Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אושרי, ברור לגמרי.

 

ההבדל ביננו הוא בגישות ובזויות ראיה מעט שונות - לא יותר מכך.

 

אגב, בוא ונישאר עם ונישאר עם המשקיע ההיפותטי שלך, איך אפשר להשקיע 100K ללא סיכון?

אי אפשר.

 

לארוז את הכסף ולהטמין בפק"מ בלאטה? זה מתכון ברור להפסד, כי מפסידים ריבית, כי הכסף יכול להגנב או להשכח.

מק"מ? - בתשואות דהיום זה הפסד מובטח.

אג"ח ממשלתי במח"מ ארוך? שומר נפשו יירחק, בתשואות האלה ועם מח"מים כאלה אין לי ספק שניתן יהיה לרכוש את אותו האג"ח בתוך כמה שנים במחיר נמוך בהרבה.

פקדונות בבנקים? - ע"ע מק"מ.

השקעה פיזית בזהב? - ע"ע פק"מ בלאטה.

 

על כל אלה צריך להוסיף סיכונים גאופוליטיים מכיוון סוריה או אירן או חמאס.

 

בקיצור - איך שאני לא הופך את זה ההשקעה באג"ח קונצרני נותנת פיצוי סביר על הסיכון, פיצוי שאני מתקשה למצוא באפיקים אחרים.

 

אגב - גם השקעה בחו"ל היא בעייתית משהו, כי אדם שלא בנה הגנות נאותות עלול למצוא את עצמו עם תיסוף עמוק בשקל, תיסוף שישאיר אותו ללא כל רווח על ההשקעה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דורקי, שלא יובן לא נכון, אני לא פוסל השקעה באג״ח קונצרני, ולאורך שנים זה אפיק שמסב תשואות יפות למשקיעים.

אם אתה עקבי, עובד לפי כללים מסויימים, ולא מתפרע, לאורך זמן תשיג תשואות נאות. אבל בטוח שגם אתה

וגם אחרים, כולל כאלה שמתעסקים רק בזה, יטעו לפעמים ויפלו עם נייר או שניים. הפיזור הוא זה שלרוב יתן

לך את ההגנה מהפסד ניכר של כספך. אותו דבר עם מניות או אפיקי השקעה אחרים.

פורסם

בפעם האחרונה שנפגשנו ראית שאין לי כנפיים ואינני מלאך - ברור שאני טועה וסופג גם הפסדים.

 

אבל פיזור נכון ועבודה בשיטה אחידה נותנים תשואה יפה מאוד על התיק.


×
×
  • תוכן חדש...