Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קונים אג"ח בשיא המשבר ב 15 אג' ליחידה - מוכרים היום את אותן האג"ח ב 115 אג' ליחידה.

רק שעושים את זה על 31,000,000 יחידות (שלושים ואחד מיליון יחידות).

 

אגב, כל אחד מאיתנו היה יכול גם הוא לעשות מהלך דומה, אם רק היו לו הביצים לקנות את האג"ח הללו בשיא המשבר (ואם היה לו כסף בכלל לקנות אותן).

 

תהנו מהמחשבה מה הייתם עושים עם הכסף... 8)

 

http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3507369,00.html

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא עשה הרבה יותר מ30 מיליון, הוא קנה מלכתחילה ב35 מיליון..

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מה שמענין זה שהוא עשה פי 7 על ההשקעה בזמן קצת יחסית.

היה אפשר לעשות פי 7 על 20 שקל וגם על 20 מיליון שקל.

לא נכנסתי לעובי הקורה אבל יכול להיות שזו היתה יחסית השקעה מסוכנת (ובתמורה התשואה הוכיחה את עצמה כהימור משתלם)

אפשר להגיד שאפשר היה גם לעשות "רק" פי3 בהשקעות סולידיות יותר, למשל לקנות אפל ב 80$ בתחילת 2009 ולמכור היום (שנתיים) ב 350$, גוגל בשנתיים רק הכפילה את עצמה (אוי אוי אוי) או אפילו ללכת על מדד ת"א 25 ולעשות פי 2.5.

קל לראות את אלה ש"שיחקו אותה" אבל מי זוכר שרק לפני שבוע יש כאלה שהפסידו מיליונים על רציו ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
הוא עשה הרבה יותר מ30 מיליון, הוא קנה מלכתחילה ב35 מיליון..

מהכתבה לא ברור האם ה 35 מיליון מתייחס לקניה שנעשתה או לסכום המכירה דהיום.

 

שוב מוכחת התיאוריה שבעלי עיניין קונים בזול ומכרים ביוקר ( בדרך כלל הם מבינים מה יש להם ביד ) ועמך ישראל קונה ביוקר ומוכר בזול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שווי המכירה היום הוא 35,000,000 שקלים. הסחורה שנמכרה היא 31,000,000 ע"נ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הנה משהו שעדיין לא בדיעבד.

זוכרים שהמלצתי בסוף 08 על בריינסוויי?

כמובן שלא, אז הנה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=239910&highlight=%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%99%D7%99&page=2

השער בזמנו היה באזור ה400 אג', מאז עלה עד לרמת שיא של 1390 אג' (!!!) וברגע זה נמצא על 882 אג'.

עד כאן החלק הבדיעבדי, מי שעדיין מחפש מניות מעניינות מוזמן לחקור ולקרוא על החברה ולגלות שהיא נסחרת בדיסקאונט עצבני.

אישית, שמעתי בעצתי בזמנו ומאז מכרתי בשער הקרוב לשיא וקניתי שוב את הנ"ע בשער של 830 בחשיפה נמוכה יותר לפני כחודשיים.

היום המניה עומדת לפני הנפקה בבורסה בארצות הברית ולכן נמצאת ברמת סיכון גבוהה מאוד.

בעלי ביצים מוזמנים לבדוק את הנושא.

מחולל גרפים להנאתכם:

http://www.bizportal.co.il/shukhahon/bizgraph.shtml?p_id=1100718&period=1&typeofgraph=1

למען הסר ספק, אין לי שום השכלה רשמית בתחום שוק ההון ואין לראות בהודעה זו המלצה לקניית המניה (ברצינות, רמת הסיכון מטורפת).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

באותה התקופה הכסף היה מונח על הרצפה.

 

אגרות חוב רבות נסחרו בשערים שנעו סביב ה- 20 אג', די אם אציין את האג"חים של אפריקה, דלק נדל"ן ודומות להן. אגרות חוב שהנפיקו חברות איכותיות נסחרו במחירים של 50 אג' (גזית גלוב ד', כלכלית י-ם ו').

גם האג"חים הממשלתים וכאלה שהנפיקו הבנקים נסחרו במחירי זנות.

 

מי שזיהה את השבר שבשוק והיו לו זוג ביצים מספיק חזקות לקנות כשכולם מכרו וברחו אל המק"מים של בנק ישראל (1% לשנה), עשה הון רב, החוכמה הייתה להבין שהמשבר על כל עצמתו לא ימוטט את העולם הכלכלי שהכרנו, לקנות בלי לפחד ולהחזיק בניירות הערך האלה עד שהם חזרו למחיר סביר.

מי שבחר לשבת בצד או למכור סחורה, אין לו להלין אלא על עצמו.

פורסם
באותה התקופה הכסף היה מונח על הרצפה.

 

כולם חכמים בדיעבד בשוק ההון.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

החכמה היא איך עושים את המיליון הראשון.

והוא, כידוע, אוהב חברה, אז הוא מביא איתו עוד כמה מליונים בד"כ.

ה-35M של אותו בחורצ'יק, איך זה עוזר לזקנה מהמזדרון? או לסטודנט שצריך להילחם על כיכר לחם?

יפה לו, אבל זה משחק לאנשים שיש להם כסף שהם יכולים להרשות לעצמם להפסיד. לא מנת חלקו של הישראלי הממוצע.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מוכרח להיות אחרת יהיה מוכרים בלבד.

 

אבל בד"כ אלה הם פעילי שוק ההון או בעלי עיניין , והעדר הולך בדיוק הפוך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ה-35M של אותו בחורצ'יק, איך זה עוזר לזקנה מהמזדרון? או לסטודנט שצריך להילחם על כיכר לחם?

הוא משלם מס על הרווחים.

מה המדינה עושה עם המס הזה - עוזרת לזקנה מהמסדרון, לסטודנט מהמילואים או לאברך מהישיבה - הוא לא אחראי על כך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אלי אלעזרא הוא איש לדוגמה, שהקים לבדו, מכלום, את האימפריה המשגשגת שלו - וכל הכבוד לו!

המהלך הזה הוא עוד הפגנת ניצוצות מרהיבה שלו.

שיפתח בית ספר ואני רץ להיות הראשון שנרשם.

 

בניגוד לו, שאלו פעם את רוטשילד איך הוא עשה את המיליונים שלו.

סיפר שכבר כשהיה נער הלך לסחוב ארגזים בשוק, שטף מכוניות לשכנים וניסה עסקים קטנים של מכירות לילדים בשכונה.

ככה זה נמשך עד שיום אחד סבא שלו מת והוריש לו 50 מיליון.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...