Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אבא שלי מעוניין לקנות רכב לנסיעות בכביש - רכב מפנק, אבל לא מדי יקר. הוא רוצה לקנות רכב גבוה על מנת שיוכל לנסוע בקלות בדרכי עפר (לא צריך רכב שטח). קראתי קצת ונראה לי שבחירה טובה תהיה ניסן קשקאי.

 

1) לפי המפרט לרכב צריכת דלק טובה, האם זה כך גם במציאות?

2) האם זה אוטו אמין? האם ישנן בעיות ידועות עם האוטו הזה? האם הטיפולים שלו יקרים (ביחס ליפניות אחרות/אירופאיות)?

3) יש לכם מושג האם זה אוטו סחיר - האם כשימכור אותו הוא ישמור יחסית על ערכו?

4) האם יש אוטו אחר באותו טווח מחירים (עד 180,000 לחדש) שהייתם ממליצים?

 

תודה רבה,

פורסם

תודה על התשובות - האם תחזוקת מכוניות אירופאיות (וצרפתיות) לא יקרה משמעותית מיפניות?

 

על איזה רכב הייתם ממליצים (רכבי פנאי גבוהים) -

ניסאן קשקאי

יונדאי ix35

מיצובישי אאולנדר

פיג'ו 3008

אחר

 

תודה,

פורסם

הקשקאי אופציה נהדרת.



 

הבחירה שלנו במשפחה (אבא שלי) לרכב חדש היתה בין ניסאן קשקאי לסובארו B4 TOP

 

המחיר היה מאוד צמוד אחד לשני אבל בסופו של דבר הסובארו ניצחה בגלל שהאבזור הפנימי שלה בכלל לא רואה ממטר את הקשקאי.

 

יש לה AWD שנותן אחיזת כביש נהדרת

חישוקי סגסוגת כסטנדרט

וגם קיבלנו עוד הנחה ועוד אבזור ועוד כמה הטבות בטיפולים שבסוף הסובארו השאירה את הניסאן פעורת פה מבחינתנו.

 

תיקח בחשבון גם שרכב גבוה יותר קשה להיגוי מאשר סדאן נורמטיבית אבל אביך מחפש רכב שיהיה טוב גם לשבילים ולכן הקשקאי עדיפה.

 

טיפ מאוד ידידותי אם אתם הולכים על הקשקאי -

 

אם הצבע לא כל כך מעניין אתכם - צבע לבן יוריד את המחיר ב2000 שקלים - זה חלק מההצעה שקיבלנו כשהיינו במשא ומתן איתם על הקשקאי. טוב לדעת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש גם את רנו

 

?????

 

 

כנראה, הכוונה היתה לרנו קוליאוס:

 

http://www.renault.co.il/cars/text/home.html

 

רכב מפנק, גבוה, חזק, מנוע וגיר יפניים.

לטעמי קוליאוס יותר יפה מקשקאי, אבל גם עולה יותר, גם בגרסא הבסיסית (ללא הנעה כפולה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מצע להביע התעניינות בסוכנות הונדה ב-CRV.

הוא נמכר במבצעים והנחות נאות ויכול מאוד להיות שיתאים לתקציבכם.

הוא מרווח וחסכוני למדי ולדעתי גם נראה טוב.

 

בהצלחה.

פורסם
אני מצע להביע התעניינות בסוכנות הונדה ב-CRV.

הוא נמכר במבצעים והנחות נאות ויכול מאוד להיות שיתאים לתקציבכם.

הוא מרווח וחסכוני למדי ולדעתי גם נראה טוב.

 

בהצלחה.

הCRV לא מציע שום ערך מוסף חוץ ממחיר חסר פרופורציה,המחיר מופרז בדיוק כמו באקורד(למרות שמדובר ברכבים מצויינים).

פורסם

כן כדאי

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם
הCRV לא מציע שום ערך מוסף חוץ ממחיר חסר פרופורציה,המחיר מופרז בדיוק כמו באקורד(למרות שמדובר ברכבים מצויינים).

 

ציינתי שהוא נמכר בהנחות לרוב.

בנוסף לדעתי הוא כן מציע ערך מוסף בדמות מרווח פנימי מעולה, מהטובים בקטגוריה. לא ניתן למשל להשוות לספורטאז'/IX35.

בנוסף צריכת הדלק שלו חסכונית משל השאר ויש לי ניסיון איתו.

אני חושב שכן כדאי לבדוק.

בנוסף ובשונה מהאקורד, האיבזור לא כל כך נחות לעומת המתחרות ולכן בהחלט שווה לבדוק אותו.

×
×
  • תוכן חדש...