Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום משהו שבאמת כאב לי ...

 

דייהו סופר רייסר עם הפרטים הנ"ל :

1) מדבקת DAEWOO SPORT ענקית מקדימה

2) גלגלי מגנזיום

3)מדבקת 2.0 טורבו

4)ספויילר - 100% של אימפרזה מסכנה

5) וכמובן מיטב התוספות האחרות ..

 

אני כבר לא יודע אם לבכות או לצחוק :lol::(

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה בטח אח של זאת מרידינג .

 

עם הלאנוס הלבנה 3 דלתות אוטמטית.

 

שאמרה לנו שהיא משופרת במנוע, ואחרי זה אמרה ללירן שאבא שלה שיפר אותה חבל על הזמן ושם מנוע של פונטיאק בפנים.

 

האוטו היה עם חצאיות, אורות סגולים, מגנזיום ושאר ירקות.

 

daewoo lanos gti

פורסם
זה בטח אח של זאת מרידינג .

 

עם הלאנוס הלבנה 3 דלתות אוטמטית.

 

שאמרה לנו שהיא משופרת במנוע, ואחרי זה אמרה ללירן שאבא שלה שיפר אותה חבל על הזמן ושם מנוע של פונטיאק בפנים.

 

האוטו היה עם חצאיות, אורות סגולים, מגנזיום ושאר ירקות.

 

daewoo lanos gti

 

בחורה? איך היא נראתה?

יובל.

פורסם
זה בטח אח של זאת מרידינג .

 

עם הלאנוס הלבנה 3 דלתות אוטמטית.

 

שאמרה לנו שהיא משופרת במנוע, ואחרי זה אמרה ללירן שאבא שלה שיפר אותה חבל על הזמן ושם מנוע של פונטיאק בפנים.

 

האוטו היה עם חצאיות, אורות סגולים, מגנזיום ושאר ירקות.

 

daewoo lanos gti

 

בחורה? איך היא נראתה?

 

כמו אחת שקראו לה פעם מוטי... :lol:

 

סתם היא הייתה בסדר, פרחה ג'בארית כזאת, מהאלה שאתה לא רוצה להסתבך איתן, ז'תומרת שאם תבגוד בה והיא תגלה היא תביא לך מחבט לפרצוף, ואז תקרא ל18 אחים שלה שיסיימו את העבודה, ואחרי זה כל השכונה תעשה עליך חרם! :D

פורסם
זה בטח אח של זאת מרידינג .

 

עם הלאנוס הלבנה 3 דלתות אוטמטית.

 

שאמרה לנו שהיא משופרת במנוע, ואחרי זה אמרה ללירן שאבא שלה שיפר אותה חבל על הזמן ושם מנוע של פונטיאק בפנים.

 

האוטו היה עם חצאיות, אורות סגולים, מגנזיום ושאר ירקות.

 

daewoo lanos gti

 

בחורה? איך היא נראתה?

 

כמו אחת שקראו לה פעם מוטי... :lol:

 

סתם היא הייתה בסדר, פרחה ג'בארית כזאת, מהאלה שאתה לא רוצה להסתבך איתן, ז'תומרת שאם תבגוד בה והיא תגלה היא תביא לך מחבט לפרצוף, ואז תקרא ל18 אחים שלה שיסיימו את העבודה, ואחרי זה כל השכונה תעשה עליך חרם! :D

 

חחחחחחח, "אבל אבא אני אוהבת אותו"

"זה תוכי מה אבא שלי הביא אותו מאמריקה"

 

"אסור לכסות, אסור לכסות"

יובל.

פורסם

מדבקת DAEWOO SPORT ענקית מקדימה

 

אני כבר לא יודע אם לבכות או לצחוק :lol::(

 

 

מדהים, זה דבר שבחיים לא חשבתי שמישהו יחשוב לשים. תיכף נראה מדבקות של

KIA SPORT

HYUNDAI GTI

 

:shock:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מדבקת DAEWOO SPORT ענקית מקדימה

 

אני כבר לא יודע אם לבכות או לצחוק :lol::(

 

 

מדהים, זה דבר שבחיים לא חשבתי שמישהו יחשוב לשים. תיכף נראה מדבקות של

KIA SPORT

HYUNDAI GTI

 

:shock:

 

רוני

 

אבל השוס הגדול שהיה במפגשים

golf V5

מתחת לזה מדבקה בזהב

V6

4 muchion

מבינים?!!@!@

בוא נגיד והוא עילג שרוצה סתם לשים מדבקות על האוטו

ובוא נצא מתוך נקודת הנחה שהוא לא יודע אנגלית

שילך לשאול !!!!

