בעליה מרוקח לכיוון האונ' (רשמית רחוב ירוחם משל)

יש רמזור לפניה אל מסוף האוטובוסים - אני עובר שם מדי יום כבר מעל שנה, בשעות שונות של היום, ומעולם לא ראיתי את הרמזור הזה פועל. תמיד כתום מהבהב.

אז בשביל מה התקינו אותו?

מתנדב בארגון ידידים

פורסם
יובל ברגע שרמזורים אינם פועלים, ולא משנה אם הם מהבהבים או כבויים יש להשמע להוראות התמרורים שמוצבים במקום.

לכך נועדו התמרורים בצומת במקרים מסוג זה.

 

 

 

ל'

 

הבעיה היא כשהם כבויים נהג יכול לטעות ולחשוב שהאור ירוק....

כשהם מהבהבים ברור שיש תקלה, ולכן רמזורים לא תקינים חייבים להבהב

יובל.

פורסם

זה לא חדש.. בת"א חלק גדול מהרמזורים מבלים פרק זמן גדול יותר בלא לעבוד מאשר בלעבוד.

מדינת חלם.

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
הבעיה היא כשהם כבויים נהג יכול לטעות ולחשוב שהאור ירוק....

כשהם מהבהבים ברור שיש תקלה, ולכן רמזורים לא תקינים חייבים להבהב

אני צריכה הסבר למה שכתבת.

איך נהג יכל לחשוב שהאור ירוק, אין רמזור, הצבעים לא פועלים כלל, הרמזור כבוי.

:roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כשאני רואה רמזור כבוי, אני יוצא מנקודת הנחה שיש אור אדום והנורות שרופות, או שאכן יש תקלה והכל כבוי. מאידך, גם הפסקת חשמל יכולה לגרום לכיבוי רמזורים. בכל מצב שכזה, אני נוקט משנה זהירות ע"מ לוודא מה קורה בצומת, למי זכות קדימה, האם גם הנהגים האחרים מבינים את המצב החדש, או שהם מפנטזים על אור ירוק ועושים כרצונם.

אולי בכלל הרמזורים חדשים וטרם הופעלו - גם כאן יש לקרוא את התמרורים בצומת בטרם נעבור.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני צריכה הסבר למה שכתבת.

איך נהג יכל לחשוב שהאור ירוק, אין רמזור, הצבעים לא פועלים כלל, הרמזור כבוי.

:roll:

 

ל'

 

לא נראה לי שזה יפתיע אותך שהנהגים בישראל לא חושבים יותר מידי.

בעיקרון בתנאי אור מסויימים קשה להבחין באור ירוק (באדום קל יותר להבחין), אני למשל מוריד למהירות נמוכה עד שאני מצליח לראות בבירור, ולמרות שהרמזורים נראים כבויים לפעמים האור הוא ירוק.

אני מניח שבגלל זה וחוסר חשיבה הגיונית, נהגים שרואים רמזור כבוי (במיוחד אחד שעובד בד״כ), הם יניחו שהוא ירוק.

לעומת זאת, כשהרמזור מהבהב בכתום - כמעט תמיד ההבהוב בולט לעין ואין ספק שיש סכנה והרמזור לא תקין.

 

בכל מקרה אני די בטוח שזו הסיבה שרמזורים מקולקלים אמורים להבהב ולא להיות כבויים, על מנת להתריע בבירור על הסכנה. 

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...