Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן תמונות קשות. מחר יכריזו על יום אבל לאומי לרגל חורבן בית המקדש השלישי.

 

לא מזמן המשטרה אמרה שנתניה מתחממת, לא? אז הנה ההוכחה לכך, דו משמעי. ומה שבאמת הכי כואב בסיפור הזה הוא:

א. איבוד מקום עבודתם ופרנסתם של מאות אנשים.

ב. זיהום אוויר חמור בעל השלכות עצומות.

 

אני מקווה לפחות שמהשאריות של איקאה יעשו מיון מה הולך למחזור ומה הולך להטמנה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אל דאגה, זה בסך הכל הכנות ל"שבוע אסאדו" בחנות השכנה - טיב טעם. :onfire:

 

תכל'ס, יהיה מעניין מאד לקרוא את התחקיר הזה... איך לעזאזל דבר כזה יכול היה לקרות שם?

פה כבר אי אפשר להאשים את הסטנדרטים הנמוכים של ישראל, אני מניח שהבנין נבנה לפי מפרט גלובלי.

פורסם

מקרה מאוד מוזר.

באמת מצער לשמוע על מאות העובדים שחלקם הולכים לשבת בבית,וחלקם לא יודע מה יעשו איתם.

עם כזאת טכנולוגיה של כיבוי ובניה בסגנון שונה לבסוף נישרף הכל.

 

מי שצריך איקאה שיסע לראשל"צ

פורסם
כנראה הם לא שילמו פרוטקשן החודש. :?

עצוב אבל לפי כמות התגובות בYNET זה כנראה ההסבר הכי הגיוני

 

תכל'ס, יהיה מעניין מאד לקרוא את התחקיר הזה... איך לעזאזל דבר כזה יכול היה לקרות שם?

פה כבר אי אפשר להאשים את הסטנדרטים הנמוכים של ישראל, אני מניח שהבנין נבנה לפי מפרט גלובלי.

כנראה שהמפרט גלובלי לא הצליח לעמוד מול הפרוטקשיין המקומי :(

פורסם

כיוון שאיקאה זו חברה רצינית הרי היא אמורה להיות מבוטחת מכף רגל ועד ראש.

 

מבנה , מלאי, הפסד רווחים .

 

ייבנה חדש יותר יפה ומודרני , בינתיים כל המלאי נמכר במכה.

 

רק נשאר לקוות שהעובדים לא יסבלו . יצטרכו אולי ללכת ללשכת האין עבודה .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
זה רק אתה, לפי התמונות יקח להם שנה לבנות הכל מחדש במקרה הטוב.

 

לכל אלו שרוצים לנסוע 500 ק"מ כדי לקנות כוסות מכוערות ב12 ש"ח , יש עוד סניף בראשל"צ

:)

 

זה בסדר, אני נוסע לשם בכל מקרה עוד שבועיים.

והכוסות המכוערות שלהם החזיקו לי די טוב במשך 4 שנים.

פורסם
עצוב אבל לפי כמות התגובות בYNET זה כנראה ההסבר הכי הגיוני

הטוקבקים בYNET תמיד היו ידועים באמינותם :shock:

 

שר הפנים קבע שהשריפה קרתה בעקבות זה שיהודים קונים בחנות בשבת, סחורה המיוצרת ע"י גויים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...