Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-4 חודשים האחרונים השכרתי דירה במתחם שנקרא "אלמוג אילת", הסיבה להשכרה באותו מקום היתה קרבה לאוניברסיטה וכן צורך מידי בדירה (גיליתי שהתקבלתי ללימודים באילת רק 5 ימים לפני פתיחת השנה).

התנאי שלהם לשכירות היה לשלם בצ'קים את כל השכירות מראש, ולשלם פקדון במזומן בגובה שכ"ד תוך הבטחה שבמקרה של אי גרימת נזקים ועמידה בתשלומים הפקדון יוחזר תוך 30 יום מסיום השכירות.

סוכם גם שהדירה תוחזר שהיא נקייה.

יש לציין שהחוזה שלהם מאוד דרקוני וכולל המון קנסות במקרים מסויימים.

 

גרתי שם באותה תקופה, יש לציין שבמהלך כל התקופה לא גמרתי נזקים לרכוש וכל תקלה שהתלוננתי עליה נפתרה, כמו כן כל חשבון חשמל/מים שקיבלתי מיד שולם.

חודש לפני סיום החוזה הודעתי להנהלה שאין בכוונתי להאריך חוזה, ובנתיים מצאתי דירה אחרת.

ביום הפינוי דאגתי לנקות את הדירה כפי שהיה רשום בחוזה אך מה שקרה מכאן רק הרתיח אותי.

כאשר עשיתי את הגמר חשבון ההנהלה החליטה לקזז לי מהפקדון כמה דברים.

דמי פינוי ע"ס 150 שקלים בטענה שהכסף הזה הולך להזמנת חשבונות חשמל ומים.

נשרפה לי נורה ששווה 2 שקלים, והם החליטו להוריד מהפקדון 20 שקלים.

היה סימן שחור על הקיר והם החליטו להוריד עוד 150 צבע.

וכיוון שנמצא קצת לכלוך בארון והוא לא היה מספיק נקי לטענתם הם החליטו להוריד עוד 180 שקלים.

 

סך הכל הם החליטו לקזז לי מהפקדון סכום של 550 שקלים.

יש לציין שלא היה מצדם שום התחשבות (אפילו שאני סטודנט), אפילו שביקשתי שהאחראית השכרות לחזור לדירה ולנקות אותה כמו שצריך היא לא הסכימה, (השעה היתה 3 וחצי) היא טענה שהיא הולכת לבית ב-4 ואם הדירה לא תפונה עד השעה 4 אני אאלץ לשלם עוד 350 שקלים.

 

מבירור עם האגודת סטודנטים, גיליתי ששנה שעברה הם עשו את זה להמון סטודנטים וכל פעם חיפשו איך לקחת מהם עוד ועוד כסף, כמו כן שנה שעברה היתה נגדם תביעה על כל מה שהם עושים לסטודנטים.

 

האם יש דרך את הכסף שהם לקחו ממני? לטענתם הכל מעוגן בחוזה שחתמתי עליו.

אני פשוט מרגיש שגזלו את כספי וברגע שהבאתי להם את הפקדון הם רשאים לעשות בכסף מה שעולה על רוחם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הרבה לא תוכל לעשות ולו רק בגלל הסכום הנמוך לעומת עו"ד שייקח לך הרבה יותר רק על כתיבת מכתב.

זהו השיעור שלך לחיים לא לחתום על חוזים כאלו מול אנשים שאתה לא מכיר,

בית המגורים הזה לא מבין שהוא הולך להפסיד הרי מי שישכור שם דירה הוא רק מבין באי המכללה כך שהשם ה"טוב" שהוא יוצר לו ירדוך אחריו הרבה זמן, אני הייתי מםרסם אותו וא מעלליו בכל דרך אפשרית במכללה כך שאף אחד לא יכנס אליו ואז נראה מי גובר על מי.

אני חושב שזאת לא רק הבעיה שלך אלא של כל המשכירים למיניהם שמוכנים לקבל דירות במצב מזעזע במיוחד באזור המרכז

לשלם עליהם הון העיקר שהם גרים בתל אביב.

פשוט תפסיקו להיות פראיירים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אל תתעצבן מזה, חבל על העצבים שלך. הסק את המסקנות והמשך הלאה, ושהכסף ילך להם לתרופות.

