Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה Nu-Skin, ולמה להצטרף אליהם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

5500? ויש אנשים שנופלים ברשת? איפה הם היו שחילקו את השכל?

 

פעם אחרונה שהציעו לי כזה דבר זה היה בעלות שליחת SMS במחיר 14.99 וגם אז לא נפלתי בפח.

פורסם

פעם פגשתי מכר ותיק שהיה לו רצח בעיניים. הוא לקח אותי לגלילות כדי להראות לי את האימפריה.

לא יצא מזה כלום כי לפני 20 שנה היה הרבלייף וגם אותו ראיתי מהצד.

אני מאוד בעד פירמידות. אבל בתנאי שאני נכנס על ההתחלה והיא רצה מספיק זמן. מי שאוכל אותה אלה האחרונים שנכנסים.

השיטה נקראת MLM - Multi Level Marketing.

פורסם

אני מצטרף לכל מילה של max2005b ואחרים בגנות השיטה. אלא שהחוק בישראל ובמדינות אחרות מבדיל בין שווק רשתי או שיווק רב שכבתי (ערך בויקיפדיה) לבית עוקץ הפירמידה. לשיטה מאפיינים דומים, ובגלל זה אני שונא את השיטה ומסכים עם כל מילה, ולא מכיר את החברה הספציפית אך מצטרף להמלצות להתרחק.

 

אם הסכום הוא לא מוגזם (5500 ש"ח למשל מוגזם לכל הדעות) ולפעמים המוצרים על פניו באמת נראים יותר טובים ממה שמוכרים בסופר (סן ריידר למשל) אז העסק מסריח אך לגיטימי. צריך לטעמי לקבוע גבולות לסכום בחקיקה, אלא שאז השקרים על המתעשרים ישמעו פחות משכנעים.

פורסם

אכן לשיטה קוראים שיווק רשתי, או שיווק רב שכבתי MLM.

באגירה, זה שיש לנו סלון יופי לא תרם בכלל להצלחה הקטנה שלי. כי האנשים שגייסתי הם בכלל לא דרך עסק, אלא דרך היכרות אישית. בסלון אני רק מציג את המוצרים ומוכר למי שרוצה. אם לא היה לנו סלון, או שהייתי משתמש במוצר, או זורק, או תורם אותם לשכנה הזקנה שלי בתקווה שתשדך לי את הבת הכוסית שלה.

שונא גזענים !.

פורסם

היום כל חייל משתחרר ורוצה להביא את המיליארד שקל , מה קרה ללימודים ועבודה הגונה?

לפני כמה חודשים בחור שהיה איתי בקורס נתיב פנה אליי והתחיל לבלבל את המוח על משהו , לא ידעתי בזמנו את המושג פירמידה אבל זה שהוא לא רצה לפרט על איך להרוויח ת'כסף ומה עושים אלא רק שאני אגיע קודם לסינמה סיטי וזה משהו שישנה את העולם ישר אמרתי לו לא.

בקיצור עזוב אותך שטויות תעבוד תלמד או שתמציא משהו כמו פייסבוק.

אם אתה כבר הולך להשקיע 5 וחצי אלף במוצר , עדיף שתקנה אותו לעצמך ותשווק לבד ותרוויח עליו לבד ותפתח עסק.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7_%D7%A8%D7%91-%D7%A9%D7%9B%D7%91%D7%AA%D7%99

מומלץ לקרוא בסוף העמוד את ה"קישורים חיצוניים" , לפחות אחד או 2

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני זוכר את הגישה של החברים שלי כשאמרתי להם שהם סתומים לפני מספר שנים,חבר אחד הביא אחד אחר ואז זה נהיה רשת של כ"כ הרבה חברים, אני התרחקתי כמו מאש, כשהיינו נפגשים הם היו מדברים על זה והיו מדברים אליי עם גישה של "אנחנו עוד מעט נהיה עשירים ואתה לא כי אתה מטומטם ונו-סקין זה הכי טוב בעולם אבל אתה סתום" או משהו כזה.

 

והיום? כשאני שואל "מה קרה עם הנו סקין הזה התשובה שאני מקבל היא בד"כ - "עזוב, מה איתך?"

haters will hate

פורסם
פעם פגשתי מכר ותיק שהיה לו רצח בעיניים. הוא לקח אותי לגלילות כדי להראות לי את האימפריה.

