Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הטוקבקים בYNET תמיד היו ידועים באמינותם :shock:

ממש לא , יש הרבה כתבות שהטוקבקים שלהן נראים מוזמנים ממשרדים של יחסי ציבור עם טוקבקיסטים בתשלום

פורסם
מוזמנים ממשרדים של יחסי ציבור עם טוקבקיסטים בתשלום

תשלום?

 

למה לשלם על משהו שאפשר לקבל בחינם?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ג'וקר שחור

איקאה הודיעו שיקח להם בין חצי שנה לשנה להקים סניף חדש שמה

לא מבין איך הם רושמים חצי שנה,שנה.

הכל נשרף, צריך לבנות מחדש...את איקאה בראשון לקח להם שנים...

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

פורסם
זה בסדר, אני נוסע לשם בכל מקרה עוד שבועיים.

והכוסות המכוערות שלהם החזיקו לי די טוב במשך 4 שנים.

 

לא דיברתי דווקא עליך.

 

יש לי קרובי משפחה שנוסעים מבאר שבע (למרות שיש סניף בראשל"צ)

ולעומת זאת קרובים שגרים בצפון הצפוני ביותר שגם הם מגיעים

 

במחיר של עלות הנסיעה אפשר כבר לרכוש דברים יותר טובים :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לא הבנתי , הטוקבקיסטים הם בחינם ?

כן, אני לא רואה מודעות בסגנון "דרוש טרול במשרה מלאה, ניסיון חובה".

 

ברצינות, חברה כלשהי, תשלמו לי, ואכתוב מה שאתם רוצים, איפה שאתם רוצים, כמה שאתם רוצים.

בדיוק מחפש עבודה, וחשבתי על קריירה חדשה, טרול מקצועי.

 

פרטים בפרטי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זה רק אתה, לפי התמונות יקח להם שנה לבנות הכל מחדש במקרה הטוב.

 

לכל אלו שרוצים לנסוע 500 ק"מ כדי לקנות כוסות מכוערות ב12 ש"ח , יש עוד סניף בראשל"צ

:)

 

הכוסות אולי מכוערות (למרות שפעם קניתי שם סט מושלם שאני מחפש כמוהו עד היום), אבל המקום מושלם למציאת פתרונות לבית במחיר סביר. יש שם הכל, קולקציות שמאפשרות להתאים קווי מוצרים, יש שם מציאון לסטודנטים בקיצור מקום אחד ללכת לקנות ולחזור הביתה.

 

אני חייב להודות שהבית שלי מורכב ברובו מרהיטי אייקאה, ארון בגדים, מראה, ארון בחדר ילדים, ארון לכיור אמבט, ארונות לאמבטיה, ארון מגבות, שולחן אוכל, שולחן עבודה של אשתי, שולחן סלון, שולחן קטן לסלון, שולחן לטלוויזיה, כיסים לשלטים, מנורה לסלון, מנורות תקרה לסלון, וילון בסלון, וילון בחדר ילדים, וילון באמבטיה, מראת אמבטיה, קישוטים לקיר אוכל, מדפים לתבלינים, מדפים לקפה, מדפים לתליית כלים, מגירה לסכום, ארון צעצועים בחדר ילדים ונראה לי שזהו :-)

 

בקיצור - אני חייב לאייקאה את הביתה שלי!

 

בקשר לנתניה, ביטוח רציני כולל סעיף של אובדן הכנסות. בכל אופן אני סומך על מנהלי החברה שישקמו את האתר מהר מאוד. בסופו של דבר בניית הסניף בראשון לקחה שנים רק בגלל הסחבת ובתי המשפט שהיא נגררה אליהםץ אני מהמר על פתיחת הסניף עד סוף השנה...

×
×
  • תוכן חדש...