אבל לא הוא הדביק את המדבקה... זה כזה מגוכך...

אה כן והאוטו למכירה... נו טוב....

ואגב אלי , RED R תפסיק להכליל לא כול מי ששם

מדבקות וכו הוא ערס חרא שמקלל כול הזמן

למה סתם לתת סטיגמות ולפגוע בקהל אנשים מסויים בגלל טעם מסויים

 

:roll:

פורסם
תגידו תודה אגב......

יש באשקלון

 

SAMARA SPORT

 

מודבק על סמארה בענק בצדדים

 

בחיפה יש סמארה טורבו 4x4

אני שונא את הקיץ!

פורסם
תגידו תודה אגב......

יש באשקלון

 

SAMARA SPORT

 

מודבק על סמארה בענק בצדדים

 

א מצב שהיא ירוקה ויש לה מעיין ג"נטים ניקל מבריק כמו של ג"יפ

כי אם זה כך אז זה בן אדם שגר פה....

 

:roll:

פורסם
תגידו תודה אגב......

יש באשקלון

 

SAMARA SPORT

 

מודבק על סמארה בענק בצדדים

 

א מצב שהיא ירוקה ויש לה מעיין ג"נטים ניקל מבריק כמו של ג"יפ

כי אם זה כך אז זה בן אדם שגר פה....

 

:roll:

 

לא זוכר, הכיתוב הסתיר לי את הצבע - לא הסתכלתי

הרבה ראו אותה באשקלון וצחקו על זה, עכשיו הרבה זמן כבר לא ראיתי אותה

 

בקיצור, פתח-תקווה/אשקלון - אותו זבל :p

יובל.

פורסם
תגידו תודה אגב......

יש באשקלון

 

SAMARA SPORT

 

מודבק על סמארה בענק בצדדים

 

א מצב שהיא ירוקה ויש לה מעיין ג"נטים ניקל מבריק כמו של ג"יפ

כי אם זה כך אז זה בן אדם שגר פה....

 

:roll:

 

לא זוכר, הכיתוב הסתיר לי את הצבע - לא הסתכלתי

הרבה ראו אותה באשקלון וצחקו על זה, עכשיו הרבה זמן כבר לא ראיתי אותה

 

בקיצור, פתח-תקווה/אשקלון - אותו זבל :p

 

 

צחוק או לא צחוק אצלנו בשכונה יש סקודה פייבוריט סטיישן משופרת!!!

עם כונסים מדבקות שפריצרים ואפילו כלב שמדלדל את ראשו מעל הדש בורד

אה גם מגנזיום וכמובן כמובן מדבקות ממייטב המסורת...

אבל הבן אדם לא ערס ולא כלום , הוא פשוט בחור נחמד

שעיניו רואות לנכון לעשות כזה דבר..

ולא הוא לא גנב כלום מאף אחד , אז עדיין יש צדיק בסדום ולפיכך אי אפשר

להכליל הכללות...

:wink:

פורסם

צחוק או לא צחוק אצלנו בשכונה יש סקודה פייבוריט סטיישן משופרת!!!

עם כונסים מדבקות שפריצרים ואפילו כלב שמדלדל את ראשו מעל הדש בורד

אה גם מגנזיום וכמובן כמובן מדבקות ממייטב המסורת...

 

פיברויט משופרת?!

ועוד סטיישן?!

ווואיייייי!! הם נדירות לאללה!!

 

הוא מוכר?!?! :D:D

פורסם

ואגב אלי , RED R תפסיק להכליל לא כול מי ששם

מדבקות וכו הוא ערס חרא שמקלל כול הזמן

למה סתם לתת סטיגמות ולפגוע בקהל אנשים מסויים בגלל טעם מסויים

:roll:

 

:shock:

וואי... במפגש הבא אני רואה את הראלי שלך עם מדבקות

Pijo Sbort לרוחב כל האוטו... לא :?:

:wink:

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...