Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואגב אלי , RED R תפסיק להכליל לא כול מי ששם

מדבקות וכו הוא ערס חרא שמקלל כול הזמן

למה סתם לתת סטיגמות ולפגוע בקהל אנשים מסויים בגלל טעם מסויים

:roll:

 

:shock:

וואי... במפגש הבא אני רואה את הראלי שלך עם מדבקות

Pijo Sbort לרוחב כל האוטו... לא :?:

:wink:

 

 

:roflmao::hihi::roflmao::hihi: גדול!!!! חחחחחח..... :biggrin2:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואגב אלי , RED R תפסיק להכליל לא כול מי ששם

מדבקות וכו הוא ערס חרא שמקלל כול הזמן

למה סתם לתת סטיגמות ולפגוע בקהל אנשים מסויים בגלל טעם מסויים

:roll:

 

:shock:

וואי... במפגש הבא אני רואה את הראלי שלך עם מדבקות

Pijo Sbort לרוחב כל האוטו... לא :?:

:wink:

 

 

לאאאאא

 

pigo bally

106 torbo

 

טוב דיי!!

פורסם

תגידו לי, לא משעמם להם?

 

ראיתי אלפא 33 1.5 חביבה, שמאחורה היה לה סמל של "2.0" של פולקסווגן גולף....

 

הכי מצחיק, זה שאם הוא היה שם מדבקה של "1.7" של אלפא, זה היה נותן לו יותר כח. :D

 

ולמשהו נחמד -

סיטרואן AX GTI לבנה, מקורית ומושקעת שעל מסגרת המספר האחורי רשום: "Watch me fly"

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

כל אלה נראים לכם מוזרים, אבל מה תאמרו על... לפני זה אני מבקש נשימה עמוקה, משפט זה לא מיועד לילדים מתחת לגיל 35( :wink: )/נשים בהריון/בנים/בנות. אז הייתה האזהרה ועכשיו-

 

 

פרייד RSI

 

 

 

:shock:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם
כל אלה נראים לכם מוזרים, אבל מה תאמרו על... לפני זה אני מבקש נשימה עמוקה, משפט זה לא מיועד לילדים מתחת לגיל 35( :wink: )/נשים בהריון/בנים/בנות. אז הייתה האזהרה ועכשיו-

 

 

פרייד RSI

 

 

 

:shock:

 

איך הוגים את זה?

 

פרייד אר-סי?? :wink:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

דרך אגב יש לי הודעה רצינית הפעם ,

אני חוזר בי לגבי מה שאמרתי כי יש שינוי קטן ...

 

זה לא היה סופר רייסר אלא רייסר ... אז לכן כל השרשור הזה הוא לא נכון כי כולנו יודעים שלריסר יש 2.0 טורבו .

 

די לצחוק על הכל , יש דברים רציניים בעולם :!:

פורסם
כל אלה נראים לכם מוזרים, אבל מה תאמרו על... לפני זה אני מבקש נשימה עמוקה, משפט זה לא מיועד לילדים מתחת לגיל 35( :wink: )/נשים בהריון/בנים/בנות. אז הייתה האזהרה ועכשיו-

 

 

פרייד RSI

 

 

 

:shock:

 

אני לא בדיוק מבין על מה כול הרעש

הרי אצלנו בפורום יש משתמש

שקוראים לו

פיאסטה RSI

why???????

 

:mad:

פורסם

בנתניה יש מזדה 323 דור קודם עם 4 כונסים אימתניים + דוד אחורי ע-נ-ק + ג'אנטים 15" + גרביונים + שפירצרים.... בקיצור שלא נדע...

 

והכי מצחיק...

יש אפילו לרנו דגם מצחיק כזה ... זה נקרא קליאו RSI.... :shock:

 

אה... יש דבר כזה...

טוב נו...

:lol:

:-)

פורסם

פעם היה אחד בעיר שלי עם 127 כחולה שהוא לקח ספריי וכתב עליה לכל האורך ספורט.

 

למישהו יש דוגמה יותר ביזארית מזו?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

אני ראיתי דייהו רייסר מהצורה הראשונה, כלומר הכי מכוערות שיש שעל חצי מהאוטו מצוייר דגל שחמט ובדלתות למטה רשום דייהו בענק

I don't drive fast, I fly low


×
×
  • תוכן חדש...