 

אם יש לאן להתלונן, תתלונן, למען הסטודנטים הבאים שיפלו בפח. למרבה הצער, עם קהל יעד כזה תמיד

יהיו רמאים ונוכלים שיחפשו לדפוק אותם, זה בלתי נמנע. בסופו של דבר, כל אחד אחראי על עצמו ועל מה

שהוא חותם, לכן אם תפיץ את הסיפור שלך דרך האגודה, פייסבוק או כל מדיה אחרת, סביר להניח שתוכל

להעביר את המסר באופן יותר אפקטיבי ולעזור לאנשים הבאים להימנע מהמלכודת.

 

550 שקלים אולי נראים לך כמו הרבה כסף עכשיו, אבל בעוד כמה שנים, כשתעבוד ותרוויח 7-8K לחודש,

זה יורגש פחות... הכל בפרופורציה. בינתיים קח את זה בקלות, בצע בקרת נזקים, ודא שההפסדים שלך

אכן הסתיימו בחיובים הנ"ל, והמשך בחייך.

פורסם

קרא היטב את החוזה ואם לדעתך לאחר קריאת החוזה יש לך סיכוי להוכיח את טענותיך פנה לבית המשפט לתביעות קטנות.

פורסם

מנסיוני הן כשוכר והן כמשכיר לא מדובר בגודל מיוחד של שטרונגול.

כשאתה שוכר מגורים מגוף בעל חברת ניהול לפחות יש חשבון נפרד על כל דבר, אם כי גבוהה במיוחד.

כאשר אתה שוכר דירת 3 חדרים מאיזה בת של פולני גריאטרי, היא יכולה בלי למצמץ לקזז לך 2000 שקל מהפקדון על קיר מלוכלך.

בשני המקרים אין לך מה לעשות.

מצד שני גם לי יצא לחייב דייר בסכום 1500 שקל על ארונות מטבח שבורים.

פורסם

יפה כתב דריש, זה עניין של פרופורציות.

"דמי פינוי" זה מסריח, אבל בנוגע לשאר,

תנסה בפעם הבאה לא להשאיר אחריך אפילו רמז ללכלוך,

אפילו אם זה דורש איזו נגיעה של צבע בפינה מסוימת.

זה משהו שיעזור לך גם בעתיד, גם עם בעלי בית אחרים.

 

שוב, אני לא מצדיק את הסכומים,

אבל הכנה ראויה יכולה למנוע מראש אי-נעימויות,

ותמנע מהמשכיר אפשרות "לתפוס טרמפ".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תביעות קטנות, אם בא לך לבזבז על זה זמן ולחנך אותם.

שים לב ש- 20 ש"ח על נורה זה גם בגלל הזמן של איש האחזקה, כנראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

חוצפה שלא תאומן.

אף אחד מהחיובים האלו לא מוצדק.

חשבונות - היו יכולים לבקש ממך אסמכתא לתשלום החשבונות, שבוודאי יש לך.

נורה - זה בלאי סביר שבכל מקרה באחריותם.

ארון וקיר - קטנוניות איומה.

 

לדעתי - אם מבחינה חוקית יש אפשרות לתבוע אותם בתביעות קטנות בת"א (או ליד עיר מגוריך, העיקר רחוק מאילת) - שווה.

סיכוי סביר שהם לא יגיעו בכלל (רק הדלק עולה יותר מההפסד בתביעה) ותקבל פס"ד לטובתך בהיעדר.

האגרה היא כמה עשרות שקלים וההליך פשוט. לא צריך עו"ד.

אסוף כמה שיותר ראיות בכתב שתומכות בעמדתך ובסכומים שנוכו לך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ה-150 שהם דורשים על הפינוי, זה לטענתם הולך לחברת QLC, שישחו מישהו שיקרא את המונה, לטענתם הקריאת מונה מבוצעת כל ראשון לחודש אבל אני סיימתי את החוזה בעשירי לחודש.

 

אגב היום השגתי טלפון של אחד מהבעלי דירות באלמוג, הוא אמר לי שמתנהלת תביעה נגד הניהול של אלמוג עקב השם הרע שנוצר לאלמוג בקרב הסטודנטים ועקב חיובים לא מוצדקים גם כלפי בעלי הדירות.

 

לגבי תביעה לא באילת, אני יכול להגיש תביעה בקריית גת עיר מגוריי, אבל אז גם אני אצטרך להפסיד יום לימודים על מנת להגיע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה הבעיה לקרוא את המונים במעמד החזרת המפתח?

בכל מקרה זו ממש גבייה בשיטת מצליח.

 

אגב גם האריתמטיקה לא נכונה, 150+150+180+20 זה 500 ולא 550.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...