לא יצא מזה כלום כי לפני 20 שנה היה הרבלייף וגם אותו ראיתי מהצד.

אני מאוד בעד פירמידות. אבל בתנאי שאני נכנס על ההתחלה והיא רצה מספיק זמן. מי שאוכל אותה אלה האחרונים שנכנסים.

השיטה נקראת MLM - Multi Level Marketing.

 

גם אני מאוד בעד פירמידות. במצריים.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני לא יודע איך זה בחברות אחרות, אבל בניו סקין אם רצית לפרוש אחרי חודש, היית מקבל 90 אחוז מהכסף חזרה.

אם פרשת אחרי חודשיים או שלוש (לא זוכר בדיוק) קיבלת בחזרה 75 אחוז מהכסף.

אני הכרתי אישית אנשים בניו סקין שקיבלו צ'ק של 70 אלף אחרי חצי שנה.

אני לא חושב שזה עבודה בעיניים כמו שאר חברי הפורום פה (לפחות לגבי ניו סקין), כן אפשר להגיע לסכומים יפים, אבל זה ממש לא קל כמו שמציגים את זה בפרזנטציות.

פורסם
אני לא יודע איך זה בחברות אחרות, אבל בניו סקין אם רצית לפרוש אחרי חודש, היית מקבל 90 אחוז מהכסף חזרה.

אם פרשת אחרי חודשיים או שלוש (לא זוכר בדיוק) קיבלת בחזרה 75 אחוז מהכסף.

אני הכרתי אישית אנשים בניו סקין שקיבלו צ'ק של 70 אלף אחרי חצי שנה.

אני לא חושב שזה עבודה בעיניים כמו שאר חברי הפורום פה (לפחות לגבי ניו סקין), כן אפשר להגיע לסכומים יפים, אבל זה ממש לא קל כמו שמציגים את זה בפרזנטציות.

 

1. 90% זה אומר שהם הרוויחו עליך שיווק לא רע + 550 ש"ח על כלום

2. 75% זה אומר שהם הרוויחו עליך שיווק טוב + 1400 ש"ח על כלום

3. כשהכרת אותם אישית, האם ראית את הצ'ק "אישית" או שאמרו לך "אישית" שהם הרוויחו 500,000 בשבוע? זה מזכיר לי את החברים הדתיים שלי (בלי לפגוע באף אחד) "כן אני אישית ראיתי נס" ואז אתה מגלה שחבר טוב של דוד שני שלו היה בחדר שבו קרה הנס.

4. בלי קשר, 70 אלף לחצי שנה זה אומר 11 אלף ברוטו שזה 7 נטו בחודש שזה לא בשמיים אחרי שאני מאמין שהוא קרע את התחת וגרם לכל החברים שלו לשנוא אותו...

 

 

זה לא עבודה בעיניים "פרופר", זה להיות בנאדם מסריח שמנצל אנשים ועובד עליהם בצורה חלקה ויפה. הם יודעים ש90% מהאנשים לא ימשיכו והם יודעים שאם תפרוש זה יקרה אחרי יותר מחודש כך שהם כבר שריינו להם בוודאות 1400 ש"ח + הרוויחו הרבה מנסיונות השיווק הכושלים של רוב האנשים.

פורסם

אין שום עוררין ש95 אחוז מהאנשים שנכנסים לזה, יפסידו בסופו של דבר.

אני לא חולק עליך בקטע הזה.

ויכול להיות שהם הרוויחו עלי 500 או 1400 ש"ח,אבל זה לא 5 וחצי אלף כמו שאומרים פה.

ובשביל 500 או אלף ש"ח כן הסכמתי לנסות ולהסתכן.

היום בדיעבד כשאני מכיר את זה מקרוב,אני בחיים לא אתקרב לזה יותר, כי צריך להיות "מסריח ונצלן" כדי להצליח,ואני לא כזה.

לגבי הצ'ק , כן ראיתי. וזה לא 70 אלף ש"ח בחצי שנה,זה 70 אלף אחרי חצי שנה!

×
×
  • תוכן חדש...