Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב מבצע בסיאט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמת שהנבואה ניתנה רק לשוטים , אבל אני מסתכן (די בבטחה) בתחזית הבאה :

 

בעוד 4-6 שנים ניתן יהיה למצוא בשוק המשומשות שתי קטגוריות של דגמי איביזה - פולו כמעט מאותן שנות מודל.

 

1. דגמי 2009-2011 בעלי מנועים 1.4 - 1.6 ליטר של קונצרן פולקסווגן .דגמים אלו בעלי מנועים אמנם מיושנים בתפישה

ובטכנולוגייה , אבל כשלעצמם כלל אינם רעים , והוכיחו עצמם כסוסי עבודה . מנועים אלו גילו עמידות ואמינות מעולה.

עלויות האחזקה שלהם נמוכות , ומקדם הסיכון לרוכש רכב שעבר מעל 100,000 ק"מ זניחה.

ניתן לטפל בהם בקלות בכל מוסך סביר , ואפילו בטיפול עצמי לבעל ידיים ימניות.

 

2. דגמי 2009- והלאה עם מנועים דלי נפח בטכנולוגייה מתקדמת ומתוחכמת TSI . בזמנו היו מי שגמרו עליהם את ההלל.

בשנים הראשונות הם קצרו תשבוחות ופרסים.

אולם , ככל שנקף הזמן , לאחר 4-5 שנים , כאשר הרכבים כבר יצאו מזמן ממסגרת אחריות היצרן , החלו כמות בעיות

אמינות קטסטרופאליות. מגדשי טורבו החלו לקרוס ללא התרעה מוקדמת , מערכות ממוחשבות של ניהול מנוע החלו

להשתגע.

בעלי מנועי TSI זועמים קיבלו במוסכי היבואן הצעות מחיר בנות חמש ספרות לתיקונים. במוסכים כלליים בכלל פחדו

לגעת במערכות , והציעו החלפה למנועים משומשים "פשוטים".

נדיר היה מצוא מנוע TSI שעבר מעל 150,000 ק"מ ללא קריסה יקרה במערכות מרכזיות.

 

מסנגרי המותג ובעלי אינטרסים ניסו לטעון כי בחו"ל אין שום בעייה ואת האשם יש למצוא באיכות הדלק המקומי , או בנהגים

הישראלים הגרועים שלא יודעים איך לשמור על הרכב ועוד ועוד.

 

בכל אופן , את הנזק המעשי והתדמיתי כבר לא ניתן לתקן וכל בעלי מנועי TSI אכלו אותה בגדול...

 

די במהירות לוי יצחק יצר פער במחירון בו דגמי TSI מתוחחרים בכ - 40% מתחת למנועים רגילים מאותו מודל.

 

 

הלוואי ואתבדה !

אין לי מושג אם תתבדה או לא. אני מעריך שגם לך אין ואפילו לאותו מהנדס מקצועי שאתה מביא בהמשך. אבל על דבר אחד נדמה שאין חולק, בדרמה אתה חזק. אני מכל מקום הייתי ממליץ להכניס איזו רעידת אדמה והתקפה על אירן במשך התקופה שאתה מתאר, אולי לא תהיה לכך השפעה על המנועים האלו, אבל מענין זה בטח יהיה.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שוקל לקנות את הרכב. השארתי היום אחה"צ פרטים בדף מבצע - אני מניח שיחזרו אלי מחר..

אם אני קונה רכב חדש מהניילון אני לא מתכנן למכור אותו תוך שנה,שנתיים. הוא בטח ישאר אצלי לפחות 5 שנים, כך שפחות מזיז לי המבצעים הבאים שיהיו וכו'..

 

אשמח אם תעזרו לי עם כמה שאלות בינתיים:

 

1. מה המחיר פחות או יותר של צבע מטאלי ?

 

2. לידיעתכם המלאי עדיין קיים ? אני מניח שכן כי אני עדיין רואה את המודעה הממומנת שלהם בגוגל.

 

3. השאלה הכי חשובה - הורים מנוסים אולי יוכלו לעזור לי. אם מתוכנן ילד ראשון תוך שנה-שנתיים - האם זוהי בעיה ממש קריטית סופרמיני עם 3 דלתות עד כדי לוותר על הרכב? או שאפשר להסתדר גם עם תינוק (כסא מאחור וכו') ברכב 3 דלתות.

