Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהן העלויות של הצעצועים האלה?

זה חשמל? יש "טיפולים" מסויימים שצריכים לבצע?

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

היום רובם חשמל (brushless-אפילו פחמים אין להחליף) -מומנט גבוה מכל סל"ד,לא נכבה,לא לוקח זמן להשיג מחדש כח אבוד בבלימה.צריך רק לדעת לנהוג.

פעם היה צריך בנוסף להבין ולאהוב להתעסק במנועי בנזין (למעשה מתנול +ש.קיק/סינט + ניטרומיתאן) 2 או -למתקדמים-4 פעימות.גם בתחזוקה והפעלה וגם בנהיגה ,כמו ברכב ישן שהיה מזייף במכה פתאומית בגז. (אין משאבת האצה בקארב.,אין קידום הצתה).

פורסם
בירושלים יש את RC ZONE בתלפיות.

הבחור ממש מקצוען וסבלני! (יניב אם אני לא טועה).

 

אני מכיר שני אחים שרכשו אצלו רכבי "דריפטים" לפני כחצי שנה.

 

 

עודד.

 

אכן,יניב וניר סיון מאוד מקצועיים,מאוד ותיקים ויש להם המון נסיון במכוניות בנזין וחשמל,בפרט קיושו (הם היבואנים של קיושו).

 

היום רובם חשמל (brushless-אפילו פחמים אין להחליף) -מומנט גבוה מכל סל"ד,לא נכבה,לא לוקח זמן להשיג מחדש כח אבוד בבלימה.צריך רק לדעת לנהוג.

פעם היה צריך בנוסף להבין ולאהוב להתעסק במנועי בנזין (למעשה מתנול +ש.קיק/סינט + ניטרומיתאן) 2 או -למתקדמים-4 פעימות.גם בתחזוקה והפעלה וגם בנהיגה ,כמו ברכב ישן שהיה מזייף במכה פתאומית בגז. (אין משאבת האצה בקארב.,אין קידום הצתה).

 

מחזק,

 

החשמליות כיום כמעט ולא דורשות תחזוקה פרט להטענה והחלפת חלקים לאחר תאונה,החסרון היחיד הוא החוסר ברעש של מנוע ניטרו, מעבר לזה יש לחשמליות יתרון כמעט בהכל.

 

התיקון היחיד שלי הוא שמאז ומתמיד היו חשמליות, באיזשהו שלב מכוניות הניטרו נכנסו חזק לתחום, היום שוב נרשמת מגמת חזרה לכיון החשמליות (כולל קיטים להסבת רכב ניטרו לחשמל).

 

לטעמי האישי- מכוניות ניטרו זה הדבר אבל רק אם יש לך את הסבלנות להתעסקות הכרוכה בדבר (ויש ה-מ-ו-ן התעסקות, זה ממש לא "התנע וסע", כמו בשריון, יש שם טל"ת (טיפול לפני תנועה) ויש גם טל"ת (טיפול לאחר תנועה)...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בתור אחד שמחזיק עדיין ברכב שטח על שלט למרות שהוא לא בשימוש כבר תקופה , אני רוצה לומר שיש הרבה תחזוקה במיוחד ברכבי בנזין ועוד יותר ברכב שטח שיורדים איתם לשטח.

 

אני את שלי הזמנתי בזמנו מארה"ב דרך האינטרנט מהאתר הזה :

http://www.towerhobbies.com/index.html

 

אבל למי שאין ניסיון עדיף לו לקנות בארץ ולקבל את התמיכה מהחנות פה בארץ.

אני אישית ממליץ על RC-ZONE למרות שאני מהצפון והחנות שלהם נמצאת בירושלים מדובר על שני אחים מקצוענים מאוד שיצאו גם לתחרויות בכל העולם , והכי חשוב הם אמנים וישרים , וזה חשוב מאוד בתחום שיש בו הרבה מניאקים שמנצלים חבר'ה חדשים שנכנסים לתחום ודוחפים להם רכבים לא לפי צרכיהם וגורמים להם לשלם הרבה על כלום .

פורסם

גם האחים סיון ישרים מאוד כשזה נוגע לקיושו.

 

לך דבר איתם על gs או ofna או חברות אחרות ותתחיל לראות את ההתפטלויות....

 

מעטים עד נדירים האנשים הישרים בענף הזה ואני כותב את זה בתור מישהו שמכיר את הענף על בוריו כולל הנפשות הפועלות.

 

רוצה מישהו ישר שימליץ לך כמו שצריך ?

 

חפש באחד המסלולים מישהו יותר מבוגר (לא בעל חנות ולא בעל מסלול) ותתייעץ איתו, כל היתר אינטרסנטים.

 

אגב, דווקא לא ממליץ לקנות להתחלה רכב של קיושו מהסיבה שאתה באמת משלם שם הרבה על "אותו מוצר שתקבל במותג אחר", יש מותגים כמו team losi ויוקוהומה (כן,החברה של הצמיגים..) וטמייה שיש להם המון מה להציע בהרבה יותר זול (שוב, מנסיון, החזקתי 5 מכוניות ברמון ה-כ-י גבוהות שיש (כ-8k שקל למכונית) ואני לא יכול לומר שהקיושו נתנה תמורה יותר טובה מהאחרות, להפך, היא היתה הכי יקרה ונתנה אותם ביצועים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בירושלים יש את RC ZONE בתלפיות.

הבחור ממש מקצוען וסבלני! (יניב אם אני לא טועה).

 

אני מכיר שני אחים שרכשו אצלו רכבי "דריפטים" לפני כחצי שנה.

 

 

עודד.

איפה בדיוק בתלפיות הם נמצאים?

כמה בערך עולה מכונית טובה?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

ניתן להשיג (למעשה, המכוניות כמו אלה שבסרטונים הן המכוניות הכי זולות ו"פשוטות" בנישה של המכוניות המקצועיות).

 

בהונג קונג אפשר לרכוש מכונית כזאת בסביבות 1000 שקלים כולל הכל, בארץ אני משער שסביב ה-2000 שקלים למכונית ב-level כניסה טוב עם האביזרים מסביב.

 

אגב, לא הייתי מתעקש לקנות בארץ, פירסמו פה כבר לינק לטאוור הוביס, חנות וירטואלית מ-צ-ו-י-י-נ-ת לתחום הזה, שירות בכמה רמות מעל מה שהכרתם בארץ.

 

כמה טוב ?

 

בזמנו רכשתי משם מנוע מקצועי למכונית ניטרו, המנוע הגיע אבל היתה שריטה על הראש קירור (לא משהו שמפריע לעבודה התקינה שלו), התלוננתי על כך ותוך שבוע קיבלתי חלק חדש לחלוטין ואמרו לי שגם את הפגום אני יכול לשמור כספייר.

והמקרה הזה ממש לא נדיר (לא מבחינת חלקים תקולים אלא מבחינת שירות יוצא דופן).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...