 

תודה!

פורסם
אני שוקל לקנות את הרכב. השארתי היום אחה"צ פרטים בדף מבצע - אני מניח שיחזרו אלי מחר..

אם אני קונה רכב חדש מהניילון אני לא מתכנן למכור אותו תוך שנה,שנתיים. הוא בטח ישאר אצלי לפחות 5 שנים, כך שפחות מזיז לי המבצעים הבאים שיהיו וכו'..

 

אשמח אם תעזרו לי עם כמה שאלות בינתיים:

 

1. מה המחיר פחות או יותר של צבע מטאלי ?

 

2. לידיעתכם המלאי עדיין קיים ? אני מניח שכן כי אני עדיין רואה את המודעה הממומנת שלהם בגוגל.

 

3. השאלה הכי חשובה - הורים מנוסים אולי יוכלו לעזור לי. אם מתוכנן ילד ראשון תוך שנה-שנתיים - האם זוהי בעיה ממש קריטית סופרמיני עם 3 דלתות עד כדי לוותר על הרכב? או שאפשר להסתדר גם עם תינוק (כסא מאחור וכו') ברכב 3 דלתות.

 

תודה!

צבע מטאלי זה תוספת של 1500 שקל.

קודן זה עוד 657 שקל אלא אם כן זה ישתנה או שתתתקין אצל מתקין אחר ולא בחברה.

אגרת רישוי היה לפני שנה 1389 שקל.

יש לי כזה רכב 3 דלתות אך אני רווק ולא יכול לתת לך תשובה ב100 אחוז לגבי הנוחות של כיסא תינוק ברכב במושב האחורי, לפי דעתי זה לא נוח והייתי מציע לך לרכוש 5 דלתות, יש מצב גם שתוכל לרכוש איביזה 5 דלתות במחיר הזה.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
צבע מטאלי זה תוספת של 1500 שקל.

קודן זה עוד 657 שקל אלא אם כן זה ישתנה או שתתתקין אצל מתקין אחר ולא בחברה.

אגרת רישוי היה לפני שנה 1389 שקל.

יש לי כזה רכב 3 דלתות אך אני רווק ולא יכול לתת לך תשובה ב100 אחוז לגבי הנוחות של כיסא תינוק ברכב במושב האחורי, לפי דעתי זה לא נוח והייתי מציע לך לרכוש 5 דלתות, יש מצב גם שתוכל לרכוש איביזה 5 דלתות במחיר הזה.

 

 

תודה על התשובות. האמת שיבאס אותי "להתפשר" על ה-5 דלתות אך אני אבדוק עם הנציג מכירות (והאישה). מה ההבדלים המהותיים במפרט של האיביזה 5 דלתות ידני לספורט קופה 3 דלתות (חוץ מהצורה הפחות יפה :-D ) ?

 

מה המחיר של הביטוח לרכב הזה ?

פורסם

זוהי כמובן דעתי האישית בלבד! אבל אני באמת ובתמים חושב שבדגם הספציפי המדובר דווקא ה 5 דלתות נאה ופרופורציונלית יותר מה 3. (הכוונה לדגם הספורט המאובזר , ה 5 הרגילה נראית פחות מרשימה בהרבה מן הסתם)

אני חושב שה FR והקופרה מקבלות פרופורציות אחרות לגמריי בגלל הגובה, החישוקים, הפגושים, הגרילים ועוד...אבל בדגם ה 3 ה "רגיל" אני לא מצליח לראות פרופורציות נכונות, בספורט 5 דווקא כן! ויהיה לך גם את הבונוס להיות קצת יותר ייחודי:wink: בינינו, עם כל המבצעים הכבישים די הוצפו בדגם ה 3.

 

אני עם קופרה, ואחריי FR, שתיהן 3 דלתות. אולי אני מזדקן אבל אני יכול לומר לך של 3 לאורך זמן יש חסרון והוא פרקטיות ונוחות כניסה ויציאה, או כמו שאמרתי אולי אני מזדקן (-:


×
×
  • תוכן חדש...